Oorspronkelijk geplaatst door stoemper op maandag 17 december 2012 om 16:33
Check de feiten Spartacus, Den Helder ligt (godzijdank) niet op Texel...
Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op zaterdag 22 december 2012 om 13:14
Zonet ingeschreven voor de ronde van Noord-Holland, zaterdag 20 april, 160km startplaats Oostzaan. Wie volgt?
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op zondag 23 december 2012 om 11:05
Ik denk dat ik pas grand nagus. Eerder in de maand rij ik al veenendaal veenendaal en als het mee zit de agr. Mocht ik niet worden ingelost voor de agr is het weer een ander verhaal.
Na ruim 1,5e week ziek te zijn geweest begin ik weer een beetje op krachten te komen. Doordat het nu zo veel regent neem ik het weekend nog even geen risico, maar na het weekend begint mijn voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 23 december 2012 om 17:38
Was een leuke ronde om te rijden destijds met Hermantk, dus misschien doe ik wel weer mee.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 23 december 2012 om 17:41
33,5 gemiddeld toen ofzo? Haha, met de Herman Koch look-a-like die een hersenschudding had.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 23 december 2012 om 17:53
Haha 33,3 kan ik terugvinden in mijn Polar gegevens...wel snelste toertocht ooit over 157 km.
Die Herman Koch was ik helemaal vergeten...hij was het zelf ook vergeten overigens: 'wat is er gebeurd'? Hilarisch :p
Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op maandag 24 december 2012 om 12:12
Even een vraag over Veenendaal-Veendendaal, zijn de hellingen daar een beetje te vergelijken met het kopje van Bloemendaal?
En voor welke afstand kiezen de meeste WF-ers?
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op maandag 24 december 2012 om 12:25
De WF'ers gaan over het algemeen voor 135km.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 24 december 2012 om 13:32
@GN Loopt erg uiteen. De meeste zijn makkelijker dan het Kopje. Mooi asfalt en vaak lopend. Koerheuvel is wel erg steil, maar voorbij voor je het weet. En de Posbankklimmen zijn wel lang, maar weinig steile stukken.
Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op maandag 24 december 2012 om 13:46
Bedankt voor de info Herman.
Bij deze ingeschreven voor de 135km.
Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op zaterdag 29 december 2012 om 14:59
Ronde van Noord-Holland is leuk, hoewel ik daar ook mijn eerste en meest verschrikkelijke hongerklop ooit heb gehad. Misschien ga ik ook wel weer meedoen dit jaar.
Vandaag mijn laatste tochtje gedaan van 2012. Mooi jaar gehad en ben nu een stuk verder dan vorig jaar deze tijd.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zaterdag 29 december 2012 om 17:32
Na een griepje en nog wat verkouden weer na 6 dagen ff klein uurtje getraind:
187,5 W | 137 bpm | 90 rpm | 5 sprintjes, max 1234 Watt
Viel niet tegen!
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zondag 30 december 2012 om 12:54
Ff mijn ritjes van december ge-upload. Had gehoopt op 500 km's, maar het zijn er 346 geworden. Desalnietemin goed op schema voor V-V.
Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op woensdag 2 januari 2013 om 17:02
Vandaag 2h5' ongeveer 60km = ong. 28.8km/h, hr 151 (kilometers zijn niet exact maar tzal geen 1km schelen): 8x10" spurt met 1' recup en dan ong 7-8' goed doorgetrokken op golvend stuk.
Toch een hele opluchting want heb zaterdag exact hetzelfde gedaan en had toen ook hr gemiddeld 151 bpm maar heb er toen 2h11' over gedaan (= 27.5km/h gem) dus ik dacht even dat mijn conditie niet echt goed was ondanks dat ik toch redelijk getraind heb, er stond toen wel zeer veel wind. Vandaag gelukkig bewijs dat het daaraan lag.
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op woensdag 2 januari 2013 om 17:32
Vandaag voor de tweede keer m'n nieuwe vaste ronde gedaan ;)
Rondje van bijna 80km met 5 beklimminkjes (Ruiterberg van beide kanten, Wykerweg van twee kanten en de Amerongse Berg vanuit Scherpenzeel).
Eerst 2x8min met 60rpm. Daarna elk beklimming zittend doortrekken. Daarna rustig naar huis gepeddeld, koek was redelijk op na 60km.
Gemiddeld van 28,4km/h. Geen hr meter om vandaag.
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op woensdag 2 januari 2013 om 18:03
Vandaag mijn eerste nuchtere km's van het jaar gefietst. Was van plan om 75km te doen aan z'n 25 gemiddeld (bij weinig wind) op de MTB (die vandaag geen zand heeft gezien en alleen maar asfalt).
Zijn er uiteindelijk 79 geworden waarbij de laatste paar kilometers toch wel zwaar vielen. Uiteindelijk toch nog een leuk gemiddelde van 26 km/h.
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op woensdag 2 januari 2013 om 19:22
@Onie: Goed bezig, op de MTB gaat het altijd moeizaamer dan op de racefiets, kan dit ook goed aflezen op mijn hartslag meter,
Rij liever op de racefiets, ben ook niet erg goed op technische stukken. :D
Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op woensdag 2 januari 2013 om 20:56
@scotty Heb je een stravalinkje of een ander soort gps bestandje? Ik fiets zelf ook regelmatig vanuit Utrecht een tochtje rondom Leersum, Doorn en Amerongen en benieuwd wat er nog meer voor routes liggen die ik kan pakken.
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op woensdag 2 januari 2013 om 21:39
Ben vandaag ook op m'n mtb aan het werk geweest, helaas wel m'n remblokjes van de achterrem aan gort gereden in de modder. 65 euro om te laten maken, altijd lekker zo'n begin aan het nieuwe jaar :p :)
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op woensdag 2 januari 2013 om 23:43
Ach Mapsv, las ik niet dat de postcodeloterij in Nuenen was gevallen?
Niet moeilijk doen dan, anders moet je maar slimmer met je materiaal omgaan. Trouwens een goed 2013 , golddigger!
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 3 januari 2013 om 00:00
@Kwak
Ik rij er tegenwoordig nauwelijks nog, omdat ik nu ergens anders woon. Maar was er van de zomer: http://app.strava.com/rides/18699564#339075286
Misschien heb je er wat aan.
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op donderdag 3 januari 2013 om 09:14
@Kwak ik zal eens even kijken straks, heb em wel getracked. Ken je de site heuvelsfietsen.nl? Als je daar naar het kopje Utrechtse heuvelrug gaat, zie je alle klimmetjes uit de omgeving. Met Google Maps er naast kan je een mooi rondje uitzoeken.
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op donderdag 3 januari 2013 om 09:26
Hij viel op 5672 wij hebben 5673... Maar wij hebben toch geen loten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.