Tour de France Scorito: budgetspel

« 1 2 3 4 ... 10 11
Mathieu Moller

In het topic over het Scoritospel werd geopperd om een subpoule aan te maken met een beperkter budget. Dit budget bedraagt 30 miljoen. Je houdt dus minimaal 21 miljoen over. Gelieve je hier aan te houden. Aangezien de meesten van ons ook meedoen met het normale spel, zul je een tweede account nodig hebben. Scorito vindt dit geen probleem.

Aanmelden kan via volgende link:
https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/wfforum-max-30-miljoen?code=f879a4d1-003d-4eac-9d44-f7bbc2b60d60

Good luck and have fun!

WCEendT

Count me in.

mcnuggets

Leuk!

barry24

Ik wilde iedereen laten stemmen over het te gebruiken budget in het zelf op te zetten budgetspel in Scorito. Op het moment is dit de tussenstand:

30 mil: Aardappeljager, WCEendT, Silent Hill, Mathieu Moller, Icon, mcnuggets, Jelmerbelkin, arviidd, timplify, hartstikkebedankt, mollemaestro, Gustavoo, dspiky, Patrijs, Sprintgeit, Pierlo, Moraalridder.
35 mil:
40 mil:

Stemmen kan tot woensdagavond, zodat iedereen de kans krijgt zijn mening te geven. Dat kan zowel in dit topic als in het originele Tour de France Scorito topic. Donderdagochtend vroeg zal ik dan de subpoule aanmaken. Helaas is het niet mogelijk het budget als extra regel voor de subpoule in te stellen dus zullen we moeten vertrouwen op de sportiviteit van alle deelnemers. Ik neem aan dat dat wel goed moet komen.
Vanaf donderdagochtend heeft iedereen 10 dagen om zijn team samen te stellen, maar de discussie over wie wel en wie niet zijn geld waard gaat zijn mag natuurlijk nu ook al los barsten.

edit: op het moment wordt er al door 17 mensen unaniem besloten om voor een budget van 30 miljoen te gaan. Hierom heb ik besloten de poule nu al aan te maken. Aanmelden kan via de volgende link: https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/wfforum-max-30-miljoen?code=f879a4d1-003d-4eac-9d44-f7bbc2b60d60

Laatst gewijzigd
Icon

30mil.

mcnuggets

30mln

Jelmerbelkin

30 mln voor het echte puzzelen! Leuk idee trouwens

arviidd

30 mln!

ik wil ook met de normale mee doen. dan moet ik dus een nieuw account aanmaken, maar een dubbel account is toch niet toegestaan?

timplify

30 miljoen, ik doe graag mee!

hartstikkebedankt

30 mil ben ik wel bij

Mollemaestro

30

Jori

Leuk, ben ik ook wel bij!
wel zou ik de link alleen per pb versturen, anders heb je alsnog mensen die joinen met hun 50 miljoen ploegjes en is het overzicht een beetje weg

JimKro

Denken jullie niet dat er met 30 miljoen juist allerlei dezelfde teams komen? Het komt in feite neer op een keuze van 1-2 van de echte toppers, waarna de rest van je team zich nagenoeg vanzelf in laat vullen. Er zijn immers veel minder opties die te betalen zijn.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Nee niet mee eens want er zijn juist enorm veel renner van 0.5 tot 1.5 miljoen waarvan je niet precies weet wat de intenties zijn.

Mathieu Moller

Als we allemaal in de vijver der halfmiljoeners gaan vissen, lijkt de kans mij vrij klein dat daar veel identieke teams uit komen boven drijven.

Gustavoo

30 mil, ben ik bij!

dspiky

Leuk idee! Ik zou ook graag meedoen. Ook ik heb dan een voorkeur voor een budget van €30.000.000,-

Silent Hill

Ik heb uit voorzorg een mailtje gestuurd naar Scorito hierover.
Deze subleague mag onze oorspronkelijke account niet in gevaar brengen natuurlijk.

Ik laat iets weten als ze antwoorden.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Ik was de enige voor 40 mln, maar na er langer dan een seconde over na te hebben gedacht is het misschien inderdaad het leukste om het gelijk maar extreem te doen. Gezien de rest vd stemmen lijkt me dat het bedrag dan gewoon 30 mln wordt. Kijk er nu al naar uit om al die pareltjes te selecteren die ik met het echte spel moet laten schieten :D

@ Silent Hill, thanks! Ben benieuwd.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Moet je een nieuw account aanmaken dan om mee te doen aan de subpool?

Mathieu Moller

Goed bezig Silent Hill. Ik was dat zelf al van plan, maar dat hoeft dus niet meer :p
Ik snap dat Scorito de regel van 1 account p.p. hanteert, maar volgens ik verwacht niet dat wij met een eventuele tweede account echt hoog gaan eindigen.

Patrijs

Ik wil ook wel meedoen, maar inderdaad alleen als het geen gevolgen heeft voor originele spel/account. 30 miljoen lijkt me prima! Misschien is het dan ook leuk om renners (en dan met name potentiële pareltjes) niet te benoemen en de revue te laten passeren voor de start van het spel. Anders bestaat de kans dat je uiteindelijk alsnog in dezelfde vijver vist.

WCEendT

Stel voor dat iemand contact opneemt met scorito en hun mening aanhoort over dit initiatief.

Twee accounts met een proxy is iig my way to go.

Silent Hill

Supersnel antwoord van Scorito, en ... het is geen probleem.

"Wel willen we duidelijk maken dat de dubbele accounts niet meetellen voor deelname aan het VIP-programma.",
maar dat was de bedoeling ook niet.

Leuke twist aan het spel zo :)

ploep

I'm in. Volgens mij kun je als admin vrij eenvoudig mensen uit de poule zetten, dus mensen die boven de 30 uitkomen hebben dan pech.

« 1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.