Kingstown, sympathieke reactie.. thanks! Zou van tevoren met top 100 al blij zijn. Maar als je bovenin meedraait hoop je natuurlijk op het hoogste.
Maar we zijn nog lang niet richting het einde. Avermaet/Naesen in de komende ritten en T. Martin/Kung in de TT zouden nu het verschil moeten gaan maken voor mijn ploeg. En dat is nog geeneens heel onwaarschijnlijk ook.
Bergbeklimmer, als je aan meerdere spellen meedoet en je speelt overal andere renners/tactiek dan is mijn ervaring dat je elk jaar wel in 1 spel meedoet voor de topplekken. Tourchampion ging ook als een trein, tot Thomas en Porte er in 1 dag uitvlogen. Dat vang je met zo'n kleine ploeg nooit meer op. Doodzonde want daar zat zeker muziek in.
Wat een heerlijke tour... 2e bij Scorito met kans op de overwinning (jammer dat ik me niet heb ingeschreven bij de Wielerflits subleague :S) en 1e bij Sportpools (team DaisyWopereis heb ik gemaakt omdat m'n vriendin wilde meedoen op haar werk met een afdelingspoule). Bij Sportpools ga ik het denk ik net niet redden op de laatste dag als de klassementspunten worden verdeeld. Maar m'n dark horse gaat wellicht nog voor verrassingen zorgen; in de Tour en voor andere Sportpools deelnemers.
Aangaande Sportpools: ik heb problemen om een team in te vullen voor de Eendagskoersen (Classica San Sebastian). Als ik een team in wil vullen krijg ik een error: 'hoops, looks like something went wrong'. Voor zondag (Prudential RideLondon-Surrey Classic) lijkt wel gewoon te werken. Meer mensen die dit hebben?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.