[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 424 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 3 oktober 2012 om 18:44

@hetmantk,
Kan je zo'n excel sheet naar mij mailen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 3 oktober 2012 om 18:49

Jawel, waarheen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 3 oktober 2012 om 18:56

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 3 oktober 2012 om 18:57

Gezien. Je kunt je adres er weer vanaf halen ivm je privacy.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op woensdag 3 oktober 2012 om 19:22

Zou je hem ook naar mij willen mailen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op woensdag 3 oktober 2012 om 19:22

Dat je nog zin hebt om zoiets in te vullen na een een zware training:'). Komende periode moet ik koopzondag werken en daarna zo veel mogelijk tochtjes rijden op de mtb naast reguliere training om met een flinke omvang aan volgend seizoen te beginnen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op woensdag 3 oktober 2012 om 21:26

@Hermantk: Ik heb geen idee hoe druk het zondag gaat zijn op het NSK. Is het zinvol om ergens af te spreken, of kom je elkaar toch wel tegen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 3 oktober 2012 om 23:15

Je komt elkaar wel tegen denk ik. WF'ers rijden bij niet-licentiehouders en sportklasse/amateur. Spartacus en xistnc zijn hele dag aanwezig. Waarschijnlijk in de buurt van start/finish. Ik ben te herkennen aan organisatievest.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 3 oktober 2012 om 23:16

@mapsv
Kleine moeite hoor. Soms doe ik het ook in

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op woensdag 3 oktober 2012 om 23:36

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 3 oktober 2012 om 23:55

Gezien.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op donderdag 4 oktober 2012 om 01:16

ik ben van school gestuurt omdat ik geen leiding kan geven. Heb nu enkel mbo2. Alle banen die ik wil kan ik niet door ADAD. Heb nog nooit ergens vol voor kunnen gaan. Kwam er achter dat i t hier nu wel bij heb.. 200% voor wielrennen gaan en een klimmer worden. Al is t maar bij een continental ploeg tot me 35e ;) Denk dat ik dat kan halen als ik blessure vrij blijf. Dus gooi nu deze winter alles op het wielrennen..

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op donderdag 4 oktober 2012 om 07:01

Heel veel succes dan!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 4 oktober 2012 om 08:57

Als je dat echt wil, zou ik aan je slaappatroon gaan werken.....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op donderdag 4 oktober 2012 om 09:38

En wat is je leeftijd dan zwiggel?

Een onwaarschijnlijke keuze die je maakt.. maar ik hoop voor je dat het je gaat lukken.

Zou het niet verstandiger zijn om niet

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 4 oktober 2012 om 09:47

Zo kennen we zwiggel weer!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op donderdag 4 oktober 2012 om 11:30

@ Gilly

Sorry maar ging voor het eerst sinds me hele leven is naar een voetbal wedstrijd. Ajax Real :) Vandaar! Anders slaap ik wel op tijd hoor!

@ Scotty

Nee dat gaat niet werken.. Als ik klimkoersen voorin mee wil rijden, dan rij ik wel tussen jongens van rabobank die niet meer studeren. Die hebben dan meer rust, en dat krijgen ze dan terug. Een kruijswijk heeft maar 1x koers bij de belofte gewonnen. Hij begon gewoon vroeg, had mazzel dat rabo zag dat ie kon klimmen. Hij krijgt kans om al die jaren als prof te leven en dat betaalt zich uit. Ik begon veel later dus moet je t alleen doen eerst. Er zijn bijna geen club renners die 4-6 uur trainen.. Dus stap na lse continental moet te maken zijn denk ik. Zie het niveau verschil van Wiggins met de rest omdat zo extreem met details is.. En dat is bij profs al!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op donderdag 4 oktober 2012 om 12:57

@zwiggel: er rijden veel beloften rond die willen prof worden en van deze die interclubs rijden kun je stellen dat de meeste wel eens in de week een training afwerken van 6h.
Ik zou toch ook op z'n minst part-time gaan werken want de kans dat je prof wordt is zo goed als onbestaande.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op donderdag 4 oktober 2012 om 13:12

Inderdaad, een zittend baantje als portier/beveiliging oid. Mocht je echt zoveel talent hebben (en in jouw categorie alles winnen), kan je altijd het jaar er op nog de sprong naar de profs wagen.

Daarnaast vind ik het nogal wat om jezelf nu al met jongens van de Rabobank te vergelijken. Kan me herinneren dat jij rondjes fietste met hr 180 met en gemiddelde van net boven de 30. Uren maken betekent niet per definitie dat je beter wordt. Of zoals Ducrot het zegt; "wielrennen is iets anders dan hard fietsen."

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op donderdag 4 oktober 2012 om 16:16

Ik voel me toch genoodzaakt even te reageren uit hoofde van mijn beroep. Zoals menigeen misschien wel weet ben ik arts. Ik weet zodoende ook aardig wat van inspanningsfysiologie en trainingsleer af.

Vooropgesteld wil ik benoemen dat een ieder op dit forum natuurlijk zijn idee

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op donderdag 4 oktober 2012 om 19:13

Trouwens zwiggel: in 1 jaar kun je echt niet overstappen naar een continentale ploeg hoor. Voor een supertalent duurt het minstens 3 jaar eer je prof kunt worden (zie Bart Declercq). En gezien je geen talent bent, anders had je uw traininskoersen al lang uitgereden zul je dus minstens 25 jaar zijn eer je heel misschien prof kunt worden. Als het dan niet lukt ben je 25 jaar heb je nog nooit gewerkt en geen spaarcenten en dan moet je solliciteren en uitleggen waarom je nog nooit echt gewerkt hebt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnMavic op donderdag 4 oktober 2012 om 20:10

Herman kan je mij ook zon excel bestandje sturen aub?. Via facebook als dat kan.

Ik heb training advies nodig van jullie wielerflitsers
(minus zwiggelbig zijn trainingen zijn dodemans praktijken).
Ik ben helaas geen arts of studeer iets in die richting dus ik heb er de ballen verstand van.
Ik wil vanaf november gaan opbouwen richting koersen 2013. Ik zelf had in gedachten 3 trainingen per week op de roller. Waarvan 2x2uur en 1x3uur. Hartslag waarde 130-140. Ben 20 jaar. Is dit voldoende/goed?!

mvg,
MartijnMavic

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door the student op donderdag 4 oktober 2012 om 20:45

@zwiggelbig: Ooit een vo2-max test gedaan? Dan weet je iig of je genoeg potentie hebt om de top ook te halen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op donderdag 4 oktober 2012 om 21:20

2x2 uur op de roller? Ik ben het na een uurtje echt helemaal zat. Ik heb er ook niet veel verstand van maar ik zal wel gaan opbouwen. Dus beginnen met een uurtje en vlak voor het wegseizoen op 2,5 uur uitkomen. Ook wat intervaltrainingen ertussen doen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op donderdag 4 oktober 2012 om 21:50

Gewoon op de rollen tijdens een CL wedstrijd! Maar idd ondoenlijk saai. Ik ga de hele winter hardlopen en wedstrijdjes lopen en in de weekenden als ik zin heb fietsen, kijken hoe dat me bevalt. Vanaf februari weer meer gaan fietsen.

1 2 ... 424 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.