Tour de France Scorito: budgetspel

1 2 3 4 ... 10 11
raymankapeens

Leuk initiatief en dat scorito het goedvindt maar Scorito is sowieso veel te laks met dubbele accounts. Vorig jaar had iemand 3 teams met voetbalspel en toen kreeg die persoon halverwege het spel de keuze met welke van de 3 ie verder wilde spelen.. Die koos natuurlijk degene die het hoogst stond

Moraalridder

Ik doe ook graag mee. Ben ook voor 30 miljoen!

barry24

Ok, ik had niet verwacht dat de stemming zo eenzijdig voor 30 miljoen zou gaan. Het heeft wat mij betreft dan ook geen zin meer om te wachten tot donderdagochtend om de subpoule aan te maken en dit nu meer direct te doen.
Ik heb de poule onvindbaar gemaakt zodat ik hier de link kan delen en deze alleen door lezers van het Wielerflits forum gevonden kan worden. Ik ga uit van jullie eerlijkheid om je aan het budget te houden, maar zal als de mogelijkheid er is mensen verwijderen uit de poule die de 30 miljoen overschrijden.

Aanmelden kan via de volgende link:
https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/wfforum-max-30-miljoen?code=f879a4d1-003d-4eac-9d44-f7bbc2b60d60

Ik wens iedereen veel succes met het samenstellen van zijn team en hoop dat iedereen actief en sportief blijft meedoen!

WCEendT

Zou je de gehele reactie willen posten?

Super snel geregeld! Leuk!

maximumniels

Doe graag mee!

WCEendT

Zet even de regels zeer duidelijk in de eerste post :).

JimKro

Goed geregeld, ik doe ook mee! Ik begrijp dat we dus gewoon vrij zijn om een tweede account aan te maken zonder gebruik te hoeven maken van een proxy?

Monsalve

Lijkt me een mooi initiatief. Ik doe mee!

Monsalve

Maar moet je dus wel een ander mailadres gebruiken om de tweede account aan te maken?

hofsje

ik zou ook wel mee willen doen , ik zou ook wel kiezen voor 30 miljoen

Silent Hill

Ik ben het trouwens eens met Patrijs, om het hier eerder over algemene zaken te hebben, ideeën, strategieën, of de puzzel lukt ... , en minder specifiek over renners zelf. Zo komen we minder op dezelfde renners uit, denk ik dan.

In het oorspronkelijke topic kan het natuurlijk wel.

DvH6

Leuk! Ik doe ook mee!

Jekke

Kan je een 2e team maken of moet je kiezen tussen het gewone spel en deze versie? :-)

WCEendT

Je mag beide doen, zover ik verneem van die reactie van scorito.

bastaix

Boeiend idee; ik wil deelnemen

Monsalve

'@WCEendt: Neem aan dat we dit dus wel met een ander emailadres moeten doen? In de Algemene Voorwaarden staat dat je maar één account per adres mag hebben, neem aan dat ze daar wel een soort check op doen om dit te verhinderen. Er staat ook dat je maar één account per persoon mag hebben, maar lijkt me dat ze dat dus laten varen voor onze subpoule accounts?

Jelle van der Linden

Ik ga het voor de zekerheid nog een keer navragen bij Scorito

@SilentHill niet dat ik jouw niet vertrouw, maar het is me al een keer overkomen dat mijn account is geblokkeerd (kreeg nog een laatste kans) en bij die ene keer wil ik het wel graag houden, vandaar een extra check, kan geen kwaad lijkt mij.

Ik laat weten of ik de zelfde reactie ontvang!

sprintgeit

Zo mijn team staat, aan deze wil ik niet al te veel gaan puzzelen. Gek genoeg kwam ik ook precies uit. Het is nog best een leuk team geworden, waar ik hier en daar natuurlijk wel iets meer risico mee heb genomen dan in de andere poule.

Edd1e

Dan valt je enige dure renner uit en kan je wel stoppen, nee bedankt.

timplify

Hoe pakken jullie het aan, een aantal 3.5-5 miljoen-toppers en dan aanvullen met goedkoop spul of meer een gebalanceerd team maken met renners van 1-2 miljoen?

WCEendT

'@Timplify
Zelf zit ik te denken, zonder op scorito te hebben gekeken, voor 2-3 topsprinters te gaan en dan voor de bergen vooral vrijbuiters en aanvallers te kiezen, mannen als Buchmann, Gesink, Bennett, Uran zijn in zo'n poule serieus het overwegen waard.

ONCE

Leuk idee. Zal ff kijken of ik mee doe.
Eens zien hoe iedereen het aanpakt. kopmanschappen worden wel interessant zo. Misschien toch bepaalde toppers selecteren

nathancouw

I am in!

WCEendT

Benieuwd naar de keuzes die iedereen maakt wat betreft de toppers.

Meer dan twee, zelfs twee lijkt veel, kun je er niet nemen.

nathancouw

Ik heb 1 GC topper en 2 bijna-sprint toppers!

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.