Leuk initiatief en dat scorito het goedvindt maar Scorito is sowieso veel te laks met dubbele accounts. Vorig jaar had iemand 3 teams met voetbalspel en toen kreeg die persoon halverwege het spel de keuze met welke van de 3 ie verder wilde spelen.. Die koos natuurlijk degene die het hoogst stond
Ok, ik had niet verwacht dat de stemming zo eenzijdig voor 30 miljoen zou gaan. Het heeft wat mij betreft dan ook geen zin meer om te wachten tot donderdagochtend om de subpoule aan te maken en dit nu meer direct te doen.
Ik heb de poule onvindbaar gemaakt zodat ik hier de link kan delen en deze alleen door lezers van het Wielerflits forum gevonden kan worden. Ik ga uit van jullie eerlijkheid om je aan het budget te houden, maar zal als de mogelijkheid er is mensen verwijderen uit de poule die de 30 miljoen overschrijden.
Aanmelden kan via de volgende link:
https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/wfforum-max-30-miljoen?code=f879a4d1-003d-4eac-9d44-f7bbc2b60d60
Ik wens iedereen veel succes met het samenstellen van zijn team en hoop dat iedereen actief en sportief blijft meedoen!
'@WCEendt: Neem aan dat we dit dus wel met een ander emailadres moeten doen? In de Algemene Voorwaarden staat dat je maar één account per adres mag hebben, neem aan dat ze daar wel een soort check op doen om dit te verhinderen. Er staat ook dat je maar één account per persoon mag hebben, maar lijkt me dat ze dat dus laten varen voor onze subpoule accounts?
Ik ga het voor de zekerheid nog een keer navragen bij Scorito
@SilentHill niet dat ik jouw niet vertrouw, maar het is me al een keer overkomen dat mijn account is geblokkeerd (kreeg nog een laatste kans) en bij die ene keer wil ik het wel graag houden, vandaar een extra check, kan geen kwaad lijkt mij.
Ik laat weten of ik de zelfde reactie ontvang!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.