Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 4 mei 2011 om 17:06
Wat ik zelf wel aardig te doen vind is als je ergens heen fietst.
+1
Zie ook het interview met Hoogerland in Nusport (dodebomenversie) van deze week. Af en toe van zijn vriendin naar huis of andersom (Zeeland - Groningen = 330 km). Of met de fiets de afstand tussen een zaterdagkoers en een zondagkoers overbruggen.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 4 mei 2011 om 17:09
Ik maak m'n eigen muziek op de fiets.
Ik heb de rare gewoonte om uit het niets de meest foute liedjes in m'n hoofd te krijgen. Een greep uit de 'playlist' van afgelopen zaterdag:
Toy-Box - Tarzan &
Oorspronkelijk geplaatst door aartvan op woensdag 4 mei 2011 om 17:17
Ik heb wel een beetje hetzelfde als hermantk, alleen kan ik dan 2 uur lang een liedje van 3 minuut 22 in mn kop hebben wat ook gaat vervelen.
@onie, Als ik 1 oortje in doe gaat hij vaak los zitten en ben ik bang dat het tussen mijn spaken komt, heb je tips?
Heb overigens een veel betere smaak dan Hermantk
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 4 mei 2011 om 17:21
@aartvan:
Mp3speler in je achtervakje, dan het snoer aan de onderkant je shirt in, vastklemmen onder de bretels van je broek en dan gewoon in 1 oor. In ear oordopjes helpt ook.
Heb zelf overigens pas 1x met muziek gefietst, toen waaide het alleen zo hard dat ik het volume voluit moest doen om wat te horen :p
Oorspronkelijk geplaatst door aartvan op woensdag 4 mei 2011 om 18:03
Jaja heren, hij gaat onder mijn shirt, I pod in het zakje; check. Alleen dat oortje gaat dus bij het minste of geringste uit mijn oor, waardoor ik dus continu bezig ben om dat oortje in mijn oor te doen! Dat is het probleem heren & dames!
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op woensdag 4 mei 2011 om 18:35
Geen muziek in m'n oren tijdens het fietsen... Wil me wel kunnen concentreren op de weg
Oorspronkelijk geplaatst door aartvan op woensdag 4 mei 2011 om 18:36
Ik denk dat het mijn oren zijn dan, ok ik geef het toe. Maar als dat het enige minpuntje is kan ik er wel mee leven ;)
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op woensdag 4 mei 2011 om 19:06
Als ik solo fiets en van plan ben meer dan 2 uur te gaan, dan zet ik de I pod op met in een oor de dop er in, de ander vrij voor geluid van verkeer, meestal Elvis en Hazes op, dat fietst lekker weg. :p
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op woensdag 4 mei 2011 om 19:13
Neem je een hele Ipad mee Vigiroso :p? Flinke achterzak heb je dan ;).
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 4 mei 2011 om 19:25
Haha geweldig, kijk je dan ook een film? Klasbak! Nee grapje, u bedoelt waarschijnlijk Ipod;).
Oorspronkelijk geplaatst door aartvan op woensdag 4 mei 2011 om 19:27
haha ik zie m al gaan, I pad op t stuur, quasi nonchalant naar The Godfather triologie kijkend, geniaal
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op woensdag 4 mei 2011 om 19:30
Vandaag na twee weken weer een klein rondje gemaakt. Was heerlijk om te fietsen, kreeg alleen lichte kramp in mijn kuit. Dit kwam denk ik doordat ik gisteren nog voetbal training heb gehad.
Duiven - Arnhem - Posbank - Doesburg - Duiven.
Afstand: 48 km.
Gem: 27,6 km/u.
Nu lekker weekend houden :D
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op woensdag 4 mei 2011 om 19:41
Ja ja moet I pod zijn, past in mijn achterzak snoertje via helmband dan het oortje erin, blijft goed zitten.
@aartvan, The godfather is een geweldig goede film, houdt erg van gangsterfilms uit die tijd. :D
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op woensdag 4 mei 2011 om 22:01
dat is in ieder geval nog van een goede band!
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 4 mei 2011 om 22:01
Even voor de duidelijkheid: In het dagelijks leven heb ik totaal geen last van deze kwaal. :p
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 4 mei 2011 om 22:50
@Herman dit is het ttw forum we willen stats! Voor jou 'handicap' kun je terecht in het ' wat luister je nu topic' ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 4 mei 2011 om 23:12
Oja, sorry. (a)
Vanavond 35km getraind. Had het dubbele moeten zijn, maar er was soort van materiaalpech, lang verhaal en zal het Spartacus besparen. :p
Qua stats kwam het neer op losfietsen.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 5 mei 2011 om 10:58
Eindelijk weer eens anderhalf uur op de fiets gezeten. Heb de cadans wat verhoogd en toch lukt het om snelheid te behouden (42 km, 65 hms, 29,7 km/u).
Nu ff afwachten wat de reactie van de hamstrings is. 't Is nog wat gevoelig, maar geen pijn en geen steken.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 5 mei 2011 om 11:29
5 - 11 juni ben je hopelijk weer in orde en in topvorm vanwege deze verplichte supercompensatie, sterkte ermee :)
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 5 mei 2011 om 12:18
Wilde net gaan trainen met een vriend, rijdt ie drie spaken kapot xD. Daar gaat de training nu maar in Remko's voertuig richting huis... Vanavond miss nog een kilometrr of 30 rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.