Sportpools Tour de France

1 2 3 4 ... 12 13
Kingstown

'@ Adelaar:

Als je de punten ziet die Fuglsang de afgelopen jaren behaald heeft in de grote rondes, dan is 1 zwart punt een prima keuze. Dat hij door zijn zeer opmerkelijk resultaten in de Dauphiné er meer waard lijkt te zijn is logisch, maar ik ben blij dat men het over het algemeen wat ruimer bekijkt dan alleen de laatste koers.

Zelf verbaas ik me meer over dat ene punt voor Mc Carthy die nog nooit wat heeft laten zien en die ik zelfs voor nul punten niet overwogen had dan over Fuglsang, maar goed....het is zoals Ab terecht opmerkt wat dat betreft nooit goed. Iedereen heeft zijn eigen mening en dat is op zich prima, alleen zullen we het allemaal hiermee moeten doen. ;)

Ab Normaal

'@Aart
Gedaan.

Lamme Frans

Zowel bij IE als bij Firefox ziet Sportpools er heel raar uit. Begrijp dat er bij anderen geen issues zijn?

@Aart: Is er een emailadres waar ik een screenshot naar toe kan sturen? Zou het te maken kunnen hebben met een bepaalde browser setting misschien?

Edit: ik heb via het contact formulier al iets gestuurd.
Edit2: Het is al opgelost. Ik had een bookmark met sportpools.net/index.php in mijn browser. Maar die link werkt gewoon niet goed meer. Daardoor lijkt het alsof Sportpools niet meer werkt.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Aart, heb je een idee wanneer de subleaguesfora weer live zijn? Anders moet ik (we) even op zoek naar een tijdelijke oplossing.

aart-sportpools

'@Sammysosa
Staat voor komende week gepland!

Ab Normaal

Hahaha Sammy, je wilt wat kwijt hè...

Onbekende gebruiker

Ik kan op deze manier niet Sportpoolen Ab ;) Dank Aart!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

I know. Bij mij leeft het ook nog minder.

Zani

Normaal toch altijd wel een team met een bovengemiddelde focus op het klassement. Door het parcours en de zw-verdeling word ik nu echter gedwongen veel meer punten aan sprinters te besteden dan normaal. Twijfel echt. Elke sprinter heeft wel weer een nadeel: niet in vorm of te duur.

Lamme Frans

Subleagueforum zou wel gaaf zijn inderdaad.
Hulde voor de zwarte punten verdeling. Door de aanwezigheid van heel veel interessante 0- en 1-punters (die misten in de Giro) wordt het een leuke puzzel. Ik verwacht een grote variëteit aan teams.

Onbekende gebruiker

Wat doen we in de tussentijd jongens? Even via pm andere mogelijkheden tot discussiefora bespreken?

Ab Normaal

Sammy, je hebt een PM.

Onbekende gebruiker

Ik stel gewoon een mobiel app groepje voor. Heb jij een mobiel King? :) Doe me een pb'tje met nr, doen we het zo.

Adelaar

Het staat jullie ook vrij om dit forum te gebruiken voor jullie subleagueoverleg.

Is voor de rest misschien leuker en voor jullie komt er dan een hooguit een keer een andere reactie tussendoor.

Tenzij jullie uiteraard, net als mijn subleaguekompanen en ik, houden van honderden berichten per dag incl. foto's van leuke dames tussendoor, dan is een app misschien prettiger.

Ab Normaal

Nou Adelaar, begin dan maar met een reactie op dit.

Wat vind je van Cavendish. Eigenlijk een absolute no go gezien zijn pfeiffer, maar wordt toch weer 2e in de slot etappe van Slovenië en eindigde in de bergetappe in de eerste bus en niet in de tweede. Heeft bovendien geen treintje nodig zoals Kittel en is goekoper.
Wat moet je daar nu mee...

Rechter K

Cav is veel te duur, gaat zijn zwarte punten nooit waard zijn. Ondanks dat ie in de 1e bus zat in Slovenië. :)

Verbeek

Dat dachten we vorig jaar ook van Cav. Toen won ie er 4 !!!

Rechter K

'@Verbeek: als ik me niet vergis, was Cav vorig jaar goed voor 108 punten. Dat lijkt me wat mager voor 4 zwarte punten.

Ab Normaal

Maar toen reed ie niet uit.
Als ie dat nu wel doet komt ie op 120 punten.
Iedereen heeft zo'n soort formule van punten per zwarte punt, maar als nu blijkt dat geen enkele sprinter die waard zal zijn? Dan is soms de meest scorende wel noodzakelijk. En voor alle sprinters valt wel iets tegen te zeggen.
Kittel, 5 zwarte punten is wel heel veel, ook al is ie intrinsiek de snelste.
Sagan, er zitten meer vlakke sprints in dan anders dus het parcours is veel minder op zijn maat.
Kristoff, Greipel en Degenkolb lijken niet echt in vorm.
Bouhanni en Cavendish komen allebei terug van een blessure cq. ziekte.
Demare heeft nog nooit constant gepresteerd in een grote ronde
Colbrelli lijkt goedkoop maar er zijn zoveel snellere en te weinig sprints na moeilijke aankomsten.
Matthews: zie Colbrelli alleen lijkt hij niet goedkoop.
Groenewegen: tja, Groenewegen...

Dus zeg het maar....

Laatst gewijzigd
Rechter K

Klopt allemaal. Alleen acht ik persoonlijk Groenewegen, Colbrelli en in mindere mate Demare wel in staat om hun punten waard te zijn i.t.t. de anderen die je noemt.

En Peter de Grote vind ik sowieso moeilijk te negeren, al is het alleen maar omdat het Peter de Grote betreft. :)

Ab Normaal

Waarom Demare dan wel?

Rechter K

Op basis van zijn resultaten in de Dauphine, maar vooral de manier waarop. Het geeft mij het gevoel dat hij nu eindelijk klaar is om resultaten neer te zetten in een grote ronde.

Volgens mij deel jij dit gevoel niet? :)

Kingstown

'@ Sammy:

Het feit dat je de vraag moet stellen zegt al genoeg :p en ik zal je niet teleurstellen, want ik heb idd geen mobiel. Nou ja.... ik heb er 1 uit de vorige eeuw (letterlijk) die precies doet waarvoor hij bedoelt is. Mobiel bellen! App groepjes en dat soort moderne dingen daar waag ik me niet aan. Het ding ervaar ik sowieso al als erg hinderlijk, dus 95% van de tijd staat hij uit.

Ab Normaal

Ik heb Demare iedere keer genomen zo'n beetje. En hij heeft me in 100% van de gevallen teleurgesteld. Ook zijn resultaten in het voorjaar zijn typisch Demare. 1 goed resultaat en verder vrij onzichtbaar.

Ik geloof zeker dat hij een sprint kan winnen, om bij drie anderen totaal onzichtbaar te zijn.

Vrouwvandepool

Groenewegen is ook nog maar de vraag of hij het waard is, maar NL en dus leuk in je team. Met 2 punten kan hij ook niet heel hard falen

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.