[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 124 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 21 maart 2011 om 16:00

Eej@stonedcamel, ik heb morgen toch maar een uurtje natuurkunde. Die skip ik dan gewoon, gaan we samen all right?

edit: laat maar ga wel op eigen houtje, moet de concurrentie niet wijzer maken dan dat hij al is. en geen zin om te wachten heb ik gisteren al genoeg gedaan ofniet? ;-)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 21 maart 2011 om 16:02

Volgens mij voelt gilly2 een drang om wat meer te gaan trainen ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 21 maart 2011 om 16:10

Moet jullie wel bijhouden in V-V ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op maandag 21 maart 2011 om 16:20

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Henki op maandag 21 maart 2011 om 17:54

@Klimgeit, ik heb ook zoiets, maar dan dat hij me vaak probeert terug te sturen naar het begin punt. Ga ik dan van de route af dan geeft hij wel aan dat ik niet meer op de route zit. Wat ik dus meestal doe, is goed inzoomen en gewoon de route volgen zoals die op mijn garmin staat. Niet luisteren naar de afwijkende streep en gewoon de eigen route volgen. Er moet voor deze problemen wel een oplossing zijn. Ik gaat even mailen met de winkel waar ik heb hem heb gekocht om te kijken of ze nog een oplossing hebben. Misschien is voor jou de oplossing om even de route helemaal opnieuw te laten laden als je eraf bent geweest? Dit is wel vervelend als je 10x van de route af moet, maar als het 1x gebeurd dan valt dat denk ik wel mee.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 21 maart 2011 om 21:42

Vanavond lekker getrained met de club. Ook wat minder sprintwerk dus fijner voor mij. Cadans en gemiddelde snelheid komen wat lager uit door sommige oefeningen en terugweg ook erg langzaam uitgereden.

1u31m58s
36 km
23,5 gem 45 max
80 gem cad 119 max

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 21 maart 2011 om 21:43

@StonedCamel: Ligt eraan, als je sec in Limburg wilt blijve, heb ik noet veel :D , maar naar in het Belgische nog wel. Kijk maar eens op mijn blog bij Bikeplanner. Als je er iets tussen ziet kan ik het eventueel zo instellen dat je het kan downloaden.
@Henki: Dank voor de reactie. Laad jij de route wel eens opnieuw in tijdens de rit? Indien Ja, doe je dit dan zonder je fietsgegevens te wissen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 21 maart 2011 om 22:44

Mijn verslag van gisteren hadden jullie nog tegoed
Uhuhuh jow daar ging de wekker 7uur 20maart in het oneven jaar 2011. Normaal draai ik me nog eens om,en was dit ook van plan te doen. Maar ik dacht dat kan ik niet maken. Dingdong, daar was de kopman sjors. Blij als hij is extra stralend vanwege mijn vleiende taal over hem vertrok hij voldaan. Ik twijfelde aan mezelf, baggerweinig getraind=baggerslechte conditie, maar mentaal niet te breken. Daar trok ik me aan op, en er schoten beelden door mijn hoofd dat ik solo aankwam op de cauberg na een succesvolle kopbeurt op camerig 50km van het einde a la gilbert(uitspraak ook hetzelfde als die wielrenner) solo, of samen met herman en peter. Maar wat als... laat maar, we zien het wel. Ik was er om de training van dit jaar te maken, maar als ik ergens ben wil ik winnen. 9:37 waar zijn ze nou deed mijn trommelvlies trillen. Half luisterend en niet antwoordend ging ik verder met mijn oortjes instoppen. Toen ik opkeek zag ik drie wielrenners, ff door de ogen gewreven en ze stonden er nog steeds. Ik was nog wat aant klote met mijn oortjes. Al niet via internet kennismakend op de fiets. Herman is nerveus klonk het, voor mij? pff hij moest mijn conditiepijl eens weten... hij zou zich dood lachen. Het begon wel lekker en wilde op de bemelerberg al een bom gooien. Niemand reageerde en reed dus 2km solo. Weer die beelden door mijn hoofd, zal ik ze nu flikken. Solo, ik wist de route toch. Nee dat kan ik niet maken. Hierna volgde een rommelige fase, al snel bleek dat herman en ik ondanks slechte conditie de beste waren. Heb dan ook enkel kopbeurten gedraaid en gevloekt op de mensen die geen wiel kpnden houden. Ik ben hier om te trainen, niet om te ouwehoeren. Arh was ik maar doorgereden. Dan maar ff op de pedalen staan enkel herman volgde! Zo mogen we het zien. Spartacus maakte niets van zijn naam waar. Zero kopbeurten enkel laf dalen waar ik me soms in moest houden. Op de loorberg met sjors omhooggereden met een baggertempo. Oei klimmen is zoveel zwaarder als je langzaam gaat... Daar lag hij dan :Camerig. De eerste echte krachtmeting. Van onderaan opende ik de debatten, niemand volgde of toch wel. Ik hoorde wat hijgen links van me: Herman, yeah! Hij versnelde een paar keer en bij het restaurant liet ik lopen, ff op adem komen. Mentaal balend, maar wat wilde ik tegen zon klasbak beginnen met de conditie van drie en eenhalve arjan:-P. In het bos bleef het gat constant 150 meter. In topvorm was dat geen probleem geweest. In topvorm denkende ik: wanneer demarreer ik? in baggerconditie denkende ik: wanneer los ik? Toen afgedaald en achterom gekeken maar niemand was te bekennen. Dan maar jumpe naar herman en terrasje pikken. Vijf minuten later kwamen arjan en peter. Ver daarachter mijn kopman die ze al aardig had hangen. Na de pauze meteen gulperberg. beetje aan het kloten. Sjors weer terug gebracht en toen was herman weg. Die hong achter een brommer. Al scheldend gedemareerd, lul dacht ik :-P. Heel ff maar want ik was ook achter die brommer gaan hangen;-). De kruisberg vol genomen al slalomend tussen wandelaars afgedaald zag ik herman pas weer. 200 meter voor me op eyserbos, alles gegeven maar de benen konden niet meer dan ik had gehoopt. De kloof dichten was een illusie geworden toen ik in een groep toerfietsers terechtkwam

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 21 maart 2011 om 22:59

Mooi achtung geroepen toen ik de fromberg wilde opdraaien. Toen werd er een hand op mijn schouder gelegd. Mijn oom was ook aant fietse;-). Ff stukje meegefietst maar onherroepelijk naar de kop om kopbeurten te draaien. Tevergeefs ik stond er weer alleen voor. Een halfdode oom in het wiel was het resultaat van een twee minuut eerdere 20man tellende groep. Toen keutenberg ligge chille met herman vooraleer de andere kwamen. Na de keutenberg werd spartacus uitgeroepen tot schliemiel van de dag. Op een oud wijventempo demarerend zonder maar een kopbeurt gedraaid te hebben. Ik kan er wel van kotsen, zo'n stijlloze figuren. Ik deed net alsof hij er niet was toen ik demareerde. Hehe herman weer mee, lekker om zo iemand mee te hebben, het ideale fietsmaatje. Hij nam tenminste wel over. Als gekken afgedaald, en ton in valkenburg zelf alvast voor de vogezen geoefend. Op kop beulend voor herman was best wel een kick=]. Een auto inhalend deed mij ook veel goed. Denk wel dat we toen rond de 43 reden. Allemaal toeterende auto's door twee op hol geslagen wfers in valkenburg=]. Vervolgens herman afgezet in de eerste bocht van de cauberg. Mooie oefening voor de vogezen;-). Toen ik achterrom keek zag ik sjors zwoegen. Die kopbeurt meer of minder deed het niet vandaag. Dus nog netjes gewacht en nog sjors omhooggeduwd tot aan het viaduct was het wel op bij mij. Ff uitrusten, ik had in de gaten dat sjors wanhopig achterom keek. En toen dacht ik wat mot die nou weer. En toen zag ik hem gniffelen, tenminste geen laatste dacht hij hardop. Ja kom dat laat ik niet gebeuren jij derderangs knechtwaardige chefkok. Ff nog 50 meter dichtgesprint, en gewonnen(?).

Om maar over de terugweg te zwijgen...
Gelukkig zat herman ook dood en vertelde hij me via msn dat hij mijn wiel in valkenburg bijna moest lossen. Er is dus nog hoop=]

xistnc

&feature=related]Zag er zo uit[/url]

de rest mogen jullie verzinnen.... iedereen een trofee

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 21 maart 2011 om 23:10

De Thomas Voeckler Trofee: Saphire06. Telkens uit het niets demarreren en je dan na 10 meter weer lachend terug laten waaien in de groep. :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 21 maart 2011 om 23:22

De Roger de Vlaeminck Trofee gaat naar .... gilly2. Omdat hij de grootste blaaskaak is met zijn sterke verhalen in zijn verslag :p Als je de helft gelooft, dan kom je redelijk in de buurt van de waarheid ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 21 maart 2011 om 23:29

Ga toch fietse stijlloos figuur.....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 22 maart 2011 om 00:03

Tjeetje, wordt wat met V-V, al dat testosteron. We zullen het wel weer zien op de lekdijk

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op dinsdag 22 maart 2011 om 00:42

@Spartacus:
Nou als je de helft neemt dan staat het nog niet best met de vorm van de rest tov gilly :p

Zojuist mn nieuwe wielen erop gezet. Het zijn geen Fulcrums geworden maar Mavic Ksyrium Equipe, als ik ze ronddraai dan schiet mn testosteronspiegel al omhoog ghehe xD
Morgen rondje rijden met onder meer Camerig en ook nog wat door de Voerstreek.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op dinsdag 22 maart 2011 om 07:41

@hermantk en gilly2
leuk die flimpjes van de teambulding.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 22 maart 2011 om 08:06

@stoned: Jammer dat ik vandaag onze nieuwe caravan gaan halen, anders hadden we wellicht samen kunnen fietsen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op dinsdag 22 maart 2011 om 08:42

Net terug:
103km
3:45:30
27.4km/h
gem hartslag: 141

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 22 maart 2011 om 09:04

Waar je zin in hebt, licht op je fiets gemonteerd?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op dinsdag 22 maart 2011 om 09:15

Lich vooraan aan mijn remkabels gehangen en eentje achteraan opgehangen aan mijn achterzak.

Na een tot anderhalf uur begint het al licht te worden en na 2h kunnen de lichtjes uit. Vind dit leuker dan in het donker moeten thuiskomen. Ik ga toch altijd vroeg gaan slapen dus heb er geen probleem mee.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 22 maart 2011 om 10:46

noyelje, rij je v-v? Wordt trouwens wel tijd voor dat forum, is nog maar 2,5 week oftewel 18 dagen;)

De filmpjes wel in hd bekijken he! 720 pp;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 22 maart 2011 om 11:57

Ik wil wel een forum aanmaken vanavond hoor met een goede inleiding.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 22 maart 2011 om 12:02

jij moet eerst nog een trofee uitreiken aan herman

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op dinsdag 22 maart 2011 om 13:01

@gilly: nee, zondag koers in Wijnendale (Torhout). Hopelijk houd ik het deze keer wel langer dan 2 ronden vol :s

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op dinsdag 22 maart 2011 om 14:10

@Saphire06: Met een link naar de inschrijving svp.

https://www.inschrijven.nl/formulier?id=2011040900307&ag=j&tl=nl

[s]Ben nog op zoek naar het profiel...[/s] Niet meer.

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tpzggehxmitknilf

Dat ziet er weinig vlak uit.

1 2 ... 124 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.