Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 12 maart 2013 om 13:11
@janwillem, ruben
Mijn idee was ook, dat de prima 7-serie goedkoper zou worden met de introductie van de 8-serie. Toen ik ff snel probeerde om voor jan ergens een goedkope 7 te vinden, leek het er echter op alsof die in het geheel niet meer te krijgen is.
Misschien heeft een winkel nog een restvoorraadje, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Ik vind de 7-serie idd ook helemaal prima, in mijn geval eveneens de 705. Meerwaarde van de 8-serie zou de temperatuur zijn, maar dat vind ik niet echt heel boeiend.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op dinsdag 12 maart 2013 om 13:55
@xistnc, hoop op die manier ook aan een 500 te komen. Ben alleen gebonden aan de fietsenmaker waar ik m'n fiets heb gekocht.
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op dinsdag 12 maart 2013 om 13:58
Ik heb ook een 705. Ben er zeer tevreden mee, alleen doen de hoogtemeters af en toe wat vreemd. Voor hartslag en gps laden naar strava, etc. voldoet hij prima. Ik gebruik hem ook voor navigatie met tochten naar het buitenland, daarvoor bevalt hij ook prima (hoewel het in vergelijking met de auto-navigatie nog erg primitief is).
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op dinsdag 12 maart 2013 om 13:59
Wordt er trouwens binnenkort een V-V 2013 topic gestart? Ik heb me voor het eerst ingeschreven dit jaar. Heb er veel zin in!
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op dinsdag 12 maart 2013 om 14:23
Andere jaren deed hermantk dat volgens mij. Ik weet niet of er mensen zikn die plannen hebben dit jaar. Komt neer op een topic aanmaken en kijken of er weer interesse is...
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op dinsdag 12 maart 2013 om 17:12
Ik vind dat we volgens traditie Herman het topic moeten laten maken. Maar dan wel met een traditionele verneukte url er in.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 12 maart 2013 om 18:35
Ik ben er dit jaar niet bij en ga het ook niet op me nemen. Dus voel je vrij om het te doen. Zorg wel voor een goed verhaal en promotie, want het zou zonde zijn als het mooie WF-verhaal in V-V ophoudt.
Edit:
Ik heb wel een format in Word met alle inhoud, opmaak en linkjes enzo. Moet alleen even up-to-date gemaakt worden. Dus meld je even bij interesse, dan kan ik die naar je toe mailen.
Wat scheelt is dat je tegenwoordig de topic-inleiding ook kan editten..
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op dinsdag 12 maart 2013 om 19:41
@herman, dat zou inderdaad jammer zijn!,
Er is hier de laatste tijd weinig activiteit, dus ik ben wel benieuwd naar de vraag onder wielerflitsers om weer samen te rijden. Ik zal even een bericht posten in het forumtopic over de tocht van vorig jaar, wellicht is dat leuk voor mensen die nog niet eerder mee hebben gereden. Een beetje sfeer proeven.
Hoe zit het met de oorspronkelijke groep mensen die aan de traditie begonnen zijn? (hoor ik zelf niet bij) Ik heb ze de laatste tijd weinig gezien hier op het forum.
Het lijkt me goed om eerst hier de interesse te pijlen, ook onder nieuwe deelnemers.
Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op woensdag 13 maart 2013 om 19:22
Zijn er nog Wielerflitsers die zondag 24 maart de Omloop van Zandvoort gaan rijden? Ik heb me ingeschreven voor de 80km, maar ik ga dan ook eerst met de fiets van Zaandam naar Zandvoort (en na die 80km dus ook weer met de fiets van Zandvoort naar Zaandam). Kom ik toch rond de 150km uit.
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op woensdag 13 maart 2013 om 21:45
@Grand Nagus: Ik moet nog even kijken of het lukt, maar misschien fiets ik wel met je mee in Zandvoort.
@Veenendaal Veenendaal: Ik ben in ieder geval van de partij.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 13 maart 2013 om 23:12
Voor mij waarschijnlijk geen V-V dit jaar. Heb de maandag en dinsdag na V-V twee tentamens die erg belangrijk zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op donderdag 14 maart 2013 om 13:53
@peter94: Als je dat nu al weet, dan kan je daar toch je planning op aanpassen?
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op zaterdag 16 maart 2013 om 06:57
Na jaar blessure en een monsterwinter mag ik vanmiddag als 54kg jongetje starten in mijn eerste klassieker! Ronde van Groningen windkracht 5!
Oorspronkelijk geplaatst door Tre Cime di Lavaredo op zaterdag 16 maart 2013 om 09:11
@ Zwiggelbig: Dan stel ik voor dat je niet gaat juichen, mocht je de Ronde van Groningen winnen. ;)
Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op zaterdag 16 maart 2013 om 12:28
@zwiggel: veel succes.
Oorspronkelijk geplaatst door MartijnMavic op zaterdag 16 maart 2013 om 15:00
@Zwiggelbig, Succes! Ben benieuwd hoe het zal gaan..
Oorspronkelijk geplaatst door Tre Cime di Lavaredo op zaterdag 16 maart 2013 om 15:27
Ik heb zelf net een rondje van 120 km door het Grunneger laand gereden: het peloton niet tegengekomen overigens. Ik verwacht dat Zwiggelbig zich goed verborgen heeft gehouden in het peloton, want die zuiderwind was wel sterk.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op zaterdag 16 maart 2013 om 17:14
zwiggel al over de streep?
Oorspronkelijk geplaatst door nietram op zaterdag 16 maart 2013 om 17:32
http://www.cyclingdatabase.com/race/35e-ronde-van-groningen/43761 Dit is de complete uitslag van Ronde van Groningen. Geen idee hoe zwiggel heet, dus weet ook niet of hij gefinisht is.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op zaterdag 16 maart 2013 om 18:09
54 man gefinished... Als zwiggel daar bij zit verdiend hij.een nieuws bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op zaterdag 16 maart 2013 om 18:57
Als je zwiggelbig googled kom je er wel op. Ramon nog wat, zit er niet tussen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.