Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 29 april 2013 om 15:18
Elke dinsdag is er een trainingswedstrijd op het mooie parcours van Papendal. De start is om 19:15 en de niveaus zijn ingedeeld in drie groepen: Categorie A: elite, beloftes, amateurs en junioren. Categorie B: sportklasse, veteranen en daglicentiehouders. Categorie C: jeugd categorie 7, nieuwelingen, dames, junior dames en nieuwelingen dames. Alle categorie
Oorspronkelijk geplaatst door Theepoesje op maandag 29 april 2013 om 16:03
Papendal is de ideale afstand, bedankt :) maar eens trainen om daar over een maand of 2 aan mee te doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op maandag 29 april 2013 om 16:28
Amateur licentie aangevraagd! :) Nu maar hopen dat dat allemaal snel geregeld is!
Oorspronkelijk geplaatst door Ridd Ley op maandag 29 april 2013 om 16:48
Peter, weet jij of er morgen (ivm koninginnedag) een trainingswedstrijd is op Papendal?
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op maandag 29 april 2013 om 17:21
Ja, dan is er gewoon een trainingswedstrijd. Misschien dat ik er morgen ook bij ben.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 29 april 2013 om 18:17
Helaas ben ik er morgenavond niet bij, reis al af naar Bijls voor de Superklassieker woensdag :)
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 29 april 2013 om 18:37
Ik rijd morgenochtend de Ronde van 's-Gravendeel dus zal er ook niet bij zijn op Papendal.
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op maandag 29 april 2013 om 23:31
Zijn wel 2 criteriums bij mij in de buurt morgen :) Wel beetje ver...
Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op woensdag 1 mei 2013 om 22:09
Vandaag voor de 2e keer dit jaar een trainingskoers gereden. Dit maal ging het stukken beter dan vorige keer en heb ik hem gewoon uitgereden in de 2e groep. Ook nog 2 keer kopgroep gezeten. Stijgende lijn dus, maar goed ook natuurlijk ;)
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 1 mei 2013 om 22:59
Vandaag ook weer lekker gekoerst, dit keer bij de Coureur in Maassluis. Als je zin hebt in een snelle koers is dat echt een ideaal parcours. Zitten 2 serieuzere bochten in en de rest bolt allemaal lekker. Eerste 40 km rustig in de wielen gereden en mezelf verder bekwaamd in de bochtentechniek en het energiezuinig naar voren rijden door het peloton, ging erg lekker. Daarna besloten eens naar voren op te schuiven en op 4 ronden van het einde meegesprongen met een kopgroepje. Met zn 6en vooruit maar toen wilde de rest niet meer door en liet lopen. Reed ik daar solo voorop, omdat ik wel doorhad dat ik het nooit vol ging houden mezelf weer in laten lopen, daarna nog een keer meegesprongen maar weer bijgehaald en uiteindelijk de sprint laten lopen om niet in de weg te rijden. Ging echt hartstikke lekker en ik merkte dat ik alweer een flinke stap heb gezet tov vorige week! koersje a 56km 42,5 gemiddeld. Totaal 100km met 34 gemiddeld.
Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op donderdag 2 mei 2013 om 23:44
Door weinig kilometers te hebben gereden afgelopen winter was mijn plan om vanaf 2e helft dit jaar pas Klassiekers bij de junioren mee te pakken. Onze ploeg rijd elk jaar Tour de Himmelfart in Denemarken en omdat iemand met een schouderblessure af moet haken, ben ik alsnog gevraagd om mee te gaan. Ben zeer benieuwd hoe het daar gaat lopen. Is de eerste rittenkoers voor mij, we zullen het zien. Ik houd jullie op de hoogte!
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 5 mei 2013 om 14:24
Lekker getraind in een erg mooi (eindelijk!) voorjaarslandschap. Nog wel steeds aardig windje.
Tevreden over het resultaat; op naar de districtskampioenschappen!
103,2 km | 31,4 km/h | 149 bpm | 224 Watt
max: 46,0 km/h | 166 bpm | 1130 Watt
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op zondag 5 mei 2013 om 14:52
Ook net terug van een leuk tochtje in m,n upie, naar Leusden gefietst, daar koffie met puntje genutigd, en via Amersfoort Soesterberg Maartensdijk en Loosdrecht weer naar Vera.
120 km gemid. 28,8 km. ging pas de laatste 30 km echt lekker. :p
Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op zondag 5 mei 2013 om 17:33
Vandaag ook een mooie training door het zonnige Friesland. Bijna 200 km aan iets meer dan 7 uren! Nu rust en donderdag weer knallen!
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op zondag 5 mei 2013 om 20:02
@Jens, Je kan beter morgen of overmorgen nog even een klein uurtje fietsen, is beter dan 3 dagen niets meer doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op zondag 5 mei 2013 om 20:23
@Vigiroso
Jaa, dinsdag zal ik mijn nieuwe wielen nog even testen. Ik bedoel met rust geen zware trainingen en geen gekke dingen doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Tre Cime di Lavaredo op maandag 6 mei 2013 om 00:28
@ Jens, in Frysl
Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op maandag 6 mei 2013 om 10:56
@TCDL
Franeker, Sneek, Lemmer, Hveen, Gorredijk, Grou, Leeuwarden, Franeker. Zie strava ;) Volgens mij voor geen enkele brug stil gestaan.
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op maandag 6 mei 2013 om 19:41
Wie gaan er morgen allemaal nog meer bij Papendal rijden?
Hopelijk gaat het niet onweren.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 6 mei 2013 om 20:03
Ik was van plan om te gaan. Maar zie nu dat het weer heel erg slecht is voor morgenavond. Dus ga niet naar Papendal morgen.
Oorspronkelijk geplaatst door nietram op maandag 6 mei 2013 om 20:12
Als het weer redelijk blijft, rij ik morgenavond in Oosterwolde (GLD).
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op maandag 6 mei 2013 om 22:22
Ik wilde naar Papendal gaan, maar de voorspelling is te slecht dus ik haak af. Mocht het opeens heel mooi worden, ben ik er wel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.