Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op maandag 19 november 2012 om 19:05
@zwiggelbig,
Wiggins komt net terug van een blessure, dat zal er ook wel mee te maken hebben dat die nu misschien wat minder traint.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op maandag 19 november 2012 om 19:06
Wellicht heeft dat te maken met het feit dat Wiggins net begint na zn autoongeluk.
Er wordt al flink getraind hier op WF zeg, heb wat in te halen als ik terug kom uit de VS, anders ben ik bij Veenendaal Veenendaal kansloos :p
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op maandag 19 november 2012 om 19:11
@stonedcamel,
Jij hoeft toch niet te trainen, jij barst van het talent heb ik van horen zeggen! Verder is trainen voor talentloze zeggen ze altijd!:p
Maar effe serieus ik heb wel heel erg veel respect voor diegene die nu al zoveel uren achter elkaar op de fiets zitten.
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op maandag 19 november 2012 om 22:36
@zwijgen: je had het een tijdje terug over Een kookboek. Ik kan die post helaas niet meer terugvinden . Kan je e naam van de schrijver nog eens posten?
Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op dinsdag 20 november 2012 om 07:50
@Bulcke, bedoel je de post van Zwiggel?
Deze dus: Allen Lims kookboek aangeschaft.
Grt
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op dinsdag 20 november 2012 om 08:29
Die bedoelde ik inderdaad. Door de automatische woordsuggesties van mijn telefoon schrijf ik nog wel eens vreemde dingen :-P
Dit boek kan nu mooi op mijn verlanglijstje. Than gn
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op dinsdag 20 november 2012 om 12:15
The feedzone cookboock van Allen Lim.
En kijk op YouTube is na allen Lim Rice Cakes!
Oorspronkelijk geplaatst door Leon op dinsdag 20 november 2012 om 12:18
Gisteren eindelijk weer eens een een beetje fatsoenlijke training afgewerkt. Was een paar weken niet echt tevreden over duur, zones en km's, maar gisteren ging het dus weer eens goed. Snelheid kon iets harder, maar heb in het donker getraind.
3h20 | 90,8km | 27,3km/h | 123bpm
Oorspronkelijk geplaatst door Leon op dinsdag 20 november 2012 om 12:22
Trouwens dit vond ik nog wel een leuke training, inclusief trainingskoersje, van een maand of twee terug, maar wel leuk om even te delen ;)
8h50 | 240km | 27.5km/h | 128bpm
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op dinsdag 20 november 2012 om 12:23
@leon, hoevaak en hoelang zit jij nu al op de fiets?
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 20 november 2012 om 14:46
@Leon
Dat zijn de mooiste trainingen!
Ik reed in de zomer een paar keer naar WV Eemland voor trainingskoersje, even snacken bij m'n ouders thuis en dan weer terug naar Amsterdam. 205km in 6,5 uurtjes ofzo.
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op dinsdag 20 november 2012 om 23:36
@leon 123 bpm?!! 27 gem? Wtf dat is herstelzone? Bizar. Red ik noooit
Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 21 november 2012 om 00:08
@Zwiggel
Gewoon trainen, daar kom je er wel. Maar misschien train jij wel verkeerd. Als ik je statistieken zie maak jij vooral erg lange tochten. Herstel is minsten zo belangrijk.
Vergeef mij mijn achterdocht, maar ik blijf denken dat jij hoax post. Kun jij mij overtuigen van het tegendeel?
Oorspronkelijk geplaatst door pantaniet op woensdag 21 november 2012 om 09:05
@zwiggel en @kwak zo denk ik er helaas ook over. Oplossing: maak gewoon een Strava account aan dan zien we alles!
Oorspronkelijk geplaatst door Leon op woensdag 21 november 2012 om 09:40
@gesink/dekker, niet bijzonder vaak, dit was mijn langste training sinds september. Gemiddeld zo'n 8 uur per week en 2 tot 2,5 uur per keer.
@Hermantk, zijn idd mooie trainingen! Jammer was wel dat ik het grootste gedeelte van de tijd de wind op de kant had en dat mijn telefoon (muziek) er onderweg geen zin meer in had.
@zwiggelbig, nee dat is net geen herstel, is laag D1. Moet zeggen dat mijn max ook niet erg hoog ligt.
@Kwak, pantaniet, ik kan bevestigen dat hij geen grappen maakt...
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op donderdag 22 november 2012 om 11:58
Veel te mooi weer om op kantoor te zitten.... ik zou een moord doen voor een tochtje van 3-4 uur.
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op maandag 26 november 2012 om 16:41
Was behoorlijk verkouden, maar toch even een ritje op de mountainbike gemaakt. Ging nog niet helemaal lekker maar al beter dan gedacht.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 26 november 2012 om 16:48
Net even mijn logboek bekeken! Al ruim 1000 km gemaakt in november als voorbereiding op 2013! Normaal lag ik tot aan januari op de bank, dus hoop nu beter aan de start te staan van wedstrijden.
2 weken terug al 18,5 hr getraind en vorige week 15,5 hr. Deze week relatieve rustweek(6-8hr op de fiets)
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op maandag 26 november 2012 om 16:54
@gilly goed bezig!
Mooi om te zien dat iedereen hier steeds serieuzer te werk gaat. Ik zelf zit met mijn eeuwige voetbal/fiets dubio. Komt bij dat ik eind september geblesseerd ben geraakt aan mijn knie, 2 weken geleden ben geopereerd en daarom sinds augustus nog niet eens 100 km heb af getikt. Hoop V-V wel te halen en ben benieuwd hoe iedereen er dan voorstaat.
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op maandag 26 november 2012 om 16:59
@gilly
Hoelang zijn jouw duurritten?
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op maandag 26 november 2012 om 17:29
Van t weekend 10km offroadloopje gedaan. 7de geworden, maar wel 1:30 sneller dan afgelopen maand toen ik 6de werd. Nu extreme spierpijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 26 november 2012 om 19:12
Ik kijk niet naar hoelang ze zijn maar hoelang ze duren. Meestal 2-4 uur in d1.
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op maandag 26 november 2012 om 19:30
Ik had het ook over de tijd. Misschien wat ongelukkig verwoord.
Goed bezig.
Goed dat je ook rustweken erin bouwt, overtraindheid met zo'n trainingsintensiteit zit in een klein hoekje.
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op maandag 26 november 2012 om 21:30
Voor de gelukkige die volgend jaar het eerste weekend van juli in gelegenheid zijn het mooiste en zwaarste wat er is op de fiets te beleven: De inschrijving voor La marmotte start A.S. Vrijdag / Zaterdag nacht. Vorig jaar was het binnen een dag uitverkocht, ik zelf kan helaas niet voor goudrevanche gaan dit jaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.