[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 117 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op dinsdag 15 maart 2011 om 20:53

@Markoes
Weer beetje hersteld van de verkoudheid?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 15 maart 2011 om 20:54

Lekker gemiddelde Mark!
Hoe is het met je verkoudheid en benen?

Edit: (Twee zielen.. :p)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 15 maart 2011 om 21:22

Ik moet jan even verbeteren, Jan heeft 9/10 kopwerk gedaan ik maar 1-20:) De wind de rest:p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op dinsdag 15 maart 2011 om 21:33

Ja, voel me weer een stukje beter!
Zondag wezen ski

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 15 maart 2011 om 21:59

@Spartacus... Tegen Vlaanderen misschien nog wat afspreken (kan ik in je wiel komen zitten).... Ik rijd ook 150 km... Eerste 110 van 260 is toch puur vlak langs de kust....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op woensdag 16 maart 2011 om 13:03

Hmm, voor zaterdag wordt slecht weer voorspeld! Hoop dat het nog wat bijtrekt. Zou toch graag de toertocht ede rijden zaterdag, maar niet als het hard regent..

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 16 maart 2011 om 13:08

In het westen valt het wel mee met het weer as zaterdag geloof ik. Gelukkig maar anders wordt die Joop Zoetemelk Classic helemaal hard afzien :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 16 maart 2011 om 15:45

@Markoes
Misschien is het in Scherpenzeel w

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op woensdag 16 maart 2011 om 16:04

Haha zal eens kijken ;). Ik sta er overigens ook wel voor open om Scherpenzeel te rijden als jullie die gaan doen.. Alleen ben niet van plan om zoals afgelopen zaterdag meteen volle bak te gaan koersen.. Liever eerste stuk rustig en op het eind gassen! Moet 's avonds nog aan t bier :p!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 16 maart 2011 om 16:30

Ik ga sowieso naar Scherpenzeel, omdat dat voor mij maar 8km fietsen is. Ede is me net te ver (30km) om heen te fietsen.
Er zitten wat meer heuvels in en mijn ervaring leert me dat die groepen toeristen dan vele malen zachter fietsen. Maar we zullen wel zien :) Het is altijd moeilijk te zeggen van te voren.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 16 maart 2011 om 17:37

Saphire, rijd je mee in Ede aanstaande zaterdag?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 16 maart 2011 om 17:53

Ik ontdek zojuist een scheurtje in mn velg. Is het verantwoord om hier nog een keer op te fietsen?
Wil nu wel zsm nieuwe, heb tussen de 200 en 400 euro te besteden. Iemand nog tips?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op woensdag 16 maart 2011 om 17:55

Ai, wat voor een wielen zijn het?
Ik rijd nu zelf met Shimano wh rs80 (380 euro), zijn lichte fijne wielen.
Anders aanraders: Fulcrum racing 3 en Campagnolo Zonda

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 16 maart 2011 om 17:59

Die RS80 heb ik ook al op het oog idd, wil alleen eigenlijk iets wat net een slagje goedkoper is. Het zijn de goedkoopste Shimano's de WH R500, gezien de reviews op internet verbaasd het me dat ze het zo lang hebben uitgehouden:p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 16 maart 2011 om 18:00

Als het gewoon trainingswielen zijn zou ik idd voor shimano wielen of mavic wielen gaan. Hoe groot is het scheurtje eigenlijk?

De mavic cosmic elite wielen schijnen trouwens best goed te zijn. Ze zijn iets van 350 euro.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 16 maart 2011 om 18:02

@markoes heb jij ervaring met Campa Zonda's of heb je gewoon gehoord dat ze lekker rijden? Ik krijg ze nl zaterdag binnen :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 16 maart 2011 om 18:43

Fulcrum en Campa komen uit dezelfde fabriek en Zonda en racing 3 zijn van zelfde kwaliteitniveau alleen spaakpatroon is ietsje anders. Zelf heb ik Fulcrum racing 1: one word, briljant!!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 16 maart 2011 om 18:46

Vandaag weer eens afgezien als een beest, met Max dan. Lekker rondje van 30 km (schiet voor de km stand niet op). Zelf wordt het deze week voor mij dus helemaal niets, maar goed daardoor wordt de honger aleen maar groter.

Details zie blogje

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 16 maart 2011 om 18:52

@Klimgeit over hoeveel jaar kan ik hem in de Tour verwachten? Nee maar 30 km is al wel goed dat ie dat rijd zo lang zijn de koersjes toch ook ongeveer?

Vandaag ook mijn nieuwe windjackje gekregen.

Windjack

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 16 maart 2011 om 19:01

Lekker weertje + stevig windje = lekker gemiddelde:)
Ik heb vanmiddag even getraind met 3 blokken van 8 minuten. Alleen zonde dat de laatste 10 km de wind vol op kop stond. Heeft toch 1 km van mijn gemiddelde afgehaald :(

Ride Time: 01:50.28
Distance: 57.1 km
Avg Speed: 31.0 km/u
Max Speed: 46.2 km/u
Avg Hr: 152
Max Hr: 175

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 16 maart 2011 om 19:05

@klimgeit goed om te horen dat de wielen die ik ga kopen goede kwaliteit zijn. Ik vond alleen de fulcrum wielen niet zo mooi dus nu hoop ik maar dat ze een shimano body op de campa's kunnen doen...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 16 maart 2011 om 19:14

Volgens is shima body op campa wielen geen probleem. Ieder zo zijn smaak qua spaakpatroon en naven. Die echte G3 spaakpatroon vind ik wel mmoi, maar die van racing 1 vind ik mooier, bij Mavic (heb ik zelf ook voor de Tacx en reserve) vind ik de naaf niet echt geweldig, maar ja.
@Saphire: koersjes zijn ca. 5 rondjes, dus ca. 10 km max voor Max. Max heeft nog moeite om zichzelf pijn te doen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 16 maart 2011 om 19:15

@Klimgeit ooh dan is 30 km zeer goed.
@Ruben ik weet nog niet of ik zaterdag ga rijden in Ede ik denk het niet.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 16 maart 2011 om 19:19

@Saphire: tuurlijk 30 km is prima en als ie maar plezier heeft

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 16 maart 2011 om 19:28

Scheurtjes zijn ongeveer 1cm aan beide kanten van de spaak, niet heel schokkend dus en de spaak voelt ook gewoon nog stevig aan, vraag is of ze dat ook nog doen als ik met 40 op een hobbel knal. Heb er waarschijnlijk wel al een eindje mee rondgereden zo, maar wil nu wel snel nieuwe.
Zit te kijken naar Fulcrum 5 nu, stuk goedkoper maar 160 euro bij Hopmans. Het is nu een beetje de afweging: nu duurdere wielen en dan voorlopig geen nieuwe fiets of nu goedkope wielen en over 2 jaar een nieuwe fiets onder de kont. Ik twijfel een beetje maar neig toch wel sterk naar het laatste.

1 2 ... 117 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.