[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 418 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op dinsdag 21 augustus 2012 om 21:05

Leuke tocht nietram, maar 100 km vind ik te weinig. Ik fiets de Germania Klimtocht 160 km (ooit een WF tocht).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnMavic op woensdag 22 augustus 2012 om 10:44

Hmm google translate heeft geen zwiggelbigs, begrijpt iemand wat hij bedoelt?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 22 augustus 2012 om 11:11

Ik heb vanwege studiedrukte, een verregend avondje en daarna een korte vakantie mijn racefiets twaalf dagen niet aangeraakt. Ik dacht dat ik al wel behoorlijk zou moeten inleveren op conditie. Maar ik heb de indruk dat ik alleen meer sterker ben geworden door de gedwongen rustpauze. Heb meer mensen zulke ervaringen.

Mooi soloritje gedaan. Gemiddeld 34,9 over 46 kilometer met windkracht 2-3 (soms mee, soms tegen) door een merengebied. Na afloop geen centje pijn. Had wellicht harder gekund, maar ik heb economisch gereden vanwege de wind en ben vrij langzaam gestart.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op woensdag 22 augustus 2012 om 12:09

@Bulcke, Grand Nagus heeft zich ook ingeschreven voor de Dam tot Dam fietsclassic (145km).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op vrijdag 24 augustus 2012 om 17:35

Gister nog een keer de alpe d'huez opgefietst. Dit keer was mijn tijd 56:10, heeft trouwens ooit iemand de sabot gedaan? Wat een dode lange weg is dat! :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 24 augustus 2012 om 18:25

@Jens:
Ja heb deze zomer ook de Sabot gedaan. Pittige klim, vooral ook door het wegdek. Vond hem wel erg mooi.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op vrijdag 24 augustus 2012 om 21:49

@Jens. Prima tijd! Je schaart je wellicht nu al bij de groep der snelste Friezen ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op vrijdag 24 augustus 2012 om 23:26

@kartje. Bas meldde zich net vanuit camping aan voet Alto de la Comella. Leuk trainingsheuveltje. Morgen de eindberg Collada de Gallina. Heb hem even de % verteld ;)
Stelt zich ook beschikbaar voor de eindeseizoenrit en wellicht zijn we voorlopig zelfs met z'n vieren?
Echt geen competitie maar gewoon evaluerend lollig peddelen ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op vrijdag 24 augustus 2012 om 23:37

Ok ideaal simplex :)
Hmm dat bergje ziet er toch maar akelig uit :p 23% maximum en 8% gemiddeld. Die zal ons er dus wel affietsen. :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 24 augustus 2012 om 23:45

@Jens:
Tot aan het dorp? Dan had ik 56:09 B)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zaterdag 25 augustus 2012 om 00:11

@kartje. Ons beiden eraf fietsen? Dacht het niet. We zoeken gewoon een parcours wat wij wel kennen ;)
@Stoned Camel en Jens. Als dorp de fontein bij VVV is dan teken ik voor 1.15 (09 ;) )

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op zaterdag 25 augustus 2012 om 11:35

Tot het dorp ja, alleen tien meter voor de finish stond een hek. Dus toen ben ik klein stukje naar links gereden, fiets neergezet en helm afgedaan. Toen klokte ik 56:15, dus heb er 5 afgehaald. Helemaal precies kon ik het dus niet doen :(

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 26 augustus 2012 om 13:46

Als bewijs dat ook Bauke er vandaag voor Montjuic helemaal klaar voor is, hier een recente foto van vanmorgen.
@kartje. Je kunt er de vorm niet bij beiden van aflezen ;)

[img]http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/667926.jpg[/img]

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op zondag 26 augustus 2012 om 14:05

Bauke Mollema is tevreden dat hij nog eens fans tegenkomt in Spanje , hij kan niet anders dan knallen. ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 26 augustus 2012 om 14:24

@simplex Dat is toch je zoon met wie ik het genoegen had om mee te fietsen in Gent-Wevelgem? :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op zondag 26 augustus 2012 om 14:29

@Spartacus, yep dat is hem. :)
Trouwens deze week jou biertje uitgedronken, dat was best lekker moet ik zeggen. :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door reusjen op zondag 26 augustus 2012 om 17:32

Gisteren velomediane claude criquielion gereden, nog meer mensen die deze cyclo gereden hebben?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op zondag 26 augustus 2012 om 18:24

@reusjen:
Ja in 2009. Mn tijd toen was 6.01. Pittige cyclo, vooral het eerste stuk gaat in moordend tempo over al die beklimmingen heen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door reusjen op zondag 26 augustus 2012 om 19:56

@stonedcamel
Okee, nou dat is een mooie tijd! Ik ging dit jaar voor 5:50, alleen voornamelijk door erge kramp die al 80 km voor het einde begon werd dat em niet. Uiteindelijk 6:27 over gedaan. Maar inderdaad de opeenvolging van klimmen maakt het zwaar, en et zijn er een aantal verschrikkelijk steil.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op maandag 27 augustus 2012 om 00:03

LOL @kartje en Spartacus en Peter 94 e.a.
In vervolg op vanmiddag krijg ik vanavond de Rabo Nieuwsbrief op mail binnen en zie daar m'n ventje op het filmpje van Bauke Mollema. Mag ik een trotse vader zijn? ;)
Lukt me nu niet om dit hier te plaatsen. Zie Rabosport of deze link

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op maandag 27 augustus 2012 om 00:14

Zie nu dat vorige post niet helemaal overkomt. Maar ik krijg de rode E niet meer in beeld en kan de verdwenen tekst niet meer aanpassen. De linkcopy werkt wel zie ik.

Dit zou Jerteg eigenlijk ook mee moeten maken ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door reusjen op maandag 27 augustus 2012 om 09:49

@simplex
Ja hoor dat mag;)
Wanneer is je zoon in beeld?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 27 augustus 2012 om 10:01

@reusjen zoon van Simplex (Bas) is bijna constant in beeld in zwart/grijze Shimano kleding.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op maandag 27 augustus 2012 om 13:56

2:20 gisteren. 146 watt gem 26km/hgem. 150 hf gem. Gaat goeie kant op!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 29 augustus 2012 om 10:58

Jan heb jij deze kinderen opgevoed?

1 2 ... 418 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.