Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op donderdag 14 juni 2012 om 23:54
@Spartacus Kwakkelen, dat vind ik zo'n mooi woord :). Met ziek zijn en sporten moet je goed oppassen. Als je niet dat niet doet, doe je zelf meer kwaad dan goed. Ik ga er vanuit dat je dat wel weet, dus het is vast overbodige informatie. Wanneer rijd je de Marmotte?
@jw92
Ok. Ook nog steeds geen segments. Had nog even gekeken. Je zou zelf segments kunnen toevoegen. Kijken wat er dan gebeurt. Misschien zijn de segments op je parcours in omgekeerde volgorde gereden?
Ik heb vanavond weer een lekker tochtje gemaakt met een flink stuk rondom mijn omslagpunt. Dat is toch leuker dan mijn laffe ritje van eergisteren. Moe thuis komen geeft veel meer voldoening.
Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op vrijdag 15 juni 2012 om 08:29
Apart. Ik ken mensen die dit weekend de Marmotte gingen fietsen. Zij zullen dan wel de route fietsen, maar niet de officiele tocht.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op vrijdag 15 juni 2012 om 12:03
@kwak, dat uploaden is gelukt, heb er een paar gedaan. Bij veenendaal-veenendaal bijvoorbeeld pakt hij wel segments. Leuk om terug te zien.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op zaterdag 16 juni 2012 om 19:48
Zo paar leuke stukjes geknald zie ik!, mooie afbeelding heb je op strava!
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op zondag 17 juni 2012 om 16:59
Pijnvrij getraind 25 kilometertjes!
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 17 juni 2012 om 17:06
Das dan een goed begin, waar heb je last van?
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 17 juni 2012 om 17:19
Wat een prachtrit zeg!! Dat is pas vorm, als je die "bergen" daar als huppeltjes gaat zien!
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 17 juni 2012 om 17:52
En veel in de bossen, toch, dat maakt het ook wat beter te doen. Ik werd bij Sprang-Capelle gewoon misselijk op het pontje :(
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 17 juni 2012 om 17:56
Haha, de bossen heb ik uiteraard vooral op de terugweg opgezocht ;)
Ja, misselijkheid heb ik ook meegemaakt. En ik was mijn muziek zat na tig uur, maar als ik mijn oortjes uitdeed dan werd ik horendol van de wind.
Ach, alles voor een fatsoenlijke prestatie in La Marmotte!
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op zondag 17 juni 2012 om 17:57
Gemountainbiked op 85 procent... getraind dus. Maar ik heb deze week een paar keer met de normale fiets ritjes gemaakt waar ik normaal de auto voor zou pakken. Dus heb het een beetje opgebouwd.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 17 juni 2012 om 18:01
mmmm la marmotte das pas uitdaging
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 17 juni 2012 om 18:12
vandaag 155km weggetikt met 2000hm... Ging best okay... al zaten er hele steile stukken in tot pak hem beet 25%
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 17 juni 2012 om 18:23
Vandaag 144 km getraind.... Strava faalde gigantisch.....
In de veronderstelling dat hij het wel deed, werd een mooie trein voor mij opgezet op de Slingerberg. De snelheid kwam hier niet onder de 30/h. Daarmee zou ik een plaatsje achter Boom afdwingen..... Zoals gezegd faalde strava.....
Edit: de renners die de ZLM tour hebben gereden staan er nu allemaal tussen...
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 17 juni 2012 om 18:31
@Gilly
18,7 gemiddeld is toch best aardig? :p
Oorspronkelijk geplaatst door pantaniet op maandag 18 juni 2012 om 16:06
Ik had laatst ook m'n eerste negatieve ervaring met Strava. Normaal gesproken pakt ie alle segmenten goed maar dit keer uitgerekend op het zeer zwaarbevochten Segment Darthuizerberg (Doorn) niet. Had er speciaal een mannetje voor op kop gezet ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 18 juni 2012 om 18:11
Koop dan toch gewoon een Garmin ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 18 juni 2012 om 22:45
Bijls, je moet ook wel eens in het oranje en rood duiken he, pijn is fijn!
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 19 juni 2012 om 00:56
Ik heb daar niet het goede apparaat voor
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.