Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op maandag 24 juni 2013 om 21:06
Ik denk zo'n vijftig mensen. Links op de foto sta ik met de blauwe armstukken.
Oorspronkelijk geplaatst door Jens. op maandag 24 juni 2013 om 23:18
Vet dat ze dat uitdeelden! Als ik dat had geweten was ik wel even op en neer gevlogen ;)
Oorspronkelijk geplaatst door pantaniet op maandag 24 juni 2013 om 23:46
Ik was er bij de persco bij maar omdat ik mn racefiets niet bij had niet gebleven voor de ride, achteraf alleen voor t pakje al zonde!
Oorspronkelijk geplaatst door rahimns op dinsdag 25 juni 2013 om 00:54
Had er graag bijgeweest... maar las het pas toen ik al op mijn werk was, en was dus niet meer in staat met mijn fiets daar aanwezig te zijn... ik baalde achteraf ook wel idd
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op dinsdag 25 juni 2013 om 00:56
Ik kon ook helaas niet ivm werk. Had graag meegedaan!
Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op dinsdag 25 juni 2013 om 07:27
Vrije maandag, lange leve de 36-urige werkweek!
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 26 juni 2013 om 18:30
Held!
Maar waarom ben je niet lekker een groter blokje om gaan doen ipv al die lusjes?
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op woensdag 26 juni 2013 om 19:06
Had inderdaad gekund, voordeel van die lusjes is dat je je nog kunt bedenken als de benen niet meer zo goed voelen :p.
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op woensdag 26 juni 2013 om 19:20
Dat is juist een nadeel. Bij een groot blokje moet je wel XD Doelen halen moet je nou eenmaal beetje voor doorzetten
Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op woensdag 26 juni 2013 om 19:48
Gaan er nog wf-ers aanstaande zaterdag aan de Giant Ride Tour deelnemen?
Zo ja, welke afstand? Ik ga voor de 140 km, dat wordt dan inclusief Zaandam-Sloten vv zo'n 190 km.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op woensdag 26 juni 2013 om 23:25
Lekker onie. Welke toets moest je nog. Ik mag morgen vroeg aan ba 3.3...
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 27 juni 2013 om 07:48
Investeren en Financieren 2.4, uiteindelijk wel een 8 voor. Succes met BA, leuke toetsen zijn dat...
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 27 juni 2013 om 10:18
Gefeliciteerd. Die heb ik ook openstaan nog, en vanmorgen was geen succes
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op donderdag 27 juni 2013 om 21:13
Misschien een hele gekke vraag maar had een bandje van de club gekregen omdat mijn band kapot was gegaan. Dit gebeurde tijdens een meerdaagse dus kreeg een nieuw bandje alleen de volgende etappe ging ik op me bek. Zou dat met het bandje te maken hebben gehad?
Oorspronkelijk geplaatst door Stelvio-fan op donderdag 27 juni 2013 om 21:41
Vandaag nog ruim 50 km gefietst: na 30 km merkte ik dat ik op de heenweg heel de weg meewind had en dus tegenwind had op de terugweg. Zelden zo slecht gefietst: totaal geen kracht in mijn benen. Off-day zullen we maar zeggen. Ik had ook heel geen zin meer om hard door te fietsen, dus ben lekker traag naar huis gereden.
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op zondag 30 juni 2013 om 14:51
iemand enig idee hoe ik aan het bouwjaar van mijn pinarello paris kan komen?
Oorspronkelijk geplaatst door Ridd Ley op zondag 30 juni 2013 om 17:52
@zwiggel, staat het niet op je kassabon?
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zondag 30 juni 2013 om 18:42
@zwiggel, kan je vaak aan het framenummer zien.
Oorspronkelijk geplaatst door the student op zondag 30 juni 2013 om 21:46
Even naar china mailen.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op dinsdag 2 juli 2013 om 22:43
Iemand die hier al eens in het zuiden van portugal gefietst?, hoe is de omgeving en de wegen en eventueel mogelijkheden om een fiets te huren?
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op woensdag 3 juli 2013 om 08:40
Gisteravond voor het eerst meegereden met de wedrenners in Nijmegen. Omdat ik sinds de AGR eigenlijk niet meer op de fiets heb gezeten, was ik erg benieuwd hoe het zou gaan. IK moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Leuk om terug te zien op strava wat ik nu eigenlijk gereden heb.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 3 juli 2013 om 08:50
@JanWillem
Als je de Algarve bedoelt, dus helemaal aan de zuidkust: check mijn Strava in de laatste week van 2012 en de derde week van februari 2013. Je kunt daar heerlijk fietsen. De omgeving zal in de zomer redelijk droog zijn gezien de gangbare temperaturen daar. Af en toe zul je een stuk slecht wegdek tegenkomen. Probeer de doorgaande grotere wegen te mijden, want sommige locals rijden als gekken.
Fiets huren is een persoonlijke keuze. Je hebt nooit je eigen fiets en als je er een week bent, kun je qua kosten net zo goed je eigen fiets meenemen. Die wordt daar helaas niet beter van.
Ik heb een paar keer bij MegaSports langs de N125 ter hoogte van treinstation Loul
Oorspronkelijk geplaatst door Greenride op woensdag 3 juli 2013 om 09:02
Edit: Ik was net een heel verhaal aan het typen, maar zie nu dat xistnc me voor is. Aan zijn duidelijke beschrijving heb ik eigenlijk niks toe te voegen, behalve dan dat dit beeld wel voor heel Portugal geldt.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op woensdag 3 juli 2013 om 11:29
@xistnc thanks voor de info. Beetje dubio, aangezien het niet echt een fietsvakantie wordt. Maar vakantie met meisje met wellicht is een dag fietsen..dan is m'n fiets meenemen wellicht wat overkill. 't zal er ook wel warm zijn nu.
Beetje rondgesnuffeld op die megasport site en ze schijnen wel racefietsen te hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door Tre Cime di Lavaredo op donderdag 4 juli 2013 om 15:13
Zwiggo, ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen tijdens de Alto di Hoogkerk: 30 keer een klim van 1,1 km
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.