[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 404 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op dinsdag 19 juni 2012 om 13:54

Ik zei nog dat ik het geen goed idee vond om segmenten te maken van afdalingen... Wacht het ging hierover een berg segement? Maar hij viel in de afdaling. Kansloze rechtzaak toch lijkt me, alhoewel het Amerika is.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 19 juni 2012 om 22:53

Jen wilde je nog naar La Marmotte?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door pantaniet op dinsdag 19 juni 2012 om 23:05

@mapsv ik wilde ook al zeggen, only in America... Maar idd segments van afdalingen is niet slim en voegt ook niets toe.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op dinsdag 19 juni 2012 om 23:08

Komt er voor de Marmotte ook een apart topic?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 19 juni 2012 om 23:22

Vandaag 50km gereden met 31 gemiddeld. Lekker solo

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op dinsdag 19 juni 2012 om 23:26

Zo zie ik het graag Bijls. Gem. 6-8 km eraf bij de Marmotte en dan zit het wel snor. Ik kom het controleren ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 19 juni 2012 om 23:28

Ik ga er vanuit dat dat er inderdaad wel af zal gaan ja.... en meer waarschijnlijk

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 19 juni 2012 om 23:29

Ik heb ook 66 kilometer gekloot op de fiets. Het was toch al weer 22 jaar geleden dat ik naar plaatsnaambordjes deed sprinten (als een strijkplank).
Kortom 66 km net binnen de 2 uur en sprintjes met snelheden rond de 50km/h

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 19 juni 2012 om 23:30

Bijls die doping die je van Meneer de Kwant hebt gekregen op vrijdag 8 juni werkt dus nog wel aardig.
PS: het was 30,6 km/u en niet 31,0 km/u

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op dinsdag 19 juni 2012 om 23:32

Je bent dit seizoen in een optimistische stemming. Maar gezien je trainingsresultaten in tochten zeker wel realistisch.
Voor mij is het handig om straks op tijd te weten wie er gaan en vooral in welke kleding ter herkenning. Dus start wie dan ook het topic maar tijdig op.
Ikzelf zal geen WF contacten hebben die week.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 19 juni 2012 om 23:37

Vanavond met een lange aanloop via Papendal naar de 11e totaaltijd gereden op Strava op de Wageningse Berg (Oost).

Tijdens de afgelopen Veenendaal-Veenendaal deed ik er nog 3m27 over, nu had ik slechts 2m04 nodig.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 19 juni 2012 om 23:57

het was 31.0, maar op strava liep ie nog ff door toen ik door de kamer liep...

Ga jij nou ook rijden Simplex of kom je alleen kijken daar?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Garin op woensdag 20 juni 2012 om 17:29

Vandaag rondje Noordwijk gedaan van ong 90 km. Volgens strava reed Dylan van Baarle ook mee, hoewel ik hem helaas niet gezien heb :p. Hij reed wel bijna precies hetzelfde rondje en blijkbaar ook rond hetzelfde tijdstip.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op woensdag 20 juni 2012 om 18:16

Ik kan de trainingen van mijn reisgenoten nog niet evenaren. Maar ik heb net voor de derde keer pijnvrij gefietst, nog steeds vrij lage intensiteit.

60 km/ 29,6 gem

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op woensdag 20 juni 2012 om 18:31

Wow simplex doe je echt mee met La Marmotte zalig, ik zou zeggen doe het daar goed h

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 20 juni 2012 om 18:32

Verdorie mannen, ik voel mijn spieren wegsmelten hier in Engeland. Ik heb geen fiets voor de komende tijd, dus het zal wel niet veel beter gaan worden. Rust is prima, verplichte rust is naar.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 20 juni 2012 om 22:31

Vanavond lekker met een fietsmaatje segmentjes gefietst op de heuvelrug (Strava). Leuke manier van interval training. Het terug zien van je resultaten maakt mij lekker fanatiek, en laat ik toch al geen gebrek hebben aan fanatisme.

*edit* het was 55 km

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 20 juni 2012 om 22:41

@Kwak
Netjes, vooral op de korte klimmetjes!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 20 juni 2012 om 22:47

Hahaha, uiteindelijk ben ik wel King of Kandel :D

En vandaag mijn laatste ritje als 18-jarige gemaakt. Wat zal ik die tijd gaan missen!

Niet getreurd: nu begint het pas echt!

163,2 km || 31,0 km/h || hfavg 145 || 921 hms

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 20 juni 2012 om 23:14

@Xistnc

Dank je. Het ging goed. Sommige stukken kunnen nog wel harder. Zeker de hoogstraat, daar begon ik vrij rustig. Maar op de Ruiterberg en Austerlitz was ik boven wel stikkapot. Daar kon ik echt niet harder. Gelukkig herstelde ik goed zodat ik aan het einde op segment 'Zeist Terug' nog lekker kon doortrappen.

Ik dacht altijd dat ik niet kon klimmen, maar ik had gewoon niet genoeg getraind. Tuurlijk, ik ben nog lang geen King of the Mountain, maar als ik mijn prestaties zo zie kan ik wel meer dan tegen de wind door een polder scheuren. Nu nog een paar kilo kwijt en dan kan ik nog harder.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door pantaniet op woensdag 20 juni 2012 om 23:15

@kwak ik fiets die segmentjes in Doorn altijd andersom, Strava is idd goede motivatie om die 'klimmetjes' net wat harder op te knallen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door pantaniet op woensdag 20 juni 2012 om 23:17

@Gilly mooie fietsomgeving daar he? Ben er laatst ook geweest. Ben je ook Schauinsland en Feldberg opgereden?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 20 juni 2012 om 23:29

@pantaniet

Dit was route technisch net wat beter. We gingen van Fort Vechten naar Leersum en toen terug naar de Bilt. Door zo te fietsen vermijd je dat je een stuk twee keer moet fietsen. En dat was tijdtechnisch handiger. Maar andersom is inderdaad ook leuk. Ruiterberg-Noord is wel wat zwaarder dan Ruiterberg-Zuid. Tegelijkertijd zijn het natuurlijk nog steeds veredelde vluchtheuvels. Het leuke is wel wat dat je met je anaerobe verbranding een heel eind komt. Dat is in Limburg al een stuk moeilijker en in de Alpen volslagen belachelijk.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 20 juni 2012 om 23:32

Ga nou ff ajb niet teveel de Ruiterberg en de Hoogstraat promoten. De top-10 is nu nog een beetje te halen voor me!

Onze NOS-nieuwslezer is in onze buurt trouwens ook erg fanatiek, hebben jullie die al gespot?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 20 juni 2012 om 23:49

Welke nieuwslezer? Er is mij niemand opgevallen, maar onder een helm en met een bril herken je iemand niet snel. Verder heb je gelijk, Ruiterberg, Hoogstraat en Austerlitz kan je beter niet fietsen

1 2 ... 404 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.