Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op vrijdag 25 maart 2011 om 18:50
HermanTK en Spartacus, rijden jullie aanstaande zondag ook in Driebergen?
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op vrijdag 25 maart 2011 om 18:52
@RubenAV Ja, dat klopt. Morgen kan ik niet, dus hebben we verplaatst naar de zondag.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op vrijdag 25 maart 2011 om 18:52
Ik heb hetzelfde probleem. Kan ik samen met een vriend met jullie meerijden? Hoe laat vertrekken jullie?
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op vrijdag 25 maart 2011 om 18:55
Natuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd he:) We hebben nog geen tijd afgesproken, maar dat hoor je vanavond wel. Klok wordt ook nog verzet;)
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op vrijdag 25 maart 2011 om 19:09
bah smoesjes jullie zijn gewoon bang om tegen mij "mijn toertocht" te rijden. Ik ga morgen lange afstand doen met langzame groep aangezien het vanavond redelijk laat word.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 25 maart 2011 om 19:15
Morgen ontbindt StonedCamel zijn duivels op de Haaghoek, Lange Munte en Molenberg tijdens de Omloop Passage Fitness :)
Helaas zit er maar 1 kasseienklim in met de Molenberg dit jaar, dus echt veel kasseienvreten wordt het voorlopig niet.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 25 maart 2011 om 19:23
@Saphire
Beviel het je gister z
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 25 maart 2011 om 19:37
@xistnc: Tja, heb jij dat nooit dan. Vind het wel jammer, want ik heb te weinig tijd voor wedstrijden te koersen (en de echte snelheid mis ik) maar met anderen fietsen in het Limburgse is best lastig. Alleen is maar alleen he.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 25 maart 2011 om 20:56
@Klimgeit
Als het niet zo verdraaid ver weg was zou ik je graag komen vergezellen! Ik begin moet zo langzamerhand wel aan het niveau beginnen te raken dat ik in je wiel kan blijven. :p
We zouden in de zomervakantie iets af kunnen spreken? (Afgezien van Tour de Sluit)
@xistnc
Beetje zelfspot kan ik wel waarderen. :p
Poll van de dag:
Hoe vaak gaat StonedCamel morgen een euro in de parkeermeter gooien door elke willekeurige vorm van overenthousiasme? ;)
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 25 maart 2011 om 21:30
@Herman:
Hoezo de parkeermeter?
Als ik op kasseien rijd krijg ik in het algemeen vleugeltjes, dus zo gek is mn uitspraak niet hoor! Ben blij dat ik terug ga naar de keien.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 25 maart 2011 om 21:31
Klinkt als een peloton spin-apparaten op een platte kar, die over de kasseiheuvels wordt getrokken als tijdens een processie. Met de pastoor op de trekker.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 25 maart 2011 om 22:27
lol, ja de naam lijkt nergens naar maargoed, het gaat om de inhoud he :p
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 25 maart 2011 om 22:44
@SC
Ik kwam erop omdat we weleens in verslagen van jou lezen dat je iets te enthousiast was en dat later moest bekopen. En heb je vorig jaar met V-V op de Posbank goed stil zien vallen. En gezien het zware parcours daar, dacht ik: 1+1 = 2 ;)
In elk geval succes morgen! Ik heb echt niets met kasseien :p Al gaan die klimmetjes (Molenberg, Paterberg, Eikenberg, Muur etc) me nog wel aardig af.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op vrijdag 25 maart 2011 om 22:48
@RubenAV We verzamelen om 9 uur in Driebergen, ok? En vergeet niet dat de klok een uur vooruit gaat;)
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op vrijdag 25 maart 2011 om 22:54
Succes allemaal dit weekend! Ik ga lekker een weekje uitrusten!
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 25 maart 2011 om 23:01
@Herman:
Je bedoelt die keer op de Posbank dat ik veel te groot stond, ja toen viel ik stil ja. Je vergeet erbij te zeggen dat ik daarna op de Holleweg samen met Michiel de enige was die Pannenkoek wist te volgen :p
En ach, als je maar schik hebt. Doseren bij een toertocht over 130km=onzin :p
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op vrijdag 25 maart 2011 om 23:02
@SC, ik ben er ook.... Samen met Loof
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 25 maart 2011 om 23:04
@SC
Haha, zat toen waarschijnlijk zo ver van achteren dat ik dat niet wist. Anders had ik dat uiteraard vermeld ;)
Maar een beetje doseren vind ik wel op zijn plaats. Ik vind de voldoening toch wat groter om er aan het einde goed bij te zijn, dan halverwege laten zien wat je kunt. Was er niet voor niets met Klimgeit en Pannenkoek overgebleven vorig jaar. En als eerste in Wageningen met WF-TT #2. Heb me in beide tochten af en toe wat ingehouden halverwege. (Lees: me niet door Michiel laten opnaaien :p)
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op vrijdag 25 maart 2011 om 23:05
Waar woont SC eigenlijk?
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 25 maart 2011 om 23:09
@Herman: Ik ben een sociaal man op de fiets hoor, daar kan Jan echt over meepraten :D Maar in de zomervakantie ben je zekers welkom.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zaterdag 26 maart 2011 om 08:56
Ik zal het nog even laten weten Spartacus. Zelf heb ik er geen problemen mee, maar misschien dat die vriend het wat te vroeg vind :p
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 26 maart 2011 om 13:50
Net effe toertochtje gereden in totaal 73,3 km met gemiddeld 25 op de helft zaten we nog op 22 gemiddeld :( Maar daarna heb ik in het binnenveld (laatste 15 km) nog flink door getrokken met een andere man we reden toch wel lekker op het eind. Zo'n 38-39 per uur steeds. Morgen ga ik denk ik nog training doen van 50 km. Ik heb ook elk heuveltje omhoog gesprint en heb ze allemaal gewonnen :) Inclusief de Boersberg Herman ..... Het gemiddelde is trouwens beetje aan de lage kant maar dat komt omdat ik boven aan op ieder heuveltje steeds 10 kilometer per uur reed om te wachten tot de rest kwam.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zaterdag 26 maart 2011 om 15:21
Net met KMJ limburg-zuid onveilig gemaakt: via maasberg, slingerberg, snijdersberg naar de cauberg, daar rechtsomkeert gemaakt en terug naar huis gereden. Liep lekker, niet meer dan dat niet minder:
Vgem: 29,62 km/h
Vmax: 62,45 km/h
S: 100,9 km
Hf gem: 159
Hf max: 199
Hms: 694
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 26 maart 2011 om 16:09
@gilly
Da's midden-limburg!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.