[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 191 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 27 juni 2011 om 13:02

Mart Otten
Ik begin alvast aan m'n verslag. Hopelijk krijg ik snel die foto's van Cor Vos en de foto's vanaf de motor die, geen idee waar, staan. Anders post ik die later wel.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 27 juni 2011 om 13:04

Moet jij niet is een paar wedstrijdjes gaan rijden Herman?:p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 27 juni 2011 om 16:48

Gemountainbiked ( klopt dat ) afstand: 21,3 waarvan verhard 3.2 gemiddelde snelheid: 22.2

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 27 juni 2011 om 17:54

Klasbakken!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Emiellg op maandag 27 juni 2011 om 18:13

@Bijls nee, met een vriend uit terneuzen...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 27 juni 2011 om 19:25

mooi werk Herman!

je kan anders altijd nog verslaggever worden.

ps; met deze overwinning heb je een deelname aan de koppelkoers in Abbenbroek[/url] gewonnen!
Uiteraard moet je nog wel een goeie maat vinden, maar uit betrouwbare bron weet ik dat Spartacus ook komt. (kijken..)
Laat even weten of ik je in kan schrijven, om samen tegen de kleppers van VoornePutten te rijden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 27 juni 2011 om 20:22

-

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 27 juni 2011 om 20:22

@Jan hoelaat is die ktijdrit op 3 september?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 27 juni 2011 om 20:24

@Jan
Bedankt, maar ik kan helaas niet van de partij zijn.
Heb nog geen idee waar ik op dat moment ben en in welke staat. Heb in die weken ontgroening/introductie in Amsterdam.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 27 juni 2011 om 20:37

Kaarten? Ik dacht zelf dat ik er heen rijd in de middag en dan ga ik lekker kijken en ga ik met mijn vader terug aangezien die veel familie daar in de buurt heeft. F5 F5 F5 F5 F5

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 27 juni 2011 om 20:45

@ThomasF5
Er heen rijden met het risico dat er niemand meedoet?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 27 juni 2011 om 21:05

Haha geweldig

De tijd van de renner met het Rode rugnummer is van belang. De gangmaker helpt alleen zijn maat om een zo'n goed mogelijke tijd te laten rijden.

De gangmaker krijgt een zwart rugnummer. De renner met het Rode rugnummer dient deze goed zichtbaar op zijn rug aan de linkerkant te plaatsen.

Wie wordt de "gangmaker" bij jullie?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 27 juni 2011 om 22:01

Herman, Ik neem aan dat dit allemaal rijders waren met een Giant? Niet dat het voor mij veel uitmaakt hoor, maar ik zie eigenlijk nooit buiten de raboploeg echte klasbakken op Giants rijden. Kan me ook niet voorstellen dat er veel deelnemers waren. ;)
Oeps ca. 30 man op Giants zo veel nog :|

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 27 juni 2011 om 22:04

:6

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 27 juni 2011 om 22:08

Hoe gingen de bochten met de Giants?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 27 juni 2011 om 22:17

;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 27 juni 2011 om 22:19

@Peter, wij focken elkaar zo verschrikkelijk op dat het asfalt loskomt. Ik heb daar geen gangmaker voor nodig.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 27 juni 2011 om 22:22

Ik zal maar eens verder gaan met waarvoor dit forum bedoeld is.
Ik heb namelijk vanavond nog een training gehad bij WV Ede het was wel warm weer maar het was opzich te doen. Het ging wel lekker vandaag en ik merkte dat er weinig verschil zat tussen het begin en het eind qua kracht.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 27 juni 2011 om 22:22

@Peter, Het mag duidelijk zijn dat als ik samen met Jan zou vertrekken IK het rode nummer opeis, krijg ik het niet rij ik zo hard dat Jan groen en geel over de streep komt. Bij de start leg ik eerst een laag rubber neem door een burnout om vervolgens met 180 weg te schieten

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op maandag 27 juni 2011 om 22:30

Bij de start leg ik eerst een laag rubber neer

Vergeet je reservebinnenbandjes niet...

Training ligt bij mij stil dankzij tentamens. Helaas, sinds de Eddy Merckx niet meer op de fiets gezeten. as dinsdag vertrek ik naar het pittoreske Zwitserse Innertkirchen. Aan de voet van de Grosse Scheidegg, Sustenpass, Grimselpass en vlakbij de Furkapas, Nufenenpas, Gotthardpas, Oberalppas, Axalp, Mannlichen en nog wat meer HC klimmen :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 27 juni 2011 om 22:50

@Herman: Maar nu even oprecht, mooie prestatie en zo zie je maar dat de benen het moeten doen, want ondanks je Giant ben je toch 7e geworden. Kan je nagaan als je echt materiaal krijgt waar bijvoorbeeld Jan mee rijd. Dan wordt je eerste.
Gelukkig geen lekke band gekregen, dat zou echt sneu zijn geweest.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op maandag 27 juni 2011 om 22:52

@emiel: Zit loof niet in Cuba?

Na mijn terugkomst uit Frankrijk gaan we een keer fietsen (ook liefst daar)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door aartvan op dinsdag 28 juni 2011 om 10:49

Eindelijk weer 70 km gefietst vanmorgen, en voor 90% pijnvrij :) Alleen laatste 10 km (Amerongse berg) kreeg ik weer klein beetje last, hopelijk is het nu echt over en kan ik weer km gaan maken

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op dinsdag 28 juni 2011 om 14:01

Bijna een week niet gefiets. Wilde gisteren gaan, maar moet plots werken :( Voel me gewoon rottig aangezien het weer ook te slecht is vandaag en morgen :(

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Willempieee op dinsdag 28 juni 2011 om 15:50

Eergisteren heerlijk rondom de Loosdrechtse Plassen op mijn race mtb met smei-slicks gereden, licht briesje en lekker in de zon. Vrijdagavond nieuwe racefiets ophalen en dan in het weekend even lekker wennen en natuurlijk TdF kijken! :D

1 2 ... 191 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.