[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 134 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 4 april 2011 om 20:53

Ja best. Maar check ook die hartslag xD

10km voor het eind stond de teller nog boven de 29km/u...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 4 april 2011 om 20:58

Dat zit wel snor voor Veenendaal ;)
Te hard vertrokken of cooling down?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 4 april 2011 om 21:02

Te hard vertrokken, te hard tegen de pukkels opgereden. En mijn lichaam moest duidelijk nog ff wennen aan de nieuwe lange koersbroek. Trekt net wat harder aan de spieren ofzo.

En als je dan hier in de open velden wind tegen hebt, dan wil je dat best voelen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 4 april 2011 om 21:17

Vandaag met de club getraind we deden niet echt training het was meer een beetje rondjes rijden en we moesten zelf maar wat bedenken dus we deden om de paar rondjes een sprintje. Uiteindelijk wel wat kilometers gereden namelijk 46,9 km (inclusief heen en terug reis). De gemiddelde snelheid was iets van 28 nadat we klaar waren maar daar zat ook surplace bij in waar je gemiddelde ook wel vrij snel naar beneden schiet natuurlijk (behalve dan als je het goed doet) op het eind heel rustig met iemand naar huis gefietst en toen was het nog maar 25,2 :) Maar het ging goed de training vandaag en de snelheid kon ik er gemakkelijk inhouden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 4 april 2011 om 21:51

Tada toch nog gelukt...

Drie daagjes euskal sun

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 4 april 2011 om 22:08

@xistnc Leuk te horen dat je er toch bij bent! Anders wordt de opkomst wel erg mager.
Wat ga je al die tijd in Limburg doen eigenlijk? Zaken of werk jij nooit meer:p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op maandag 4 april 2011 om 22:16

@ Spartacus/X/Herman/Saph

Ik kom gewoon als het droog is en ik niet onverhoopt toch omloop lek en ijssel dien te rijden:)
135km wordt een overlevingstocht, de afgelopen 2maanden zo'n 80km gefietst, maar ik maak me geen zorgen pijn doet het toch wel!
Waar spreken we af? zelfde plek als vorig jaar?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 4 april 2011 om 22:17

Ik werk een beetje. Niet teveel, want dat kost veel te veel vrije tijd. Na de zomer denk ik pas weer zin te hebben in iets vastigs.

Maandag met de fiets naar Limburg. Dinsdag kalm aan - anderhalf uur ofzo- en woensdag een lange training richting Baraque Michel:

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 4 april 2011 om 22:19

@pannenkoek
7:00uur op station Houten-Zuid.

Dan kunnen we samen 31km warmrijden naar Veenendaal ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 4 april 2011 om 22:20

@Spartacus,
Heb met bewondering je verslag gelezen, herkenbaar voor mij, heb zelf in 1999 de gehele rit gereden, babbel zaterdag nog wel met je. :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 4 april 2011 om 22:26

@Pannenkoek
Zelfde plek als vorig jaar inderdaad. Heb dat in het WF-TT-topic gezet, met plaatje en kaartje van dat elektriciteitskastje. ;)
Rijdt Moreno Lek &

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 4 april 2011 om 22:34

Gulpenerberg heb ik afgelopen jaar ook gestaan. Inderdaad een schitterende plek. Je ziet ze daar vanuit de verte aankomen en ook weer richting de horizon vertrekken.

En bovendien op slechts vijf minuten fietsen van mijn televisie ;)

Ik zie het allemaal wel, volgende week zondag. Vorig jaar heb ik twee doorkomsten in Eperheide gezien, tussendoor was ik in het gras in slaap gevallen. Toen had ik niet de AGR gereden, maar was ik op de zaterdag vanuit Houten die kant op gereden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 4 april 2011 om 23:03

@Vigiroso Tof dat je er zaterdag ook bij bent, ben ook benieuwd naar jouw verhalen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op maandag 4 april 2011 om 23:08

@ X

9 uur bij het electriciteitskastje vind ik vroeg genoeg, ik heb het idee dat voor mij 135km al zo'n 55km te ver zal zijn;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 4 april 2011 om 23:19

Niet alleen voor jou:-P

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 5 april 2011 om 08:03

Afstand gaat voor mij geen probleem zijn... Alleen heuvelop meekomen :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 5 april 2011 om 08:23

Ik vraag me af in wiens wiel er nu gezeten gaat worden nu Jan er niet meer bij is ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 5 april 2011 om 09:45

Ik denk Klimgeit! Jij bent toch een vriend van Jan, dus moet jij hem maar vervangen :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 5 april 2011 om 10:15

Is Jan er niet bij? :o

En al die praatjes dan?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 5 april 2011 om 11:16

@xistnc: Jan heeft een "kansloze" trouwerij zei hij.
@Bijls: het nadeel als iedereen in mijn wiel gaat zitten is dat ik steeds harder ga rijden

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 5 april 2011 om 11:22

@klimgeit: dat is toch alleen maar goed :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op dinsdag 5 april 2011 om 11:33

Voor de mensen die bang zijn dat de afstand een probleem wordt: Ik ook.

Voor de mensen die bang zijn dat de heuvels een probleem wordt: Ik ook.

:|

Dat mag de pret niet drukken uiteraard, we zien wel waar het (slag)schip strandt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 5 april 2011 om 12:05

Jan, leeft je vrouw nog? :|

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 5 april 2011 om 13:27

Laat Klimgeit maar de Cancellara uithangen. Dan pleeg ik wel een Nuyensje (met hopelijk de benen van Chavanel) ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op dinsdag 5 april 2011 om 14:59

@xistnc

Ik fiets 'maar' de 150 km. Maar tegen mij was verteld dat ik de laatste week juist heel weinig moest fietsen. Ik zie jou schema en dat is toch nog vrij veel?

Nog goeie tips voor mijn voorbereiding? Dit word mijn eerste toertocht. Heb er al erg zin in. Ik train alleen op dinsdags en donderdags met voetbal. Dat verpest wel een hoop voor het fietsen. Ik kan hierdoor erg weinig rust momenten inbouwen.

@gilly2
Zal is een paar dagen rust nemen. Het voelt meer als een overbelasting van een aanhechting...

1 2 ... 134 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.