[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 115 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 13 maart 2011 om 20:16

Vandaag van hotel in San Severin Marche naar de finish in Castelraimondo gereden. Toen

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door wtf1500 op zondag 13 maart 2011 om 20:22

Vandaag heb ik 160km weggetrapt op de Veluwe, 130km offroad. 7.5 uur over gedaan. 600hm, max stijging 22%, max daling 32%. :D

En ook nog m'n eerste insect van het jaar ingeslikt,
I love it...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zondag 13 maart 2011 om 20:39

Wow, wat een duurtraining. Trainingsbeest!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 13 maart 2011 om 21:06

What the fuck, das pas een duurtraining en offroad!!!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 13 maart 2011 om 21:08

@wtf1500 tijdens Veenendaal-Veenendaal doe jij het mountainbike pad maar hoor dan ben je nog even snel boven als ons :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door KoffieMolenJan op zondag 13 maart 2011 om 21:12

Hallo wielerflitsers, ik volg dit topic nu al een paar maanden en ik ben erg aangestoken door jullie enthousiasme voor ''V-V''. Ik wil met mijn fietsmaatje, het geweldige fenomeen, de klasbak, gilly2 deelnemen aan deze Veluwse klassieker. Echter ik weet niet of ik wel goed genoeg ben voor jullie moordende tempo. Ik zal hier de komende weken dus maar mijn trainingsresultaten tentoonspreiden en dan mogen jullie beoordelen of ik de minderen van jullie nog net aan kan bijhouden. Te beginnen met vandaag:
Duur 1:56:10
Afstand 55,12 km
Vgem 28,5

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 13 maart 2011 om 21:15

@KMJ als je gewoon dit soort gemiddeldes rijd zit het wel snor hoor heb je trouwens een hartslagmeter? En ik neem aan dat dit alleen was toch?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door KoffieMolenJan op zondag 13 maart 2011 om 21:19

Ahh mooi, ik heb geen hartslagmeter nee. Al die gadgets vind ik maar niks. Deze training was idd alleen, gilly moest een dutje doen na zijn slopende skivakantie.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 13 maart 2011 om 21:21

@KMJ ik heb je zien fietsen in Limburg en jij kan makkelijk meedoen hoor! Wel goed dat je nu trouwens een echte racefiets hebt! :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 13 maart 2011 om 21:35

V-V moeten we sowieso wat socialer rijden en niet zo schofterig hard als de afgelopen twee toertochten, dus meekomen lukt je altijd wel ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 13 maart 2011 om 21:53

Ga volgende week zondag ook maar duurtraining doen... en dan de week erna ga ik proberen zowel Omloop Fitness Passage (Omloop Het Nieuwsblad voor wielertoeristen) en de E3-Prijs te rijden....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 13 maart 2011 om 21:54

@hermantk: (k)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 13 maart 2011 om 22:01

@Hermantk maar we moeten natuurlijk wel onze status bewaren dat we 2 toertochten ongeslagen zijn :)

Trouwens ik zit dit jaar al op 1053 km (morgen 1100) maar dit aantal had ik vorig jaar pas half juni :) Dus ik heb een leuke trainingsvoorsprong vergeleken met vorig jaar.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 13 maart 2011 om 23:02

Ik had vorig jaar eind april ca. 1100km op de teller staan. Ik denk dat ik die mijlpaal komend weekend al ga halen. Maar dat komt vooral omdat ik vorig jaar 5 weken uitgeschakeld was met een knieblessure. Van eind-feb tot eind-maart.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op maandag 14 maart 2011 om 08:26

Ik heb dat ook. Sta nu op 1150km vorig jaar had ik dat aantal kilometers pas het weekend na Veenendaal Veenendaal.
Heb het helaas wel druk atm, maar komend weekend toch weer 150 erbij van de Joop Zoetemelk Classic en het weekend daarna nog 140 van Omloop Passage Fitness.
Ik zie ook dat 2 april de Rabo Bergtoer is in Ochten. Gaat iemand die nog rijden? Heb de week erna wel tentamens maar denk dat ik dan wel mee kan rijden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op maandag 14 maart 2011 om 10:04

Welke afstand wil je daar gaan doen? De 130? Dan wil ik wel meedoen.

En ook ik heb meer kilometers dan vorig jaar, maar toen had ik ook nog geen racefiets, dus dat was niet zo moeilijk. Ik moet wel zeggen dat ik minder zou fietsen, als ik niet steeds jullie updates hier zag. Dan denk je veel sneller: ik moet ook maar weer eens gaan!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 14 maart 2011 om 11:22

Ik heb dat weekend mijn laatste toetsweek, dus ik rij een toertocht (Grebbelinietocht) die hier in Leusden begint van 150/200km. Dan kan ik na de finish direct weer de boeken in ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op maandag 14 maart 2011 om 13:18

Ik heb even mijn schema tot aan de Amstel gemaakt. Dit zal ik gaan proberen te rijden en ik ben benieuwd of andere Wielerflitsers misschien aan willen sluiten. Voel je vrij om mee te gaan!

Zaterdag 19 maart: Voorjaarsklassieker 120 km vanuit Ede
Zaterdag 26 maart: Veluviatocht 115 km vanuit Wageningen OF zondag 27 maart: Terug over de heuvelrug 135 km vanuit Driebergen.
[s]Zaterdag 2 april: Rabo Bergtour 130 km vanuit Ochten.[/s] - Dan heb ik een gala in Brussel.
Zaterdag 9 april: Veenendaal-Veenendaal 130 kilometer vanuit Veenendaal.
Zaterdag 16 april: Amstel Gold Race 150 kilometer.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 14 maart 2011 om 17:07

Mijn schema voor komende weken:

Zaterdag 19 maart: Voorjaarsklassieker 120 km vanuit Ede OF met toerclub ritje meepikken
Zaterdag 26 maart: Veluviatocht 115 km vanuit Wageningen
Zaterdag 2 april: Rabo Bergtour 130 km vanuit Ochten. (als er meer mee rijden van WF)
Zaterdag 9 april: Veenendaal-Veenendaal 135 kilometer vanuit Veenendaal.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op maandag 14 maart 2011 om 17:13

Mijn Schema:
Zaterdag 19 maart: Voorjaarsklassieker vanuit Ede.
Zaterdag 26 maart: Naar egypte
Zondag 3 april: Hopelijk zelf wat kilometers maken na zat terug te zijn gekomen uit egypte.
Zaterdag 09 april: weekendje weg geen fiets :(
Daarna hopelijk extra veel op de racefiets :p!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door wtf1500 op maandag 14 maart 2011 om 17:43

Btw, ik zag gisteren tijdens mijn tocht een krabber met een Wielerupdate.nl shirt rijden. Ik heb mijn plicht gedaan door hem de bocht uit te rijden, hij ligt waarschijnlijk nog ergens in een greppel op de Veluwe.
;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op maandag 14 maart 2011 om 17:50

Bij mij is het als volgt:
Za 19 maart: Joop Zoetemelk Classic vanuit Leiden 150km
Za 26 maart: Omloop Passage Fitness vanuit Gent 140km
Za 2 april: Rabo Bergtoer Ochten 130km(hangt af van de tentamendrukte of ik wel of niet rijdt)
Za 9 april: Vdaal Vdaal
En dan geen AGR, had me wel ingeschreven maar werd me te lastig met vervoer, bovendien heb ik dan al genoeg tochten gereden in een maand tijd :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op maandag 14 maart 2011 om 17:58

schema:

26 mrt: Omloop Fitness Passage ('t Kuipke - Gent) 149 km
27 mrt: E3-Prijs (Harelbeke) 133 km
2 apr: Ronde van Vlaanderen (Meerbeke/Ninove) 150km
9 apr: Veenendaal - Veenendaal (Veenendaal) 135 km
voor de rest weet ik het nog niet....

En Wielerupdate-shirts mot ik niet meer... Toen ik daar nog zat was het geen optie voor de eigenaar....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 14 maart 2011 om 18:32

Ik ga vandaag toch maar niet meer trainen aangezien ik nog een beetje moe ben van het weekend aangezien ik zaterdag zware rit had en zondag ook nog actief ben geweest de hele dag.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 14 maart 2011 om 18:52

Vandaag 95km met 700hms. Gemiddeld 25,5km/u. Van hotel naar Macerata, eerst fout gereden, dus terug, daarna het finalerondje. Zwaar! 14km, 350hms. Net terug in het hotel. Goed gaar.

Ik wil morgen ook op de fiets naar San Benedetto, maar feitelijk kan dat niet. Het is 90km enkele reis. Met een finish om 16u15 en wat huldigingen, ben ik dan nooit voor het donker binnen. Misschien ga ik met de auto loodrecht naar de kust en zak dan via de boulevards af. Dat moet qua daglicht net kunnen.

1 2 ... 115 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.