[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 478 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 10 juni 2013 om 09:58

waar vind je die WF groep dan?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op maandag 10 juni 2013 om 10:00

http://app.strava.com/clubs/wielerflits

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op maandag 10 juni 2013 om 10:39

Jongens niet klagen over de zon als je in de vogezen zit h

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op maandag 10 juni 2013 om 10:44

@onie waar kun je de segmenten onderling vergelijken, kan dat niet vinden?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op maandag 10 juni 2013 om 11:07

Op de pagina van een segment zelf, dus als je bij je eigen rit op een segment klikt. Op die pagina zie je links een keuzemenu, met onder andere 'my results', daar staat ook 'my clubs' en daaronder staan dan de clubs waar je lid van bent, wielerflits bv. Als je daar op klikt krijg je de ranglijst van dat segment met de leden van de wielerflitsclub.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op maandag 10 juni 2013 om 11:07

aha thanks

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op maandag 10 juni 2013 om 11:53

Sorry nog een x tussendoor.. Ik word zo meteen opgehaald qant ik heb een lekke band.. allemaal geld uitgegeven aan een tasje bandjes co2 patronen inflatoe en gewone pomp en toch moet ik mij laten halen..

Half jaar terug nieuwe buitenbanden gekocht met de wens dat ze wat soepeler waren. Maar ze hebben me gewoon geript.. Ik krijg het laatste stuk ECHT niet. . En dit is al de 3e x.. Iemand enige tips?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op maandag 10 juni 2013 om 11:56

@Zwiggel
Welke wielen heb je?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op maandag 10 juni 2013 om 12:12

Je bedoelt het omleggen? Sommige combinaties van velgen en banden zorgen voor wat problemen schijnt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Greenride op maandag 10 juni 2013 om 12:13

Wat bedoel je, dat je je band niet meer om je wiel krijgt? Edit: wat Janwillem al vraagt dus.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 10 juni 2013 om 12:15

@Zwiggo
Aansteller.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op maandag 10 juni 2013 om 12:19

Ja ik heb al is andere wielen gehad met andere banden ( blauwe michelen) die waren makkelijker.

Heb powertap wielen. En grand prix 4000 s 23mm

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door wringer op maandag 10 juni 2013 om 12:20

Met een lekke band wordt fietsen soms alsnog een full-body-workout . Een grand prix zou echt wel moeten lukken hoor. Gewoon wat heen en weer kneden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Greenride op maandag 10 juni 2013 om 12:21

Ik trek die GP4000's moeiteloos met mijn blote klauwen om elke velg.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op maandag 10 juni 2013 om 12:43

Kom net van de fietsenzaak en die deed t in 30 seconden. ....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 10 juni 2013 om 13:06

@zwiggel, Wel ook je arm en hand spieren trainen, dan gaat het makkelijk.:p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op maandag 10 juni 2013 om 13:11

Hahaha, kom op zeg. Je hebt toch ook bandenlichters als je niet sterk genoeg bent om ze met je handen eromheen te leggen. Je maakt hier wederom een karikatuur van jezelf Zwiggel.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Ridd Ley op maandag 10 juni 2013 om 13:31

Die GP's moet je af en toe een beetje kneden maar zo moeilijk is het toch niet hoor... ik durf zelfs te wedden dat je fietsenzaak geen 30 seconden nodig had.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door stoemper op maandag 10 juni 2013 om 14:48

Ik ben ook niet van het formaat bodybuilder, maar die GP's 4000s leg ik er zonder veel moeite om.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op maandag 10 juni 2013 om 14:54

Vredestein fortrezza tricomp daarin tegen is wel echt een drama, dat is echt onmogelijk. Ik heb alles geprobeerd voordat ik het toch maar met een bandenlichter deed.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 10 juni 2013 om 16:38

Wat levert Strava op als je premium bent xistnc? Zie dat je als enige premiumlid bent

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op maandag 10 juni 2013 om 17:43

Het verschilt echt per wielset hoor! Ik ken ook iemand die er heel veel moeite mee heeft om 4000s om ea50's te leggen.. en dat is bepaald geen mietje!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 10 juni 2013 om 19:13

@kartje
Niet zo veel eigenlijk. Je kunt prestaties vergelijken op basis van leeftijd en gewicht, je kunt een gedetailleerde powercurve maken en ze doen opeens per mail heel aardig tegen je. Op zich niet het geld van een premiumaccount waard. Ik betaal omdat ik het een geweldige dienst vind en dat graag wil belonen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 10 juni 2013 om 19:30

Zelf heb ik Easton Vista SL velgen in combinatie met GP4000s buitenbanden. Het lukt mij dan ook niet bij deze combinatie mijn banden te verwisselen. Op het internet zijn er meerdere topics over deze combinatie en dit is een van de moeilijkste combinaties die er is. Thuis heb ik een bandenknecht wat een geweldig hulpmiddel is.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op maandag 10 juni 2013 om 23:01

Na het droevige voorjaar en flinke trainingsachterstand komt de conditie eindelijk een beetje terug. Vanavond met 5 man langs de Lek gescheurd. Heerlijk stuk gegaan.

1 2 ... 478 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.