Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 14 december 2012 om 00:25
@Simplex
Ah, dank voor de herinnering. Laat ik die koe meteen even bij de hoorns (horens?) vatten...
Als Leon en Hermantk hun kms netjes invullen, zit het podium er voor mij niet in. Maar ik ben zeker tevreden.
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op vrijdag 14 december 2012 om 00:33
Leuk dat je de stand gelijk bijwerkt.
Voor mij indrukwekkend. Goed bezig geweest, maar dat krijg je met wat meer "vrije tijd" en wat minder WF ;)
Denk ook dat dit een jaarrecord is en hoger als de doelstelling?
PS Grand Nagus is wel de runner up van 2012!
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op vrijdag 14 december 2012 om 00:38
haha Gilly, je brengt me wel aan het twijfelen man, ik ga al een tijd uit van een steady ultegra groepje. Bij rose heb je natuurlijk ook de sram optie, waarbij in mijn range force de meest aannemelijke is. Hier in de buurt is dat bij de fietsenmakers het meest compatibel... Verder tevreden over de afhandeling met rose? begreep dat je met een val te maken kreeg...
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op vrijdag 14 december 2012 om 01:02
Ik zal proberen er te zijn! Is er tegelijk nog iets van clubkkassieker dan? Zal morgen ook is km's bijwerken.
Oorspronkelijk geplaatst door stoemper op vrijdag 14 december 2012 om 04:18
Als jullie nog op zoek zijn naar een nieuwe lading smoesjes, check even www.indekken.nl!
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op vrijdag 14 december 2012 om 11:28
Bij Scholten in dalen hebben ze heel veel argos shimano felt Nikes met di2 en al hun wielen. Voor wie nog fiets zoekt. Echt super deals! Ze kopen het altijd over. Mijn liga met di2 en shimano dura ace c24 voor 4500 toen
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op vrijdag 14 december 2012 om 11:44
Vind ik erg duur voor een 2e hands fiets. die mannen trappen mega veel watt, watde stijfheid van het frame niet echt ten goede komt. als je dan toch voor een tweedehands fietsje gaat heb je voor dat geld zoveel mooiers.
Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op vrijdag 14 december 2012 om 12:27
Voor dat geld zou ik gewoon een nieuwe kopen. Dura ace moet je onderhouden ook, dus zit je om de 2500km weer met een duurdere ketting enzo.
Zelfs voor een nieuwe fiets ga ik trouwens niet boven de 2500?.
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op vrijdag 14 december 2012 om 13:12
Liga? Welk merk is dat?
Ik ben al een tijdje opzoek naar een 2de hands MTB, maar die zijn niet zo makkelijk te vinden.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 14 december 2012 om 13:14
@stoemper:
Ik dek me absoluut niet in. Als ik nu zou beginnen met trainen begin ik eerder dan vorig jaar ;)
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 14 december 2012 om 15:24
Onie,
Zondag MTB-tocht in Doetinchem. Ben je erbij?
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zaterdag 15 december 2012 om 09:50
Als het morgen enigzins goed weer is dan ben ik in Holten te vinden. Dus mij zul je niet tegenkomen in Doetinchem.
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op zaterdag 15 december 2012 om 16:48
Heb vandaag voor het eerst met een hartslagmeter op de racefiets getraind.
Was de eerste training van de week want ik had (en heb nog steeds) erg last van mijn luchtwegen. Toch maar even op de fiets gestapt.
70 km
gem hartslag: 161
gem. snelheid 26,8
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op zondag 16 december 2012 om 13:01
Hey, vraag.. Zojuist clubtraining gedaan. Op ATB. Heeel veel wind tegen. Mee op Kop rijden kon ik niet. En die lui reden aardig hard op kop alsof t niks was. Maar in t bos met klimmetjes kwamen hun op afstand. Maar iedereen zegt dat ik dat ook moet kunnen?
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zondag 16 december 2012 om 13:08
Holten was modderig (Doetinchem waarschijnlijk ook?). Kleine 30 km drekrijden.
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zondag 16 december 2012 om 13:39
@zwiggelbig,
Kan je je vraag iets duidelijker verwoorden?
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 16 december 2012 om 13:47
@Onie
Ben nog naar de kl*te van 50km en precies 3 uur modderploeteren in Hattem, gisteren.
Met een half uurtje tacx en een warm bad heb ik de vermoeidheid gisteravond niet uit mijn benen gekregen. Daarom vanochtend de wekker maar uitgezet, toen die zich meldde.
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op zondag 16 december 2012 om 14:15
Ja het is drie keer niks hier ook, reden gister in het weiland naast de dommel. Maar het zou ook kunnen dat we midden in de Dommel reden. Rij m'n materiaal naar de klote in die modder en plassen :(
Oorspronkelijk geplaatst door 2wieler op zondag 16 december 2012 om 14:29
@xistnc: ik heb van ons groter vriend Martina begrepen dat je van een ijsbadje blij wordt, heb het zelf echter nog nooit geprobeerd
Oorspronkelijk geplaatst door stoemper op zondag 16 december 2012 om 16:00
Beetje modder en men begint te pruttelen hier..... Super Sunday xistnc, dat is nog eens modderrijden. Is Hattem drie keer niks bij.
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zondag 16 december 2012 om 16:36
Pfff. Ik heb persoonlijk geen bezwaar tegen modder, maar mijn fiets wel. Ik ben na een maand al zowat door mijn schijfremblokjes heen (achter). En kennen ze dat wel, modder, op Texel? ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 16 december 2012 om 17:43
Op Texel kennen ze zelfs stille tochten voor verdwaalde bultruggen...
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op zondag 16 december 2012 om 19:49
Vandaag zeikes nat geregend, brrrr...
70,2km // 02:28:53 // avg hr 134 // avg speed 28.3 kmh
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zondag 16 december 2012 om 19:55
Ah, de bultrug, is die net zo zwaar als de heuvelrug? ;)
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zondag 16 december 2012 om 21:30
@onie,
Dat weet ik nog niet, maar 1 ding wat ik wel weet is dat de bultrug steeds lichter wordt:p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.