[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 175 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op donderdag 2 juni 2011 om 13:31

Gisteren een mooie fiets voor een zacht prijsje gekocht voor mijn vriendinnetje.

Het is een Trek WSD 5000 geworden uit 2007.
Full Carbon en Ultegera afgemonteerd. Ziet er nog netjes uit.

http://www.bikesboardsandblades.com/Pictures/5000wsd_irisblue.jpg

Nou hopen dat ze het gaat volhouden :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 2 juni 2011 om 13:49

@jimmieklg
Vriendinnetjes willen om het half uur een Sultana, op dat leuke bankje. Naast die stinkende prullenbak. En vriendinnetjes willen pakjes chocomel mee, bij jou in je fietsshirt. In die handige vakjes! Die pakjes lekken bijna nooit.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op donderdag 2 juni 2011 om 17:40

Ik heb net 90. Km gereden in Limburg. Aangezien alles was afgesloten en alles slecht stond aangegeven duurde het 25 km voordat ik in Valkenburg was ( het zou maar 10 km moeten zijn ) vanaf daar ben ik naar de loorberg, camerig en daarna weer terug over eperheide gefietst. Uiteindelijk is het 90 km geworden wat er 60 hadden moeten zijn... Morgen dan maar het parcours van zaterdag verkennen. Dat is igg dichterbij :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 2 juni 2011 om 17:49

55 km over de Heuvelrug gereden. Nationale 'mens-erger-je-niet-dag' op de fietspaden!

Ik ben benieuwd naar de verhalen van de Posbank ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 2 juni 2011 om 18:19

@xistnc haha op de Posbank viel het mee vond ik. Ik heb nog wel Onie gespot en Spartacus heeft RubenAV nog gezien ergens op een terrasje ik dacht dat ze aan het mountainbiken waren ....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op donderdag 2 juni 2011 om 18:52

150km.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 2 juni 2011 om 19:00

@Saphire06: Ah, was jij degene naast Spartacus? Die riep "Dat was Onie" :p. Heb nog wel even gezwaaid hoor ;).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 2 juni 2011 om 19:26

@Onie ja ik herkende je ja heb je nog lekker gereden?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 2 juni 2011 om 19:31

Mwah, mijn oom reed niet echt door en liet mij wind tegen lekker op kop rijden. Verder wel flink wat kilometers/hoogtemeters gemaakt, door een aantal keer verkeerd te rijden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 2 juni 2011 om 19:54

Donderdag 2 juni 2011

Ik ging om 12 uur precies richting de beruchte Posbank ik pakte eerst de Wageningse Berg via de gemakkelijke kant toen naar Arnhem gereden via Renkum en Oosterbeek. Daar door hartje Arnhem naar Velp gereden, en daarna de Posbank via de Bedriegertjes en het Rozendaalse Veld opgereden. Dat is een vrijgemakkelijke kant het loopt maar een klein stukje steil en daarna valsplat omhoog.

Toen was ik dus boven om 13.30 uur en daarna nog 2 keer de Schietbergseweg opgereden om de tijd sneller te laten gaan daarna met mijn iPod en een muziekje lekker in het gras gaan zitten. Het was erg lekker met de zon op mijn gezicht en fijne muziek in mijn oren en na zo'n 40 minuten kwam Arjan (Spartacus) eindelijk aanzetten.

Daarna hebben we zo'n 30 kilometer rond de Posbank gereden en dan steeds de Posbank omhoog gereden ik schat in totaal zo'n 5 keer. Het was wel het trainingsrondje van onze eigen Hollandse Robert Gesink dus redelijk zwaar. We hebben de Posbank op klim tempo op gereden om goed te wennen aan het klimmen voor L3B.

Daarna gingen we weer naar huis maar eerst zagen we Onie nog omhoog rijden op de Posbank. Daarna ben ik naar Arnhem toegereden en daar via de dijk naar Rhenen gereden en toen nog de Grebbeberg van de gemakkelijke kant opgereden en daarna was ik weer thuis. De dijk met wind mee was erg lekker met kruissnelheid van zo'n 32-33 maar het stukje van Rhenen naar was toch nog zwaar omdat ik een te kort had aan eten en drinken.

Stats: 123,1 km | 27,5 gem | 85 cad gem | 159 bpm | 3464 kcal | ? 800 hm

xistnc

&name=Bijls]Blog[/url]

Gegevens:
Afstand: 165.7 km
Tijd: 6u52m13s
Gem. snelheid: 24.1 km/h
Max. snelheid: 60.1 km/h
Gem. cadans: 77
Max. cadans: 116
Gem. hartslag: 155
Max. hartslag: 228 (klopt natuurlijk niet, was in een afdaling :))
Hoogtemeters: 2133 (gekeken bij iemand anders)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 2 juni 2011 om 23:27

Heren: mijn privesituatie, zowel fysiek als arbeidsperikelen, hebben mij doen besluiten dat ik niet start in L3B en ook "Tour de Sluit" gaat niet door. Arbeid gaat nu even voor, sorry

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op donderdag 2 juni 2011 om 23:29

@klimgeit: jammer maar het is niet anders

Ik was trouwens vergeten te vermelden dat ik vandaag ook een lekke band heb gehad, al na 18 km

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op donderdag 2 juni 2011 om 23:34

@Klimgeit Jammer, maar begrijpelijk! Sterkte met zowel de gezondheid als het werk zoeken!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 2 juni 2011 om 23:57

Het leven is soms niet eerlijk. Voor Klimgeit in het lijf en op het werk - en Bijls doet er een schepje bovenop met zijn lekke band. Na 18km al!

Ren

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op vrijdag 3 juni 2011 om 12:51

@xistnc

Ervaring met je meisje fietsen :P

Ach weer wat tijdverdrijf he :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op vrijdag 3 juni 2011 om 14:25

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op vrijdag 3 juni 2011 om 14:45

@sembo,
zat er ook een renner in, of van welke ploeg was die auto?
ik ga dit weekend in lewedorp koersen, vlakbij middelburg in zeeland. Na de koers ga ik nog even naar Bergen op Zoom om daar even naar Hopmans de fietsenzaak te gaan. Daar rondneuzen en kijken of ik wat nodig heb, waarschijnlijk koop ik effe bandjes enz. Sembo heb jij nog wat nodig?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op vrijdag 3 juni 2011 om 14:58

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op vrijdag 3 juni 2011 om 16:38

@sembo,
ik zal er wel effe naar kijken. trouwens bas rijdt de maasvallei niet, hij is vermoeid, volgens mij, dat had ik gehoord. Als je nog iets anders nodig heb, sms maar. Veel plezier en suc6 morgen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op vrijdag 3 juni 2011 om 17:53

Hermantk zal op dit moment wel een hongerklop hebben .....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 3 juni 2011 om 18:07

Kreeg er wel bijna eentje, maar die heb ik vakkundig afgehouden. ;) Verslag komt later.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 3 juni 2011 om 18:07

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op vrijdag 3 juni 2011 om 21:52

Net met mijn voor de 1e keer met mijn vriendin gefietst. Een gevaar voor mede weg gebruikers :P En dan klaag ik nog niet over de top snelheid van 20 km/u gemiddeld ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op vrijdag 3 juni 2011 om 21:57

@Jimmieklg Hoe jong is jouw vriendin wel niet? ;)

1 2 ... 175 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.