Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op maandag 30 mei 2011 om 23:23
Ik rijd geen uitslagen hoor;) ik rijd weleens mee voor de lol, en heb de mazzel dat ik vrij gemakkelijk een vermogen van 300+ watt kan produceren en dat een redelijke tijd kan volhouden, dus ja dan rijdt je vrij gauw een uurtje mee, alleen daarna moet je toch echt getraind hebben hoor;)
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op maandag 30 mei 2011 om 23:24
Ik heb trouwens nog wel een verhaaltje te goed... Ik heb afgelopen zaterdag de La Chouffe Classic gereden... Een mooie tocht met volgens mij ongeveer 2000 hm. Geen meter vlak... Er waren ook tijdsopnames op drie (of vier) hellingen. Die staan er alleen nog niet op.... Langer verhaal volgt misschien nog wel
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op maandag 30 mei 2011 om 23:32
@Pannenkoek: Ik dacht je in voorseizoen (in Hoogerheide?) de krant had gehaald? Maar dan heb ik het mis?
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op dinsdag 31 mei 2011 om 10:35
Je hebt het mis helaas;)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 31 mei 2011 om 11:14
@Pannenkoek, hoezo helaas. Wie zegt dat hij bedoelde dat je positief het nieuws had gehaald :D
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 31 mei 2011 om 11:27
Ah, Klimgeit krijgt weer babbels, dus is op de weg terug naar zichzelf. Goed om op te merken!
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 31 mei 2011 om 11:55
@xistnc: Volgens mij iets van EHEC gehad of zo, SRC en L3B def geschrapt, maar het gaat vooruit.
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op dinsdag 31 mei 2011 om 12:56
Any publicity is good publicity, dat zou je moeten weten
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 31 mei 2011 om 15:18
@Pannenkoek: dat klopt mits je niet positief wordt verklaard
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op woensdag 1 juni 2011 om 14:43
Vandaag voor het eerst in ruim 3 weken (a) weer op de racefiets gezeten. Afgelopen dagen voelde mijn benen stijf aan dus even losgefietst. Voelen nou weer prima. Morgen even naar de Posbank.
Rit: 20,13 km | 28,8 gem. | ??m??s
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 1 juni 2011 om 14:44
@Onie om 2 uur ben ik ook op de Posbank morgen :)
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op woensdag 1 juni 2011 om 15:41
Ah, ik vertrek pas om half 2. Denk dat ik daar pas tegen 3 uur ben.
Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op woensdag 1 juni 2011 om 16:06
Gisteren
1h51min30sec
59.7km
32.1km/h
hartslag: 165
Hopelijk wordt dit tegen het eind van de maand beter.
Kheb wegens de examens niet zoveel tijd meer om te trainen, dus daarom train ik nu intensiever.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 1 juni 2011 om 17:34
@noyelje
Intervaltraining denk ik? Of heb je constant op ongeveer die hartslag gereden?
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 1 juni 2011 om 17:57
@Onie ik rijd hem meerdere keren tegen misschien dat we elkaar dus nog wel even zien als is de Posbank groot.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 1 juni 2011 om 18:50
Dat wordt gezellig. Ik ga morgen met mijn vader een mountainbike huren en een rondje over de Posbank fietsen, dus wie weet tot ziens!
Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op woensdag 1 juni 2011 om 20:48
@Hermantk: Nee, constant op die hartslag.
Vandaag
2h15min
66.8km
29.7km/h
hartslag: 150
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op woensdag 1 juni 2011 om 20:55
Dat wordt dan zeker druk op de Posbank want ik ben er ook om 2 uur :)
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 1 juni 2011 om 20:58
Dat wordt kruipend naar boven, vrees ik. Arnhem en omstreken fietst morgen tegen de Posbank op.
Ik doe nog maar eens een rondje Ruitersberg ;)
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 1 juni 2011 om 21:23
@Sembo
Da's toch zo'n kort kasseibergje bij Kasteel Elsloo? Rechts van de weg ligt een redelijk vlakke goot.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op woensdag 1 juni 2011 om 21:46
Die Maasberg stelt niets voor....gewoon op het buitenblad even flink aanzetten en je bent al boven :)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 1 juni 2011 om 21:50
Al vaker overheen gedenderd, heeft geen indruk achtergelaten, want anders zou ik hem wel eens rijden ;) Maar wellicht na 5 keer op vol vermogen dat ie aanvoeld als de l'Alpe d'Huez :D
PS: nog een concurrend over bij de race op weg naar baan in Zeeland
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 1 juni 2011 om 21:50
O gelukkig :) gewoon 52x16 naar boven knallen dus. Maar ik zal het morgen wel zien.. Parcoursverkenning.
Oorspronkelijk geplaatst door wringer op woensdag 1 juni 2011 om 21:51
Wat ik me van de maasvallei herinner (wel heel, heel lang geleden) is dat het vrij smalle bochtige weggetjes zijn, waardoor het in het begin nerveus is. Als het parcours nog steeds hetzelfde is, krijg je dan eerst de Slingerberg waar al een schifting plaatsvindt en vervolgens die Maasberg. Allebei zijn korte steile bultjes die je waarschijnlijk op het buitenblad moet beginnen (kan me dat niet meer precies herinneren). Maar als je net als ik nog geen brug zinnig overkomt, kan dat heuvelop gesprint er wel snel te veel aan zijn. Het credo is vooral dat je in het begin goed voorin moet zitten (maar dat is niets nieuws waarschijnlijk).
Succes iig!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.