[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 459 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op donderdag 18 april 2013 om 20:04

@Bulcke:
Klopt er zitten er hier inderdaad ook een paar van zulke, zijn gewoon foutjes, je kunt hem flaggen en erbij zetten dat de data niet klopt als het goed is.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 18 april 2013 om 23:34

Met strava kun je geen hartslagband synchroniseren toch? Bij sportstracker kon dit volgens mij wel, welliswaar ongecodeerd.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op donderdag 18 april 2013 om 23:45

@stoned: ik zal die optie eens opzoeken een het doorgeven. Levert ik ook een bijdrage o in plaats van er alleen over lopen zeuren

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op vrijdag 19 april 2013 om 11:03

Volgens mij was de fietsbrug bij Nijmegen ook een segment van 4e categorie, omdat die 80 meter hoog zou zijn, met een stijgingspercentage van boven de 30%. Ik heb het vermoeden dat hier de bovenkant van de boog geteld werd, in plaats van het fietspad :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op vrijdag 19 april 2013 om 13:08

Wat een bende gisteren zeg. Ik fietste langs het kanaal ( rechts van me ) maar ging maar tegen het verkeer in fietsen.. Ik werd soms gewoon echt aan de kant gebeukt :| En ik zat ook behoorlijk scheef op de fiets.. Trainingkoersje. Als ik maar 1 cm in de wind kwam of op de kant in de wind lag ik er al af. Niks voor mij!

Net 2:45
76.43km 153 avg watts cadans 84 kph 27.7 hartslag gem 136

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 19 april 2013 om 13:53

zwiggel srm.de

Het kan ook aan je fiets liggen. Carbon is niet goed, hout is beter en stijver. Ik heb deze aangeschaft

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Ridd Ley op vrijdag 19 april 2013 om 15:18

zwiggelbig, is je wattage niet erg laag? Op omslagpunt zou je toch al rond de 200 watt moeten kunnen trappen. Als dit zou kloppen, zou je bij de amateurs er nog afgereden worden.

Waarschijnlijk is je wattagemeter niet helemaal correct.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 19 april 2013 om 15:26

Zwiggel wordt er ook bij de amateurs afgereden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnMavic op vrijdag 19 april 2013 om 15:33

@gilly & zwiggel.

Hout is achterhaald. Blanco en Garmin rijden al op fietsen van dit materiaal[/url]. Ik rijd er zelf ook op, ideaal zwiggel!!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 19 april 2013 om 15:45

Wat te denken van deze fiets, je wordt zo stabiel als een pandabeer, net wat je nodig hebt!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 19 april 2013 om 16:05

Zo ik ook maar weer eens:
Na gisteren 135km te hebben afgezien in die wind, waarbij ik toch nog 30,7 gemiddeld had, heb ik vandaag maar weer een klein stukje getrappeld om erin te blijven. 80km a 30 gem en wat ook zo prettig is..... Gisteren lekkere temperatuur, vandaag regen, kou en wind en natuurlijk LEK!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op vrijdag 19 april 2013 om 16:18

Ik heb me maar ingeschreven voor de Tecklenburg Rundfahrt, en met het oog op V-V '14 gekozen voor de 135km variant ;).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op vrijdag 19 april 2013 om 18:42

@ Ridd Ley
Ik moet leren om hogere wattages met een lagere hartslag te rijden. Deed eerst me duur altiijd rond 155-165. Max hartslag nu 197. Ik kan wel paar uur 170 wattage gem rijden met een hogere hartslag..

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op vrijdag 19 april 2013 om 18:43

@klimgeit, hoe the fuck rij jij 30.7 gem met die wind gisteren :| Was je alleen? Mag ik weten hoe lang jij bent en hoeveel je weegt?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op vrijdag 19 april 2013 om 19:55

@kartonnen fiets: enig idee of deze fiets al te koop is? Het lijkt mij wel wat als stationsfiets of on te hebben staan als reserve fiets

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 19 april 2013 om 20:50

Zwiggelbig en 135 km he :) ik was idd alleen ik ben 178 lang en weeg te zwaar momenteel 74 / 75 kg momenteel

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 19 april 2013 om 21:10

Zwiggelbig kijk even op bikeplanner.com bij "de sluit" dan zie je ook mijn hartslagen e.d.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 19 april 2013 om 21:25

@klimgeit

Strava or it didn't happen...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 19 april 2013 om 21:28

Stava ? ik heb er van gehoord, maar nooit serieus naar gekeken omdat ik een Garmin 800 heb. Dus bij mij... Garmin or it didn't happen

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 19 april 2013 om 21:31

@Klimgeit:
Garmin kun je op Strava synchroniseren, dus kommaardoor :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 19 april 2013 om 22:42

StonedCamel dus Garminconnect en Bikeplanner is niet goed genoeg, dan moet het ook op Strava?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 19 april 2013 om 22:49

Nou staat in strava, kijk ff naar Rene Sluiter

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Ridd Ley op zaterdag 20 april 2013 om 08:26

Strava is ook gewoon leuker dan GarminConnect of Bikeplanner...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 20 april 2013 om 08:30

Ja volgens mij pas echt als je er 60 dollar tegenaan gooit, of vergis ik me nu. Wat ik iig wel grappig vind, is dat ie automatisch trajecttijden detecteert

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op zaterdag 20 april 2013 om 11:21

Premium is wel aardig met trainingsdoelen enzo maar heeft ook weer niet zoveel voordeel. Ik vind vooral die segmenten echt tof, vooral in de bergen is dat leuk.

1 2 ... 459 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.