[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 407 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 26 juni 2012 om 20:59

Je nuance-quotum was al een tijdje op voor vandaag, Mapsv? Vervelend voor je.

Op tijd opstaan en om 10 uur vertrekken vond ik overigens helemaal niet moeilijk. Maar dat terzijde.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op dinsdag 26 juni 2012 om 21:01

Dedain grappen tolerantie quotum

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 26 juni 2012 om 22:04

@Herman, 2-1

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 26 juni 2012 om 22:24

Baas.
Ik kan al 1,5 week niet fietsen met knieblessure.

Weet je al of je Abbenbroek kan rijden?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op dinsdag 26 juni 2012 om 22:47

Net terug uit Limburg, Heerlijk ritje gereden met xistnc, hem opgehaald uit Mechelen als een speer vertroken richting Ardenne.
Na ongeveer ruim 2 uur ben ik via Jaihey Limbourg Remersdaal de Planck Slenaken en Gulpen terug gereden naar Randsdaal.
127 km gemid. 26,2 km. met veel hoogtemeters., was gezellig met Remco,die staat er wel met de marmot. :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 26 juni 2012 om 23:22

Ik deed het vandaag als Cancellara in MSR een paar jaar terug. Vroege vlucht was meteen vertrokken, en ik kon er nog net naartoe springen.

Met nog 3 rondes a 600 meter te gaan zat het peloton op 50 meter van ons. Ik glipte naar de buitenkant van de weg, en bedacht dat ik in de sprint kansloos was. Volle bak de laatste rondes afgeraffeld waar de teller niet meer onder de 55/h kwam. Zonder om te kijken kwam ik erachter dat ik het hele peloton weg had gereden. Laatste 300 waren eremeters, peloton uiteindelijk op 15 seconde gestrand :D. Onder luid applaus van Roy Curvers passeerde ik de finish.

1e overwinning in Eyserbos.nl tenue. Voldaan, ik stuur je de bloemen op Remko ;). Zodoende ook vrienden in peloton gemaakt, kunnen altijd nog van pas komen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 26 juni 2012 om 23:23

@Abbenbroek, nog geen idee. Als die op zaterdag is sowiezo niet.... Heb ook geen opzetstuurtje :(.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 26 juni 2012 om 23:29

Vrijdag de 31ste is het.
Kun je dan wel?
Opzetstuurtje kan vast wel ergens geregeld worden.

@Jan
Als Gilmeister zijn angst opzij heeft geschoven en besluit mee te rijden tijdens de koppeltijdrit, kan ik die avond dan bij jou overnachten? Dan rij ik de volgende dag nog even het criterium van Abbenbroek erbij.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op dinsdag 26 juni 2012 om 23:31

@Gilly
Kanjer, gefeliciteerd!! En zo hoort het!
55 km/h...echt wow!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op dinsdag 26 juni 2012 om 23:33

Het is op zaterdag 1 september hoor...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op dinsdag 26 juni 2012 om 23:34

@Gilly inderdaad 55 en het peloton eraf rijden echt chapeau!!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 26 juni 2012 om 23:37

Wellicht alleen criterium dan, ik kijk het nog even aan. Je hoort van me!

Hele dag goede benen, gemiddelde hartslag over het hele uur 163, wat natuurlijk belachelijk laag is. Laatste 3 rondes met hf van 208, en dat deed pijn....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op dinsdag 26 juni 2012 om 23:45

3 rondes met hf 208... Zou me even laten nakijken of je geen blijvende schade hebt opgelopen, allemachtig :p
Klasse!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 27 juni 2012 om 00:49

@gilly
Gefeliciteerd! Ik had er dus eigenlijk vanavond gewoon bij kunnen zijn?

Morgen eind van de middag ben ik weer in Mechelen, breng maar langs ;)

Zijn er ook foto's? Opzetstuurtje heb ik wel voor je.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op woensdag 27 juni 2012 om 07:57

@Gilly
Geweldig man, en doen, nooit afwachten altijd gaan, daar word je coureur van.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 27 juni 2012 om 10:42

1800 meter solo met 55 km/h! Dat is een topprestatie. Gefeliciteerd. Als je zo wint heb je het zeker niet gestolen. Nu spierpijn? Of voel je niks door de euforie?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 27 juni 2012 om 13:36

Klasse Gilbert! Ik hoop dat je erbij kan zijn met Abbenbroek, zou tof zijn.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 27 juni 2012 om 23:27

Vanavond een lekker tochtje gemaakt over de heuvelrug. Ging prima, maar helaas zat er na een bocht een fietser op mijn weghelft die ik niet meer kon missen. Het was gelukkig na een klim waardoor ik niet heel hard reed, maar het was nog altijd 30 km/h. Gevolgen: helm stuk, bril stuk, nekpijn, gescheurde wenkbrauw, onduidelijke schade aan mijn fiets. Wordt morgen een bezoekje aan de fietsenmaker. Voor mijn eigen lijf ben ik net bij de huisarts geweest voor een beetje lijm en een tetanusvaccinatie.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 28 juni 2012 om 14:25

Dat is niet leuk kwak! maar de schade had erger kunnen zijn;)
Behoorlijk hard de heuveltjes opgeknald zie ik op strava:P, lang niet gek.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door -Remy op donderdag 28 juni 2012 om 16:09

Het was heerlijk weer om eens een jasje uit te doen op de Posbank vandaag! Toch weer 68km:)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 28 juni 2012 om 17:08

Benauwd saunaritje achter de rug door het heuvelland. Dat had ik vandaag gerust wat beter mogen plannen. Desondanks zijn mijn PR-pogingen op enkele 'zwarte beesten' goed gelukt.

@kwak
Balen! Gevaarlijke plek daar altijd. Vanwege verkeerdekant-fietsers, maar ook vanwege de onoverzichtelijke uitritten. Schandalig eigenlijk, voor een dorp dat toch flink profiteert van al die fietstoeristen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 28 juni 2012 om 17:08

Gulperberg 1m49 (was 2m31)
Cauberg 2m36 (was 3m27)
Bemelerberg 2m08 (was 2m53)
Koning v. Spanje 4m25 (was 5m34)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op donderdag 28 juni 2012 om 22:14

Vandaag weer een criterium gereden. Van te voren te weinig gegeten en na een kwartier kon ik geen kant meer op. Het begint allemaal erg kut maar kan ik wel weer goed van leren. Volgende week zondag rijd ik weer een wedstrijd! Eerst maar eens goed rusten!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 28 juni 2012 om 22:17

Netjes xistnc! Vond je paar weken geleden ook al verdomd hard de Wageningse berg oprijden, komt wel goed met jou volgende week zaterdag.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 28 juni 2012 om 22:20

Vanochtend samen met mijn zus vanuit Breda naar Wageningen toegereden op de fiets lekkere hersteltraining van 100 km gedaan met 110 bpm. Net nog even gekeken bij een tijdrit in Arnhem maar terugweg maar met de auto meegereden wegens dreigende regen/onweersbuien. Toch nog 125 km gereden in totaal vandaag, morgen pak ik de heuvels in het Nijmeegse Rijk.
Met de conditie zit het dus wel goed maar mis toch nog wel kracht, zit inmiddels alweer in mijn 5de week met darmklachten en niks gevonden in de test. Dus hopen dat het beter word voor La Marmotte.

1 2 ... 407 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.