Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op woensdag 12 december 2012 om 15:14
Het zijn blijkbaar nog wel 3 ballonnen, de eerste col is dan de andere kant van de servance. Maar ik ik vind het alsnog een behoorlijke devaluatie.
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op woensdag 12 december 2012 om 15:22
@boenkie82, heb je een linkje bij toeval?
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op woensdag 12 december 2012 om 15:44
Dank je, zal wel iets met de logistiek te maken hebben?
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 12 december 2012 om 18:08
@zwiggel
Veenendaal-Veenendaal is een toertocht waar Wielerflitsers nu al 3 jaar achtereen afspreken om gezamenlijk te gaan fietsen en eens de krachten te meten op het veelzijdige parcours.
Dus wees vooral welkom als je geen klassieker hoeft te rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 12 december 2012 om 18:51
Jammer dat de Planche eruit is, wel de Grand Ballon van de zware kant dat is zeker een vooruitgang. En 7km erbij. Enige achteruitgang is wat mij betreft het verdwijnen van de Planche, verder vind ik het best een mooi parcours.
@Scotty: Inderdaad, de Planche is veel te druk vlak na de finish, zullen wel wat dingen voorgevallen zijn dit jaar waardoor het niet meer mocht ofzo.
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op woensdag 12 december 2012 om 23:05
Oooh ok! Zal er proberen te zijn! Vandaag 5 uur op de planning kwam helaas maar tot 4.. Koude tenen moest stukken door de sneeuw ploegen op racefiets!
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op woensdag 12 december 2012 om 23:56
@zwiggelbig. Gezien je voorbereiding die ik hier lees word je duo- kopman samen met bijv. Hermantk.
De bloemen liggen op de meet in Voe..uh Veenendaal.
Wil je dat bereiken moet je deze koude weken wel wat minder uurtjes (buiten!) op je fiets gaan zitten. Je traint jezelf nu al op een achterstand.
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op donderdag 13 december 2012 om 00:19
@xistnc. Fijn dat je er weer bent.
Er komen meer lichtgewichten zoals je weet. Misschien Gilly of de Nietrammetjes of weet ik wie ik vergeet.
Ja en ik ben ook een lichtgewicht met "klimmersbenen". ,maar door leef (-tijd en en -wijze) inmiddels een mindere beloftevolle winner. ;)
Datum is uiteraard genoteerd en met een ultieme voorbereiding omgeving Zwevegem, Wevelgem zou het best wel lukken.
Dus tot schrijvens en tot ziens!
Oorspronkelijk geplaatst door pantaniet op donderdag 13 december 2012 om 10:00
Ik ben er ook bij maar ga gewoon voor de gezelligheid! Lijkt me wel een mooie tocht! En ik zal er zeker staan als Zwiggel gehuldigd wordt!
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 13 december 2012 om 13:12
hahah het spel is begonnen, leuk! ik ga er zeker bij zijn. Al heb ik sinds augustus 0 km in de benen. Dus hoop dat ik enigzins in de buurt kan komen van m'n niveau van vorig jaar, en 'm dit keer door trekken tot 't laatst:)
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 13 december 2012 om 13:12
dubbele unit :
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op donderdag 13 december 2012 om 14:21
Heb je je Rose al binnen?
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op donderdag 13 december 2012 om 14:36
Ik heb hem ook weer aangestreept staan uiteraard. Binnenkort maar weer eens gaan trainen, 3 maanden Amerikaans eten heeft mn conditie geen goed gedaan xD
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op donderdag 13 december 2012 om 15:58
4 uur 153hf 158 watt gem.
Gaat de goede kant op!
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 13 december 2012 om 16:44
@mapsv, nee helaas niet...
Liep allemaal wat vertraging op met een knieoperatie die er tussen kwam en de focus was wat minder op de fiets. Binnenkort de keus of een rose of de cannondale caad 10...
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op donderdag 13 december 2012 om 17:26
@xistnc blij je weer te zien, welkom back! :) Lang geleden dat ik Bijls hier nog heb gezien, maar kan het wel eens vragen.
@simplex ik zal de kalender in het oog houden voor zwevegem ik vind niet direct een datum. Voor de toertoch in Wevelgem dit gaat door op zaterdag 23 maart 2013. 2 weken voor D-DAY!
@zwiggelbig ik zie jou ook graag op v-v, tenminste als ik mijn klimmersbenen terug vind.
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op donderdag 13 december 2012 om 17:33
@Simplex de veranda Follens Classic gaat door op 10 maart 2013 be prepared :)
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op donderdag 13 december 2012 om 17:42
on: 58 km / 29 gem, Samen met een districtsrenner wat blokjes gedaan om warm te blijven :)
@Janwillem
Jammer succes ermee. Heb zelf ook wat probleempjes met de knie gehad weet hoe klote dat is.
Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op donderdag 13 december 2012 om 17:47
Gisteren krachttraining gedaan:2h met 6x(3' 60rpm + 3'75rpm + 3' recup). Duurtraining van vandaag is slechtste van dit jaar denk ik. 26km/h gemiddeld en een hartslag van 147. Meer dan 2km/h trager dan normaal. Mijn benen voelden wel wat vermoeid en er zat weinig kracht op na gisteren en het was koud (amper kunnen drinken omdat water bevroren was, dacht dat het niet vroor en daarom geen bidon achter mijn rug gestoken).
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op donderdag 13 december 2012 om 22:13
Zeker nu met de kans op gladheid ligt mijn gemiddelde ook wat lager. Je stopt eerder met trappen voor een bocht en je trekt minder hard op na een bocht. Misschien dat jullie daar ook last van hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op donderdag 13 december 2012 om 22:15
Heeft toch maar weinig invloed op je gemiddelde?
Tenzij je natuurlijk een enorm bochtige route rijdt.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 13 december 2012 om 23:36
Gemiddelde snelheid boeit niet, je getraindheid van je hart daarentegen wel in het voorseizoen.
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op donderdag 13 december 2012 om 23:46
@kartje. Ik ga in eerste instantie voor Zwevegem rit omdat die nog nieuw is voor mij. Wevelgem-Wevelgem misschien ook een ander parcours dus ook "nieuw" zou er mooi op kunnen volgen.
Dan nog twee weken om te trainen op drukke wegen en fietspaden en in grotere groepen om optimaal V-V te kunnen rijden ;) Want het wordt wel druk daar!
@xistnc. "hashtag #geensmoezenverzinnen"
Daar heb je me nog nooit kunnen betrappen maar ik geef alvast een eerste voorzetje.
's-avond om 18.30 een "verplichting" 1e trimmerscompetitierit eigen club . Kwestie van op tijd binnen zijn ;)
PS : je kan voor einde jaar de 7001 kmstand nog aanpassen. Ben benieuwd of je podium rijdt in 2012.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 13 december 2012 om 23:51
Janwillem, maakt niet uit welke je pakt. Kies er een met SRAM, daar ga je in tegenstelling tot Shimano geen spijt van hebben!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.