Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 26 mei 2011 om 08:14
Als je in het begin jezelf niet vergaloppeerd moet dat geen probleem zijn.....
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op donderdag 26 mei 2011 om 08:27
@ gilly
ik kan 1 uur 40 rijden, desnoods 45 in een peloton maar ook als ik 25 rijdt ben ik na een uur of misschien 1,5 dood;)
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 26 mei 2011 om 09:23
Daar heb je gelijk in, maar je rijdt je eigen tempo tijdens L3B..... ;)
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op donderdag 26 mei 2011 om 10:06
In zijn oneindige goedheid een dagje vrij gekregen van de projectvoorzitter. Programma: 2 uur Mountainbike en 1 uur Powerfietsen 2 uur kracht training.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 26 mei 2011 om 15:36
Vandaag even een rondje Posbank gedaan. Heenweg ging zeer gemakkelijk met wind mee maar de terug weg kreeg ik een hongerklop en had het erg zwaar met de tegenwind. En had niet echt eten meegenomen maar uiteindelijk toch nog 80 kilometer gereden. Nu even rusten en zaterdag rond de 200 kilometer gaan rijden.
Beklimmingen Wageningseberg west | Posbank 2x | Holleweg | Wageningseberg oost
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 26 mei 2011 om 19:16
@Klimgeit, komt wel goed met jou als ik je gegevens zo zie. Met die snelheid rij je menig fietser naar de klote!
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op donderdag 26 mei 2011 om 21:08
Zaterdag staat de Erben Wennemars Vechtdaltoer in Dalfsen op het programma. 200 km in weer eens een heel andere omgeving fietsen. Weersverwachting geeft wel wat regen op. Dat is ook wel weer eens een leuke ervaring; zou de eerste keer zijn dit jaar! Bizar eigenlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op donderdag 26 mei 2011 om 21:31
Liggen er daar nog heuvels?
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op donderdag 26 mei 2011 om 21:39
Nee, het is wel beetje glooiend in Duitsland waar je ook doorheen rijdt
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 26 mei 2011 om 22:28
@Gilly2: kijk even naar die hartslag :(
Uitslag bloedonderzoek: niets aan de hand, dat is dan wel goed. Zelfs geen sporen meer van EPO en andere aanverwante middelen.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 26 mei 2011 om 23:05
Mooi! Misschien ben je overtraind?
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op donderdag 26 mei 2011 om 23:39
@Klimgeit:
Die laatste zak bloed, had je die wel koud genoeg bewaard?
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 27 mei 2011 om 09:31
Geen Bacootje, maar een Riccotje :D ik zal het maar een werkgerelateerd probleem gaan noemen, wat me gek maakt. komende weken worden spannend voor me. Kans is redelijk groot dat we gaan verhuizen naar Bergen op Zoom (50% kans)
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 27 mei 2011 om 10:49
Ach, kun je weer eens in andere gebieden gaan fietsen. Tegen de wind in klepperen in Zeeland bijv. Of even op en neer naar de Koppenberg :p
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op vrijdag 27 mei 2011 om 11:00
@klimgeit,
leuke omgeving daar, kan je ook meer toertochten hier in de omgeving rijden. En nog een voordeel ze hebben daar een hele goede en goedkope fietsenzaak.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op vrijdag 27 mei 2011 om 11:22
@gesink/dekker die fietsenzaak dat is wel mooi ja. Maar die toertochten bij jullie zijn redelijk vlak dan kun je beter naar Belgi
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 27 mei 2011 om 12:09
Fiets ophalen na mijn laatste examen! Moet ie tip top in orde zijn voor de vogezen :D. Daarna wordt het lekker afzien, maar niet zo hard afzien als bij de examens! Mein Gott wat is dat kut zeg, mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen :)
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op vrijdag 27 mei 2011 om 13:18
@gilly2,
had jij iets anders verwacht dan? Het heet niet voor niks examens
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 27 mei 2011 om 17:27
@g/d, als leren niet in je vocabulair voorkomt, enkel de woordgroep 'meteen begrijpen en ergens opslaan' en als je daarbovenop lijdt aan Alzheimer Light als je de stof na een jaar niet herhaald, was het verdomd lastig ja!
Vakantie!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 27 mei 2011 om 18:08
@G/D: Sterker nog kan weer eens met mijn ouwe fietsmaatje klepperen "der Jan". Ik ben gevraagd om te gaan werken in Middelburg, maar dat vind ik wel erg afgelegen, die fout heb ik een keer gemaakt. Hopmans, tja snoepwinkel voor de wielrenner he :p
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op vrijdag 27 mei 2011 om 22:42
@gilly: mijn fiets komt ook net terug van de fietsenmaker. Ff alles laten controleren plus nieuwe buitenbandjes (gewone Continental GP's)
Middelburg is mooie stad hoor Klimgeit, mijn geboortegrond
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 27 mei 2011 om 23:48
@Bijls: Dat geloof ik direct, Limburg is ook heel mooi en prima als je werk hebt, maar als die situatie verandert heb je wat minder mogelijkheden. M.i. is dat in Middelburg ook en BoZ geeft denk ik dan wat meer mogelijkheden
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 28 mei 2011 om 11:08
Gisteren werd het een beetje laat en met wat biertjes voelde mijn benen zeer slecht aan. Daarom heb ik mijzelf maar even teruggetrokken en ga ik proberen morgen 120 tot 200 kilometer te rijden als straftraining. In ieder geval wens ik de heren in Dalfsen veel succes en de overige fietsers vandaag.
Trainingsschema week voor L3B
Zondag 120 - 200 km (met zondagsgroep en nog stuk alleen) Dinsdag 70 km met de toerclub
Donderdag 100 km met Spartacus eerst het parcours verkennen van de Wageningse Muur en daarna nog een geheime trainingsstage
Zaterdag ochtend 140 km met toerclub
Zaterdag avond Wageningse Muur
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.