[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 158 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op maandag 2 mei 2011 om 17:37

Limburg was alleen niet zo heroisch, als koersen rond Roubaix :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 2 mei 2011 om 17:40

@Bijls, wat is er gebeurd rondom Roubaix?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 2 mei 2011 om 17:42

@klimgeit de nu al legendarische koers een mix tussen RVV en PR ;). Lees zijn verslag op de vorige pagina :).
Dat zou ik in de toekomst ook wel eens willen doen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op maandag 2 mei 2011 om 17:56

kort?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 2 mei 2011 om 18:08

Mannen, mooie verslagen, jammer dat ik er niet bij kon zijn, jullie hebben echt een goede prestatie geleverd, en Spartacus merkt nu ook als je ouder bent dat er ook wel minder goede dagen zijn. ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 2 mei 2011 om 18:14

@vigrioso hij heeft nog 3 jaar heh en dan pas gaat zijn vermogen afnemen. Wat bij jou al 23 jaar bezig is ;) En wanneer fietsen wij nou weer een keer met elkaar eigenlijk?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 2 mei 2011 om 19:22

@Shapire06,Ben getrouwd, en mijn huis staat in de verkoop, dus moet zorgen dat het er gelikt(verf) uitziet als er mensen komen. als er tijd is voor een tocht dan hoor je het. :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 2 mei 2011 om 21:10

Oh ja nog iets vergeten in mijn verslag: Herman was gisteren de beste, zonder drank en slaaptekort was het bij volgen gebleven ben ik bang! Streel ff zijn ego;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op maandag 2 mei 2011 om 21:30

Omloop Math Salden gereden door prutsers?
Ik neem mijn woorden terug na de prachtige verslagen en prestaties. Goed bezig geweest Gilbert, Cadel, Spartacus (zulke namen mag je sowieso geen prutsers noemen) en Ruben en Herman.
Ja en als je zo met je sport bezig bent mag je best een keer de weg kwijtraken. Op dat vlak ben ik een nog grotere prutser ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 2 mei 2011 om 21:39

Haha, dankje Gilbert. :p
Had je zonder die omstandigheden op zijn minst tot voorbij de Fromberg bij me verwacht. Was wel van plan om daarna van de wind gebruik te maken.. (a)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 2 mei 2011 om 22:06

Staat er wind in de vogezen? :|

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op maandag 2 mei 2011 om 22:15

@gilly2.
wind zal daar minder invloed hebben, maar in juni regent het te vaak?
Maar mooi weer moet je afdwingen

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op dinsdag 3 mei 2011 om 07:18

Spartacus, ik ga eerst even koffie halen...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op dinsdag 3 mei 2011 om 07:47

nu ga ik toch even twijffelen aan die teller van jouw, Dekker. Maar goed kort samengevat; het was een heroische dag.

Maar onder welke naam gaat die Cadel nou schuil op dit forum??

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door aartvan op dinsdag 3 mei 2011 om 17:54

Zijn er nog lieden die zaterdag de Classico Boretti rijden 160km?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 3 mei 2011 om 18:01

Jup! Spartacus en ik zijn weer van de partij.
Zeker een van de beste tochten die ik vorig jaar heb gereden!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 3 mei 2011 om 20:30

Cadel got noo nikneem, hi dont no wath internet is.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 3 mei 2011 om 21:58

De vorm komt er weer bij mij afgelopen week dan ook meer als 300 km gefietst. Vanavond nog 70 gedaan in een groepje en ik heb op kop gesleurd oa vanaf Arnhem tot aan de pond bij Wageningen. Mijn hechtingen zijn uit mijn neus gespoeld. Nu hopen dat mijn neus goed schoon blijft.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 4 mei 2011 om 14:38

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 4 mei 2011 om 15:41

De afstand van de criteriums gaat nog wel toenemen naarmate je ouder wordt neem ik aan?

Zelf had ik met Saphire afgesproken om een rondje te gaan fietsen, maar helaas hadden de slechte wegen in Limburg zijn tol ge

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 4 mei 2011 om 16:01

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op woensdag 4 mei 2011 om 16:08

@sembo ik vind alleen rijden ook maar niets eigenlijk, ik heb trouwens ook nog nooit boven de 100km gereden. :) Zelfs in groep niet, daar doen we gemiddeld ook maar 60 km en dat vind ik juist van pas.Ik ben dan ook geen profcoureur. Gelukkig dat er nog een ipod bestaat om je aandacht wat te verleggen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 4 mei 2011 om 16:26

Ik zou juist tekenen voor die lange afstanden, heerlijk!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 4 mei 2011 om 16:48

Idd lange afstanden zijn fantastisch mits je ze rijdt op een aardig parcours en liefst in toertochtvorm. Solo meer dan 120 trainen is vooral mentaal erg zwaar, heb 1x met zn 2en 200 getraind dat was ook niet al te leuk meer maar met 2 is het wel een stuk makkelijker volhouden. Na verloop van tijd ben je toch uitgepraat enzo :p
Wat ik zelf wel aardig te doen vind is als je ergens heen fietst. Zo heb ik de afgelopen 2 weken 2x van mn kamer naar mn ouders gefietst en andersom, dat is goed vol te houden en toch 120km.

Ik ga zo naar Limburg, heb voor morgen een route van 152km uitgestippeld door Belgie en Duitsland. Hoop dat ik niet ga verdwalen :p Dag erna hoop ik nog 120 te rijden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 4 mei 2011 om 16:58

Ja, mijn trainer had ook al aangeraden om met meerdere mensen te gaan, maar het leek me nu niet sociaal om die om half 8 's ochtends te gaan bellen.

@ kartje Ik heb nooit muziek in als ik ga wielrennen. Ik wil mijn aandacht op de weg houden. Vandaar dat het echt een martelgang was:P

1 2 ... 158 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.