Sportpools Tour de France

1 2 ... 10 11 12 13
pirazzi

Goede ranking tot nu toe tvm (stoel). Jammer dat Uran 1 zwart punt is, had hem wel kunnen kiezen achtetaf en dan ipv Porte Bardet bijvoorbeeld.

ratjetoe

Ik heb ook Thomas, Porte, Démare en Sagan als uitvallers. Juist vier keuzes waar ik uitermate content mee was. Sta nog wel 92ste, maar trui-punten en SW zijn dramatisch en de renners die ik niet heb gaan door het uitvallen van mijn renners meer punten behalen.

Jammer dat het een beetje een loterij is dit jaar, maar niets aan te doen.

Onbekende gebruiker

Ik ben 19 van mijn 24 gekozen zwarte punten kwijt. Het kan dus erger.

Ab Normaal

En die andere 5 presteren niet...

Klootje Kriekeljon

2e WF, 13e algemeen. En nu nog ietsjes meer geluk aub. Zijn er eigenlijk prijzen bij sportpools?

Connotador

'@ Klootje kriekeljon

Nee of nou ja; de eeuwige roem!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Geeneens een pakje rozijntjes?! :(

Onbekende gebruiker

Gast, ik ben voor de rest van mijn leven Wielerpooler van het jaar 2016. Wat er ook gebeurt, dat ontneemt niemand me meer ;)

Adelaar

'@ Klootje: Misschien vergoed het het ontbreken van de rozijntjes een beetje: Ik heb net je team bekeken en ik vind dat je een prachtig team hebt. De juiste sprinters, nulpuntsprinters die punten pakken en met Pantano een perfecte kluns. Ook van Greg verwacht ik nog wel wat!

Mijn eigen team is overigens na een goede 1e week compleet naar de gallemiezen met het uitvallen van Sagan, Porte, Demare, Majka, Thomas en Izagirre. En kluns Degenkolb die tussen "het knechten voor Contador" door veel te veel punten haalt.

Succes met je team!

Klootje Kriekeljon

Thanks Adelaar :)

Maar Pantano zal nu wel zijn eigen kans mogen gaan ook al overtuigde hij nog niet echt bergop.. En we hebben nog 1.5 te gaan en de grote namen vallen als rijpe appels.

Connotador

'@ Klootje kriekeljon

En je truipunten kunnen je wel eens gaan opbreken... Verder zeker een mooi team!

Verder lijken me inderdaad een kluns als Pantano (en ik met Contador) nog steeds gevaarlijk de komende bergetappes. Veel aanvallen en minpunten verzamelen?

Laatst gewijzigd
tvm

'@ Klootje,

We zijn elkaars concurrenten! Ik sta 3e, jij 13e. En dat terwijl we totaal verschillende renners hebben:
Jij hebt : Ik heb:
Kittel Bouhanni
X Sagan X Demare
Petit Greipel
McLay Fuglsang
X Thomas D. Martin
Froome Aru
Barguil Fuglsang
van Avermaet Ulissi
Naesen Benoot

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Tegen een ploeg die renners dubbel op kan stellen wordt het lastig winnen ;)

Ik zeg dat jij wel voor ligt, maar het is zeker interessant om te kijken hoe dit afloopt. Wie is je geheime wapen, of houd je dat voor je?

tvm

Fuglsang moet 1 idd. Die andere is Buchmann dus daar heb je geluk mee, domme fout van me.

Mijn geheime wapen houd ik geheim. Ik kan wel zeggen dat hij 0 punten waard is, nog niet lonend is, maar behoorlijk sterk rijdt ongetwijfeld nog (veel) punten gaat pakken.
Benieuwd of je et weet. Wie heb jij dan? ;)

Ab Normaal

Pauwels?

Silent Hill

Bakelants

Klootje Kriekeljon

Ik heb kung

Klootje Kriekeljon

En jij Naesen ofzo ?

tvm

Bennett. Ik mag toch hopen dat hij een paar keer rond plek 10 eindigt dan toch.
Ik ben overigens wel behoorlijk bang voor jouw meesterzet: Barguil.
Die had ik vooraf toch niet zo sterk verwacht. Hopelijk dat Bennett en Benoot die klap op kunnen vangen.

Wie is trouwens Team MVB?
Die heeft toch ook wel een aardige selectie, ondanks de nodige uitvallers.

Laatst gewijzigd
ratjetoe

Contador moet niet gaan uitvallen, dat levert in 1 klap 67 strafpunten op voor mij.

Klootje Kriekeljon

TVM, mazzeltje moet ik toegeven. Dat was nou echt een gok omdat ie gratis was. Ik denk Barguil valt meer aan dan verstandig is altijd, wie weet 1 etappe.

tvm

Inderdaad,

Elke etappe dat hij niet mee zit, is meegenomen voor mij.
Morgen zit hij er sowieso weer bij.

Bergbeklimmer

'@ Klootje: Iets meer geluk? Pfff. Aangezien er bijzonder veel goede renners (uit)gevallen zijn en jij 13e staat, heb je al bijzonder veel geluk.

Bergbeklimmer

TVM heeft Latour.

Klootje Kriekeljon

Nou TVM, vandaag een klap voor jouw ploeg.. En de door jou gevreesde Barguil die het voor mij weer doet. Sorry.

En nu nog ietsjes meer geluk aub.

Bergbeklimmer, beter lezen. Er staat NOG ietsJES meer geluk. En dat zeg ik omdat pech bij mij het kernwoord is bij Sportpools de afgelopen jaren. Vandaar de uitgesproken wens om er nu eens een topklassering uit te slepen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 10 11 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.