[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 169 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 23 mei 2011 om 21:39

Wat aan zadel en shifter dat is nog grootste probleem.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op maandag 23 mei 2011 om 21:42

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 23 mei 2011 om 21:55

We reden met een groepje van vier waarvan

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 23 mei 2011 om 22:16

@Gilly
Kan het haast niet meer opbrengen man :p

@Sembo
Klimgeit is eerst even in afwachting van de resultaten van het bloed prikken denk ik.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 23 mei 2011 om 22:16

Das balen Saphire, op een dergelijke manier een gat dichtrijden, is nooit grappig. Materiaalschade is altijd balen, die lullige valletjes kosten meestal direct een paar honderd euri. Sterkte ermee

rij je campa?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 23 mei 2011 om 22:19

@Sembo, ik wil idd ff kijken wat het lichaam wil, moet wel wat gefietst hebben, anders moeten jullie je wel heel erg aanpassen aan mijn tempo, wat niet de bedoeling kan zijn

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 23 mei 2011 om 22:38

Klimgeit, 4000hms is dat te halen in Limburg op 200km? #spoedcursusklimmen #ligaltweewekenstil

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 23 mei 2011 om 22:42

@gilly2
een rondje Schweiberg / Vjilenerbos is 16+ km met 300+ hms. Als je er 12 doet, zit je goed in de buurt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 23 mei 2011 om 22:48

4000 hm halen is wel hell of a job hier. Als je hier alles nabij Valkenburg pakt kom je op 130 - 150 HM op 10 km, meer naar Belgie kan je het iets gekker maken, maar niet veel. Op 200 km hier 3.000 hm maken dan doe je het al heel goed, og je moet idd rondje van 4 km pakken en 50x de Huls op, maar das niet aantrekkelijk

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 23 mei 2011 om 23:01

@Gilly
Als je op hemelvaart naar mij toe komt. Kan je die vrijdag daarna meedoen met toertocht die ik ga fietsen. 180km met 1500hm plus twee keer 30km heen en terug. 240km en eventueel nog een paar heuveltjes in A'foort pakken als kers op de taart en om de 250km-grens te passeren. :)
Kun je zaterdag en zondag lekker herstellen en ben je maandag top in de Vogezen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 23 mei 2011 om 23:18

@Gilly ik pakte het even niet goed, maar je wilt toch niet 200 en 4000 HM rijden ivm L3B? Waarom rijd je dan niet de Jean Nellise Classic in Lux.?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 23 mei 2011 om 23:21

@klimgeit, nou ik ben maar armoedzaaiertje en kan net rondkomen. No without jokes: rij jij die dan, want heb ook geen vervoer dan :(

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 23 mei 2011 om 23:28

O oke op die fiets. Het enige wat jij nog moet doen is tot 160 tot 180 km maximaal fietsen en die een paar keer hard rijden die laatste 20 km rij je ook wel. Vogezen zijn lange niet steile klimmen dus het is beter om groot verzet tegen wind in te rijden

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 23 mei 2011 om 23:33

Ok, maar ben geen machtsklimmer en ben bang dat de klimmen in de vogezen net iets te kort zullen zijn voor mij om echt goed omhoog te rijden. Lang en steil doe je mij een plezier mee. Veel wind :| nu weet ik waarom Jan voor de vogezen koos;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 23 mei 2011 om 23:37

@gilly, de klimmen zijn toch een km of 10-15 lang? Maar geef wel toe dan voor jou 5-6% wat te weinig is ;) Voor Herman is dit beter, jij moet eigenlijk ca. 9 a 10% hebben of meer (op naar Italie volgend jaar met Wielerflits)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 23 mei 2011 om 23:42

We will see! Ik zie wel waar het strand ;) Klimmen voor mij beginnen pas vanaf 20km a 8%... Deze Giro was perfect voor mij geweest (a)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op maandag 23 mei 2011 om 23:56

Nou, ik heb al geopperd. Volgend jaar naar de Tour of California met WielerFlits :P

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 24 mei 2011 om 00:03

@Klimgeit
Heb je inderdaad gelijk in. Dit parcours zou me weleens heel goed kunnen liggen. Ben juist een machtsklimmer en merkte ook in de AGR, toen na 200km vol rijden de tank wel leeg was, dat Gilly als souplesseklimmer een enorm voordeel had. Die 200km en finish op Planche des Belles Filles gaat hij ook zonder problemen redden. ;)

@Gilly
Moet je maar met ons mee naar Itali

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 24 mei 2011 om 00:28

Dit zijn meer mijn klimmen. Het water loopt me in de mond, kan hier uren naar blijven kijken :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op dinsdag 24 mei 2011 om 00:58

@Herman:
La Marmotte? Dan doe ik mee, hoop ik althans!
Op die slotklim ga jij je wel vermaken hoor gilly, dat ding is steil zat, zeker na 200km gaat dat niet meer al te best op de macht.

Als het goed is ga ik met Hemelvaart 3 dagen naar Les Ardennes:
2 dagen verkennen op het parcours van de GF Eddy Merckx en als afsluiter de Lotto Tour du Namur.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door SolitaryShell op dinsdag 24 mei 2011 om 02:20

Geplaatst door gilly2 op dinsdag 24 mei 2011 om 00:28
Dit zijn meer mijn klimmen.[climbbybike.com/profile.asp?Climbprofile=Scanuppia---Malga-Palazzo&MountainID=3597] Het water loopt me in de mond, kan hier uren naar blijven kijken

Je bent een topmountainbiker? Anders kom je daar echt niet omhoog.

Oh, en ik lees net dat je er sinds kort niet meer met de fiets mag komen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op dinsdag 24 mei 2011 om 07:31

Nieuwe kansen.

We kunnen met een wielerflits team aan de start staan bij een wielerland wedstrijd bij de ronde van Katendrecht tweede pinksterdag....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 24 mei 2011 om 08:00

Jan, dan zijn we net

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 24 mei 2011 om 09:35

Zondagavond losfietsen, maandag koers :D

Edit: In de link staat toch echt eerste pinksterdag? :(

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 24 mei 2011 om 10:52

Ben ik wel voor in :)

1 2 ... 169 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.