[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 476 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door pantaniet op woensdag 5 juni 2013 om 13:20

traantje smiley

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Greenride op woensdag 5 juni 2013 om 21:01

Dank jullie wel allemaal! En in het bijzonder dank Tre Cime. Ik vind het echt te gek dat je me sponsort! En dan nog zo gul ook. Je bent een topgozer!

Nog een paar uur en dan gaat het los. Ik kan niet wachten de adrenaline giert door mijn lijf haha!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op woensdag 5 juni 2013 om 22:17

Ik zal duimen, als jij duimt voor mijn examens ;). 6 keer kicken boven op de berg, wowowow

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door stoemper op woensdag 5 juni 2013 om 23:54

He zwiggel waar was je in Eelde?.... Als doodnormale amateur reed ik uit, dus had jou wel in de top-10 verwacht

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door SoraS op donderdag 6 juni 2013 om 11:12

Hoe hard gaat het gemiddeld in een lokale omloop (kleine rondes, veel bochten)? Ik zit er over te denken om eens te kijken waar ik sta ten opzichte van andere renners (heb al veel kilometers gemaakt, zowel duur- als intervaltraining). Maar weet niet goed wat de gemiddelde snelheid in die omlopen is. Ik weet dat het intervalaspect het zwaarst is, maar om toch een beetje een beeld te krijgen...? Alvast bedankt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door reusjen op donderdag 6 juni 2013 om 11:20

@soraS
Wat voor categorie rijd je?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door SoraS op donderdag 6 juni 2013 om 11:26

Ik heb nog nooit een wedstrijd of omloop gereden, altijd alleen getraind...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Ridd Ley op donderdag 6 juni 2013 om 11:27

SoraS: vergeet gemiddelden. Leuk om achteraf over te bakkeleien maar het zegt niet zoveel.

Zeker niet bij omlopen. Wat je moet kunnen is na elke bocht accelereren naar ruim 40 per uur. En in een groep rijden is niet te vergelijken met in je eentje qua snelheid en pelotongevoel.

Als je het toch wilt weten: 41 gemiddeld met snelste ronden aan 45. Zoiets.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door SoraS op donderdag 6 juni 2013 om 11:35

Bedankt voor je reactie; vooral het accelereren zegt wat meer inderdaad. De keren dat ik een groep heb meegereden (ca. 10 man) hield ik dit over 70 km wel vol. Misschien dat ik me er toch eens aan ga wagen dan...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op donderdag 6 juni 2013 om 12:15

@SoraS,
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Dit in verband met de snelheid van het peloton. In elke categorie is de snelheid en het niveau anders.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door stoemper op donderdag 6 juni 2013 om 12:18

Voor de beginnende renners die uit het noorden komen:

Woensdagavond 26 juni organiseer ik een Interclubwedstrijd in Langelo in Noord-Drenthe. Je kunt hier mee doen als je een amateurlicentie hebt, maar er is ook een aparte wedstrijd voor sportklasserenners en renners zonder licentie. De wedstrijd is laagdrempelig, dus als je twijfelt of je koersen aankunt en leuk vindt, is dit een mooie wedstrijd om het eens uit te proberen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door SoraS op donderdag 6 juni 2013 om 12:24

Ik kom helaas uit het zuiden des lands; maar dat is wel het soort wedstrijden waar ik over twijfel ;-)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op donderdag 6 juni 2013 om 13:21

Ja vaak kun je de gemiddelde snelheden wel aan wanneer het 40-44 gaat alleen als je een bocht uit komt dan trekken ze om de eem of andere reden altijd vol door tot over 50 wel. Zit je achterin mag je eerst remmen naae 10 per uur om dan ineens naar de 50 te trekken. En san zsm herstellen voor de volgende..

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op donderdag 6 juni 2013 om 16:45

Net even gekeken op de live site van Alpe d'huzes en greenride is dus net klaar met z'n 5e klim! Nog dik 3 uur voor de laatste! Kom op man!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op donderdag 6 juni 2013 om 17:01

Hij rijdt ook een heel mooi vlak schema zeg! Dat gaat hij makkelijk halen, prachtig!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 6 juni 2013 om 17:20

Wow, wereldprestatie! Inderdaad waanzinnig vlak.

edit: Klim 6 started 17:36

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op donderdag 6 juni 2013 om 17:39

Heeft er iemand een linkje daarvan? Want ik ken zijn naam, nog nummer. :)
Hoeveel tijd heb je eigenlijk om de Alp 6 keer op te heisen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 6 juni 2013 om 17:43

Link en dan nr. 5050

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op donderdag 6 juni 2013 om 17:52

Thanks Onie, ziet er mooi weer uit, veel toeschouwers aan de finish. En inderdaad quasi geen verval terwijl hij toch al 14 u bezig is.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 6 juni 2013 om 19:27

Haha wat een held die greenride. Vond het een mooie kerel bij v-v maar hij kan dus ook tegen een berg op fietsen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op donderdag 6 juni 2013 om 19:29

Trouwens hij is gearriveerd, laatste beklimming in 1u 36 minuten, geen spatje verval! Top man!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Quick step minded op donderdag 6 juni 2013 om 19:44

Petje af, greenride.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door NQuintana op donderdag 6 juni 2013 om 19:46

Pff, klasse gedaan Greenride :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Finz op donderdag 6 juni 2013 om 19:53

uitslover

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op donderdag 6 juni 2013 om 19:56

Bijhorend liedje

1 2 ... 476 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.