Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zaterdag 23 april 2011 om 17:11
Correctie;)
Die 32,5 km/h staat inderdaad in de Exercise Log, maar als ik hem uitlees op de pc wordt het gem gecorrigeerd naar 32,1 km/h. Dat is me al vaker opgevallen; blijft vaag. Maar geen nieuwe rekenmethode dus:p
O ja, en dat minuutje wegrijden: maak daar maar stayeren achter een scooter van;)
Gegevens Waarde Eenheid
Duur 4:56:15
Energieverbruik 3040 kcal
Minimale hartslag 104 hsm
Gemiddelde hartslag 151 hsm
Maximale hartslag 177 hsm
Minimum Snelheid 2,6 km/u
Gemiddeld Snelheid 32,1 km/u
Maximum Snelheid 44,2 km/u
Afstand 157,8 km
Minimale trapfrequentie 16 rpm
Gemiddelde trapfrequentie 92 rpm
Maximale trapfrequentie 126 rpm
Tijd gefreewheeld 0:52:55 (17.9 %)
Afstand gefreewheeld 21,2 km (13.4 %)
Minimale hoogte -5 m
Gemiddelde hoogte 1 m
Maximale hoogte 11 m
Stijging 50 m
Daling 86 m
V.A.M. 10 m/h
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op zaterdag 23 april 2011 om 17:42
Zo mannen dat is niet mis met deze warmte, wel een groot aantal km gefreewhield, Met vriend Remco een prachtige rit gereden door de Betuwe,heerlijk om in zo,n mooie omgeving met ruime en rustige wegen te fietsen,kreeg net een sms van de zondag ploeg om morgen vroeg een ritje te doen van ca.90 km, dan 2de paasdag maar rust inbouwen.
Fijne paasdagen. :p
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zaterdag 23 april 2011 om 19:30
@vigiroso, ben jij volgende week met dit prachtige weer in het zuiden op de camping? Ik ga omloop math salden rijden met arjan herman en ruben(?). Zin om mee te gaan?
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 23 april 2011 om 19:55
Onder het genot van een ijskoude Corona en twee heerlijke ABC-bagels (met beef, cheese & 'ajuin') kijk ik met plezier terug op een ontspannen Lek &
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op zaterdag 23 april 2011 om 20:10
@Gilly
Spijtig, maar mijn vrouw heeft voor volgende zondag andere plannen, van af eind mei zijn wij weer op de camping, dus we rijden deze zomer nog wel een keer samen. :D
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 24 april 2011 om 15:23
Vandaag even de festivalbenen eruit gereden. Heb me absoluut niet geforceerd, want de benen voelden na dat vele staan van de afgelopen twee dagen erg zwaar aan. Toch geen het redelijk, heb daarna alleen de laatste vijf kilometer nog even vol gereden. Dat ging ook goed.
Gegevens:
Tijd: 2u25m43s
Afstand: 65.8 km
Gem. snelheid: 27.1 km/h
Max. snelheid: 36.7 km/h
Gem. hartslag: 162
Max. hartslag: 177
Gem. cadans: 90
Max. cadans: 112
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 24 april 2011 om 15:47
@Bijls
Wat drink je nou zoal, op zo'n festival waar ze alleen bier schenken? Neem je dan zelf chocomelk mee?
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 24 april 2011 om 16:34
Vandaag KBK gereden en door de gemeente Herve en Aubel was hij deze reis zwaar ingekort en minder zwaar. Toch met mijn maatje Berrie genoten van het mooie weer. 30,5 gemiddeld over 125 km en 1400 HM
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 24 april 2011 om 16:53
Ik heb zoals je weet dit keer geen bier gedronken, maar van alles.... Cola, water, fanta, energiedrank
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 24 april 2011 om 17:37
Als aanvulling op het verslag van Herman.
Een wijze les: als je je verslaapt, ga niet je verloren tijd alsnog proberen in te halen, want de hele dag heb je er last van en hol je achter de feiten aan...
Met op het eind een (bijna) hongerklop.
Je kan beter je hele schema dan maar een uur opschuiven zodat je wel goed geprepareerd (=koolhydraten gestapeld) aan de start verschijnt.
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op zondag 24 april 2011 om 20:18
zo, Klimmen Banneux Klimmen gerden. Of wat er van over was.
29,4gemiddeld. Alleen.
Ik kom op stoom met relatief weinig KM. Zalig geklepperd. Jammer dat er geen wind stond.
Wordt een probleem de komende jaren tochten die door Belgie gaan. Komt oa. door de overkill van AGR.
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op zondag 24 april 2011 om 20:43
@Jan,
Bedankt voor je berichtje, heb met Remco zoals je beneden kan lezen heerlijk gefietst, Je was zeker vroeg gestart, en heb je Klimgeit nog gezien?. Vanaf end mei zijn wij weer op de camping, mis rijden we deze zomer nog wel een tochtje door het mooie Limburg. :)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 24 april 2011 om 21:04
@Jan: lafbek!! xD Check je ook ff je wielomtrek (a)
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 24 april 2011 om 21:37
Da's schrikken, zoveel valpartijen?
Voor mij morgen helaas geen Rondje Achterhoek vanuit Zelhem. Vanmorgen opgestaan met een stijve spier aan de bovenkant van mijn knieholte. En tijdens een tochtje naar het Oosten, 60km wind tegen, ben ik daar doorheen gereden.
Flink verrekt, vermoed ik. Morgen de trein terug en met de benen omhoog op het balkon zitten.
Het kon ook niet uitblijven dat het lichaam wat zou gaan sputteren. Maar ik heb niet het idee dat ik een eerder signaal heb gemist.
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 25 april 2011 om 09:46
@Vigiroso, goed plan.
Zullen we Klimgeit dan mee vragen?
Kan die onze wielomtrek opmeten. liefst rijdend...
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 25 april 2011 om 11:56
xistnc,
Spijtig dat je nu een ongemak hebt, heb er zaterdag niets van gemerkt, je reed als een speer, mis iets geforceerd?, je trapte wel een behoorlijk zwaar verzet. :D
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 25 april 2011 om 12:19
@vigiroso
Het is het enige wat ik kan bedenken, dus vermoedelijk zit de oorzaak inderdaad daar. Maar dan snap ik niet goed hoe ik na afloop nog naar huis heb kunnen 'vliegen'.
Vandaag gaat het gelukkig wat beter, nadat ik vannacht een keer wakker werd van de pijn. Het is goed stijf, dus ff een paar dagen geen fiets. Die keuze had ik beter gisteren al kunnen maken.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 25 april 2011 om 13:02
@Jan: Je had gisteren gewoon met ons samen kunnen fietsen man, gewoon suf dat je niet je afspraak ff nakomt en belt
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op maandag 25 april 2011 om 13:12
Weer superweer vandaag. Het kan bijna niet op momenteel....
Vandaag eerst 35 kilometer alleen gereden alvorens ik Loof ben gaan ophalen in Terneuzen. Rustig aan gedaan dit stuk met zo'n gemiddeld 26.5 km/h. Daarna samen met Loof een stukje harder gaan rijden. Onderweg naar Breskens nog een stukje achter een vader en een zoon aangereden, dat jochie reed verdomd hard voor die leeftijd. Toen hij ook op kop ging rijden kon ik natuurlijk niet achterblijven: Sloegen ze af :)...
Op de terugweg van Breskens terug naar huis ook nog lek gereden, opeens voelde ik een leegloper, ik denk een steentje meegepakt aan de kant van de weg. Het gemiddelde toch zo opgetrokken naar 28.2 km/h toen ik thuis aankwam.
Gegevens:
Tijd: 3u20m54s
Afstand: 94.5 km
Gem. snelheid: 28.2 km/h
Max. snelheid: 41.0 km/h
Gem. hartslag: 147
Max. hartslag: 176
Gem. cadans: 88
Max. cadans: 112
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 25 april 2011 om 18:36
Ik heb niet meer gefietst de afgelopen week, maar een wedstrijd meegevoetbald met mijn oude team. Je gebruikt echt andere spieren met voetbal;-). Het duurde welgeteld 2min voordat iemand van het andere team al begon te schelden. Dat ben ik niet meer gewoon, echt een nare sport is het geworden. Zelfs het publiek reageert op elke overtreding met de woorden: Kut...... rot op en/of je moeder is een ho*r. Schandalig! Geen woorden voor dat stelletje **** :S
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 25 april 2011 om 18:38
Ja, dat herken ik..
Kan er haast niet meer bij dat ik vroeger zo weg was van die sport.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 25 april 2011 om 20:37
@Gilly, rij jij geen wedstrijden? Moet je criteriums rijden en een beetje slecht sturen, dan krijg je ook wel je deel, of ze rijden je in de dranghekken, legen hun neus even voor je. Maar voetbal is soms wel heel erg, dat geef ik toe als begeleider van de F2.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 25 april 2011 om 20:43
@klimgeit, nope geen wedstrijden voor mij;-), dan voel ik me gedwongen om te trainen. Verder train ik daar ook te weinig voor.... 3hr in de week ofzo
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 25 april 2011 om 21:25
@Gilly: Dat verklaard een hoop ;) Maar dan rij je erg lekker indien je 3 uurtjes traint
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 25 april 2011 om 21:54
@klimgeit
Jij bent a.s. zondag niet beschikbaar voor Omloop Math Salden?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.