Oorspronkelijk geplaatst door NQuintana op zaterdag 5 oktober 2013 om 16:47
Vandaag voor het eerst sinds een jaar weer op de racefiets gezeten. Mijn oude Mercier in combinatie met mijn teerlongen zorgden voor een gemiddelde van 30km/u, wat me niet tegenviel. Volgens Strava was de topsnelheid 62,3km/u dus ik ben tevreden ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zaterdag 5 oktober 2013 om 16:53
Hmm, misschien moet ik ook maar eens stoppen met trainen en gaan roken, kon mijn gemiddelde wel eens goed doen xD.
Oorspronkelijk geplaatst door the student op zaterdag 5 oktober 2013 om 22:34
Roken zorgt voor een verhoogde CO spanning wat hemoglobine inactief maakt. Als tegenreactie produceert je lichaam gewoon weer meer. Maar als het echt zo helpen zou de hele topsport wel roken, daar rookt juist niemand.
Oorspronkelijk geplaatst door NQuintana op zondag 6 oktober 2013 om 11:22
Haha lol @ Onie
Ik zou het niet doen, ben nu nog aan het herstellen van de inspanning ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op maandag 7 oktober 2013 om 11:23
@lnnrt: beetje late reactie van mijn kant. Ik ben inderdaad naar Nijmegen verhuisd, dus wat dat betreft had het goed gepast. Had het weekend alleen geen tijd gehad om mee te fietsen. Jammer, want het is wel een leuk rondje wat je hebt gereden.
Hoe was het asfalt op de Geldenberg? Het werd mij afgeraden daar te fietsen, omdat het asfalt erg slecht moest zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op maandag 7 oktober 2013 om 12:28
Rondje was heel mooi Bulcke, zeker een aanrader.
De Geldenberg lag er inderdaad niet al te best bij, maar afraden om er te fietsen zou ik niet doen. Het is een pittig klimmetje die leuk is om te doen, en als je niet in een grote groep fietst is het niet gevaarlijk wat mij betreft. Er was wel een andere klim ergens in Duitsland (ik kan even niet goed terughalen waar dat nu precies was) waar ik om een slagboom moest fietsen, daar was de afdaling erg slecht en goed uitkijken.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op maandag 21 oktober 2013 om 16:12
mensen die hier ervaring hebben met fietsen in omgeving girona in het voorjaar?
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 21 oktober 2013 om 19:25
@janwillem92
Helaas niet, staat wel op mijn verlanglijst om een keer te gaan trainen!
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 21 oktober 2013 om 19:29
@janwillem92
Daar kun je prima fietsen, vaak in goed weer. Je hebt er voldoende mogelijkheid om je parkoers te vari
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op maandag 21 oktober 2013 om 20:12
Ok. Thanks. Zeker vroeg in het jaar lijkt me het weer onzeker... is ffn kijken of er wat te regelen valt.
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op donderdag 24 oktober 2013 om 19:29
JOngens mijn racefiets staat te koop! Voor wielerflitsleden valt er te onderhandelen met de prijs :) Full Carbon, Jan misschien iets voor jou?
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op donderdag 24 oktober 2013 om 20:12
Wat heb je voor nieuws op de korrel maikel?
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op donderdag 24 oktober 2013 om 20:31
Sensa Giulia ga ik kopen.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 24 oktober 2013 om 22:17
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op donderdag 24 oktober 2013 om 22:23
@Mapsv die roze fiets op de achtergrond is die ook te koop ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 25 oktober 2013 om 09:32
Nee dat is mijn nieuwe koers fiets.
Die wielen zijn recht, ik heb nadat ik die kocht namelijk nooit meer met Peter gereden..;)
Oorspronkelijk geplaatst door Greenride op vrijdag 25 oktober 2013 om 09:53
Ik heb de afgelopen paar dagen een paar tochten gemaakt door het land van JanWillem92 en Onie. Wat een prachtig landschap is Salland. En het is zo verkeersluw dat je er zo op je gemak fietst. Het is een stuk beter dan het Westland. Ik snap niet dat Onie en Jan Willem niet wat vaker fietsen ;)
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op vrijdag 25 oktober 2013 om 16:54
Haha greenride touche. Maar inderdaad het is fijn fietsen hier
Oorspronkelijk geplaatst door zwiggelbig op maandag 28 oktober 2013 om 11:07
Powertap te.koop
Srm.nu zelf
Info
[email protected]
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 28 oktober 2013 om 11:11
Welcome back zwiggel!
Heb daarstraks met de koersfiets naar mijn stage gereden slechtste idee ooit. :p Met mijn 62 kilo bijna van de fiets geblazen. Heftigste rit ooit.
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op maandag 28 oktober 2013 om 13:53
@kartje: Als de wind de goede kant op is, is het vandaag wel een ideale dag om een KOMmetje te pakken
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 28 oktober 2013 om 13:55
Dat heb ik gemerkt langs de Leie, nu was hij vol op kop maar straks richting huis zal ik eens iets proberen :p Alleen heb ik nog altijd geen strava (wegens geen budget voor een smartphone :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.