[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 136 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op woensdag 6 april 2011 om 22:28

En jullie twee (causto en Bijls) zijn echt niet de enige hoor!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 7 april 2011 om 10:20

@saphire
Ik hoop toch dat elk grammetje dat ik gisteren verbrand heb, vandaag al niet meer mee naar boven hoeft!

@Foppi
En misschien zijn die Flitsers met veel tijd dan weer jaloers op jouw kids. Alles in perspectief!

@gilly
Je gaat me toch niet vertellen dat ik volgende week in Limburg op ziekenbezoek moet?

@htk
Handig, zo'n woordvoerder ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 7 april 2011 om 10:52

Ik denk dat bijna iedereen ontevreden is over de hoeveelheid tijd tot zijn beschikking. Je wilt altijd meer..
Alleen xistnc heeft niets te klagen volgens mij ;) Maar laat ik maar niet weer de woorden uit z'n mond nemen.. :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op donderdag 7 april 2011 om 18:02

Pfff, teleurstellende training
112km
3h40min
30.5km/h
gem hartslag: 153

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op donderdag 7 april 2011 om 18:06

Waarom? Niet tevreden met je hartslag?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op donderdag 7 april 2011 om 18:38

Kwilde grote 4h trainen en aan een iets grotere snelheid
(al is mijn gemiddelde wat vertekend, na 3h was hij 1km/h gezakt wegens het zoeken naar een bakkerij)

Gisteren 2h15min aan hartslag van 130, goed voor 28.3 gemiddeld

Kvind de winst in snelheid tov hartslag veel te klein.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 7 april 2011 om 18:43

Een beetje verkouden vandaag dus maar niet gaan fietsen. Misschien morgen nog een uurtje lostrappen.

@noyelje dus die training van gister had best wel veel impact op je lichaam of niet? Maar wel raar aangezien het een hele lichte training was.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 7 april 2011 om 19:04

Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als je meerdere training op rij tegenvallende verhouding tussen je snelheid en hartslag hebt.

Ik heb vandaag even mijn behendigheid getraind met een ritje door Amsterdam. :) (op omafiets)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 7 april 2011 om 19:20

Gewoon een zo vlak mogelijk rondje van 70km. Eigenlijk met de handrem erop, behalve dan de laatste 20 km waar ik wat harder heb aangezet. Vooral groot verzet voor wat vermogen.
151BPM - 70km - 31,3 km/h - 560HM
Valkenburg - Maastricht - Eijsden - Gulpen, zie blogje

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 7 april 2011 om 19:34

Zo, nu is Klimgeit dus officieel topfavoriet. :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op donderdag 7 april 2011 om 19:40

Hermantk,
Had je tegen kunnen komen, heb van 8 tot 15,30 uur in A'dam mijn klanten door de gehele stad bezocht.:)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 7 april 2011 om 19:41

Ja Herman, het ging zo makkelijk dat ik tijdens het rijden mijn achterrem tegen mijn velg heb gedraaid, want anders was het 33 - 34 gemiddeld geweest. Ik heb twee stoeiende renners gepasseerd nabij Gulpen, zo hard dat ze waarschijnlijk nu de fiets bij het grof vuil hebben gezet. Bovendien zocht ik net voor Noyelje een rekentooltje voor vermogen vs snelheid, maar die post ik hier maar niet want er staat ook in dat bij renners boven de 40 ieder haar het vermogen met 1 tot 1,5% afneemt

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 7 april 2011 om 20:27

@Klimgeit tot over 5 jaar .......

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 7 april 2011 om 21:46

Hahaha, zaterdag rij ik bagger en dat lees ik dan de komende twee maanden tot L3B

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 7 april 2011 om 22:13

Haha, zo mag ik het horen.
Ik hou wel van die bluf die jij en Jan kunnen uitslaan :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 7 april 2011 om 23:02

@Herman: niet al te veel bluf hoor.
We moeten ons wel afvragen of we het as Zaterdag leuk willen houden, want anders ga ik voor een slijtageslag van 135 km

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op donderdag 7 april 2011 om 23:04

Als volger van deze (3) topics ben ik best benieuwd naar de "objectieve" verslagen van V-V en L3B ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 7 april 2011 om 23:16

@Simplex: Veenendaal is lastig vond ik vorig jaar. Veel smalle fietspaden en druk. Vorig jaar in de finale was het zelfs veel te druk en herkende je je teamleden niet eens

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op donderdag 7 april 2011 om 23:17

Volgend jaar La Marmotte dan doe ik mee. :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op donderdag 7 april 2011 om 23:20

@simplex.... Ik zal van de kantlijn toekijken

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 7 april 2011 om 23:24

@Klimgeit
Het doel is om het leuk te houden tot aan de pauze. (55km) Dus op het tempo van de mindere (klim)goden omhoog rijden of met een kleine marge voorsprong boven zijn. Aan het begin is dit nog net te doen.
Echter, het kaf zal onvermijdelijk van het koren gescheiden worden wanneer we in de heuvelzone bij Doorwerth-Oosterbeek komen. (Zie profiel v.a. Italiaanseweg)
Na de pauze heb je nog iets van 70km (tot Grebbeberg) om iedereen kapot te fietsen. (Ben ik voorstander van)
Na het Grebbebergsprintje wil ik ook nog wel even doortrekken net als we vorig jaar deden tot aan de top van de Defensieweg.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 7 april 2011 om 23:31

@Herman: oke dan wordt het dus 55 km babbelen

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op donderdag 7 april 2011 om 23:54

Man, ik heb er zin in. Waarschijnlijk ga ik me na 100 kilometer wel echt afvragen waarom ik dit ook alweer zo leuk vond :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 7 april 2011 om 23:57

Als je het je daarna na 135km weer afvraagt heb je denk ik een representatief antwoord. ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op vrijdag 8 april 2011 om 00:11

Is de Italiaanse Weg niet op klinkers? Dat ligt mij wel... Zijn er niet meer kasseien?

1 2 ... 136 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.