Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 29 september 2013 om 23:16
Ik zie het nu ook is het lot in positieve zin!
Ga het even lezen.
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 29 september 2013 om 23:24
Goed verhaal kartje. Je schrijft exact zoals je bent!
Geeft een goed gevoel dat iedereen tevreden kan zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Retro Lex op zondag 29 september 2013 om 23:42
mooi geschreven stuk kartje en simplex. De site het is koers krijgt concurrentie met deze verhalen ;)
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 30 september 2013 om 00:03
Mooie verhalen mannen!
@kartje
Zit de bijpassende broek nog ergens onderin je rugzak? ;)
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 30 september 2013 om 08:20
@xistnc nee hoor, heb hem direct gepast :p
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 30 september 2013 om 18:54
Leuke verslagen gelezen, gelukkig geen valpartijen en goed weer dat is wat zo een dag je gelukkig maakt, hoop volgend jaar hier ook aan het vertrek testaan.
@ simplex we gaan volgend jaar samen nog wel eens een ritje maken, kan altijd wel eens naar het gezellige brabant komen en dan een rustig terrassenritje rijden. :)
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op dinsdag 1 oktober 2013 om 23:26
@vigiroso. Mooie conclusie wat een mooie dag fietsen kan zijn.
Goed idee om volgend jaar samen volgens ons recept samen een lekker stukje in het gezellige en mooie Brabant te te gaan maken.
We houden contact!
Oorspronkelijk geplaatst door Greenride op donderdag 3 oktober 2013 om 20:22
Leuk om de verhalen over de Kartje Classic te lezen. Ik kijk nu alweer uit naar Veenendaal - Veenendaal :p
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op donderdag 3 oktober 2013 om 20:37
Ik met jou Greenride. Het lukt me maar weinig om bij gezamenlijke fietstochten te zijn, maar veenendaal veenendaal staat al met potlood op de kalender. 5 en 12 april. Want ik weet niet wanneer hij zal zijn. Is hij altijd in het eerste weekend van april, of de week voor de AGR?
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op vrijdag 4 oktober 2013 om 00:00
Altijd de dag voor Paris-Roubaix
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op vrijdag 4 oktober 2013 om 10:24
12 april dus. Ik heb er ook nu alweer zin in.
Wie van jullie fietst er eigenlijk de hele winter door? En wie gaat er over een week of 2, 3 in definitieve winterslaap?
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 4 oktober 2013 om 11:12
Ik zit al 6 weken in de stage slaap, daarvoor zomer slaap.
Oorspronkelijk geplaatst door GoodRiddance op vrijdag 4 oktober 2013 om 11:47
In oktober fiets ik niet. In november weer wat duurtrainingen, in december intensieve sessies erbij en in februari weer trainingswedstrijden. In maart weer in vorm proberen te zijn en in april/mei weer vlammen.
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op vrijdag 4 oktober 2013 om 12:36
Dat klinkt als een serieuze opbouw GR! Ik probeer zelf het hele jaar door te fietsen, alleen met sneeuw en ijzel niet. Hierdoor ben ik altijd in vorm, of altijd uit vorm, het is maar hoe je het bekijkt ;)
En ik weet niet wat voor stage je loopt Map (of het fysiek zwaar is of niet), maar ik vind het juist altijd heerlijk om na een hectische dag werk de vermoeidheid in mijn hoofd in balans te brengen met de vermoeidheid van m'n lichaam. Een stevig rondje fietsen is dan het beste middel!
Oorspronkelijk geplaatst door Greenride op vrijdag 4 oktober 2013 om 12:38
Ik doe/ben precies hetzelfde als lnnrt. Alleen qua fietsen dan he :p
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op vrijdag 4 oktober 2013 om 12:43
En zo'n 5 km/h sneller!
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 4 oktober 2013 om 13:06
Ik zit nu ook in mn afstudeerslaap, gelukkig vandaag te horen gekregen dat ik over 1,5e week mn praatje mag houden, dus dat is bijna klaar. Daarna weer oppakken, november een week naar Spanje met de fiets en daarna zoveel als werk en rest van het leven het toelaat gaat trainen. Begin van het seizoen wil ik weer goed zijn, kijken of dat lukt met een fulltime baan ernaast, genoeg uitdaging op dat vlak iig :)
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 4 oktober 2013 om 13:13
Ik loop stage ((kantoor, marketing) in den bosch, maar na het werk heb ik geen tijd/licht meer om nog te fietsen zkr niet dadelijk in de winter. Ik wil pieken in juli en augustus ( La Marmotte en de limburgse klimcriteriums ).
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 4 oktober 2013 om 13:35
Ik heb vorig weekend nog s'nachts gemountainbiked met totaal 500 lumen, was niet bepaald ontspannend als je toch nog volle bak moest gaan. Wel erg leuk! Maar ik zie mezelf niet nog ff s'nachts trainen om eerlijk te zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op vrijdag 4 oktober 2013 om 14:50
12 april dus. Dan kan ik er een uitgummen en deze definitief opschrijven.
Ik hoop ook wel de hele winter door te fietsen. De komende drie maanden zonder regelmaat gewoon fietsen als het weer en kluswerkzaamheden het toelaten. En dan vanaf januari weer opbouwen tot AGR.
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op vrijdag 4 oktober 2013 om 15:01
@ Mapsv: het verschil tussen jou en mij is waarschijnlijk dat het voor jou echt training is, en ik 's avonds gewoon een stukkie ga fietsen. Ik snap wel dat je in het donker niet een volle bak training afwerkt.
@ Bulcke: was jij nou van A'dam naar Nijmegen verhuisd naar een klushuis, of andersom? Ik vraag dit, omdat ik zondag as dit rondje op de planning heb staan. Mocht je zin/tijd hebben. Anderen uit de omgeving Nijmegen zijn uiteraard ook welkom!
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 4 oktober 2013 om 22:57
@lnnrt
Nee dat is niet waar, veel trainingen (zkr in de winter) zijn gewoon rustig en inderdaad onspannend. Verder hoef je echt niet de hele tijd zo negatief over je niveau te zijn. Is gewoon dik in orde! Zeker met een zware baan ernaast!
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op zaterdag 5 oktober 2013 om 12:42
Dankje.
Mijn zelfspot komt op een forum denk ik wat moeilijker over, ik heb jaren lang op hoog niveau gebasketbald, daar stelt mijn gefiets werkelijk niets bij voor. Maar daar voel ik me juist heel goed bij! Sporten wanneer je wil, en niet meer een week lang chagrijnig zijn om een gemist punt. Heerlijk!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.