Tour de France Scorito: budgetspel

1 2 3 4 ... 10 11
Jori

'@WCEendT: voelt wel in eerste instantie zo, totdat je bedenkt dat Groenewegen, Colbrelli, Bouhanni, Coquard etc. niet zo heel duur zijn zolang je renners als Froome, Porte en Valverde maar vermijdt

sprintgeit

'@WCEendT
Ik doe 'm zelf ongeveer zo, maar net iets anders ;). Dan heb je gelijk ook niet zo enorm veel geld voor je sprintteam nodig. Heb zelf op alle vlakken wel een aardig team en een sterke kopman.

Neluske

Heb me ook aangemeld. Ben niet zo actief hier maar hou alles bij op de achtergrond. Toch wat uitdagender nu, goed initiatief!

Neluske

Hmm ik heb me met m'n bestaande account aangemeld. Niet slim.
Kan de beheerder me ff verwijderen?
Maak ik tzt een nieuwe aan.

barry24

'@Neluske: done

bramverbruggen

Leuk! Ik doe ook mee!

Patrijs

Oh, wat is dit leuk! Even vlug een team in elkaar gezet, maar het is echt helemaal geen onaardig stel bij elkaar. Merk dat in de bergen wel echt veel meer de focus ligt op aanvallers. Klein probleempje: WAAR VIND IK TIJD!!!?!?!?! Mijn leven was al verloren met het invullen van de normale poule. Laat het maar gauw 1 juli zijn.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Eerste poging, ziet er toch wel uit als een leuk team!

Mathieu Moller

Valt me eigenlijk nog best mee met wat je met 30 miljoen allemaal kan.

arviidd

Ik heb volgens mij nog een behoorlijk team voor 30m.

kokkie1975

Ook even rap een team in elkaar geflanst voor 30 m.
Viel nog niet tegen, maar denk dat ik nog wel wat moet aanpassen om in de vlakke etappes niet te veel achterop te raken.
We hebben nog even om te puzzelen.
Teamnaam is SprintjeBergop

Kpenty

Ik doe ook mee onder de naam Styby. Ben benieuwd naar deze 30 miljoen budget game, maar snel even gaan puzzelen dan.

Mollemaestro

Beetje jammer dat iedereen aangeeft 'snel/rap' een team in elkaar te zetten. DIT is de hoofdpoule en die andere bijzaak, niet andersom ;)

ditisdavid

Ik vind dit eigenlijk makkelijker dan het normale spel, omdat je niet uit je koopjes hoeft te kiezen en geen renners van 2+ miljoen waar je over twijfelt hoeft te nemen om je budget op te maken.

Kpenty

Pff 250.000 teveel en ik weet niet waar ik op wil korten... Dacht ik eindelijk een leuk team te hebben staan hahha.

elstupidoloco

ik ben present als el tonto loco!

Kpenty

'@Mollemaestro mijn tekst'maar even snel puzzelen' is natuurlijk niet heel serieus, omdat ik in ieder geval zo goed mogelijk team in elkaar wil puzzelen en dit ook graag doe en ik waarschijnlijk ook elke dag weer dingen ga veranderen op dit account.

Mollemaestro

'@kpenty, gelukkig was mijn reactie ook niet heel serieus. Ik ga zelf waarschijnlijk niets veranderen, tenzij er nog interessante renners bijkomen of renners wegvallen. Zowel bij normale team als bij 30-miljoen team

Jekke

Ik noem JeVL in deze poule.

Jekke

Klassementsrenner 6 € 12.500.000
Klimmer 4 € 2.750.000
Tijdrijder 2 € 1.500.000
Aanvaller 1 € 500.000
Sprinter 7 € 12.750.000
Knecht 0 € 0,00
Totaal 20 € 30.000.000

Voila :)

Best tevreden eigenlijk

Rawolf

Nu ik m'n selectie klaar heb tel ik 7 man die voor de vroege vlucht gaan, beetje veel waarschijnlijk. Ach budget was op

ONCE

Bij dit initiatief zou het het mooiste zijn als teampunten niet mee zouden tellen. Hoe minder budget hoe belangrijker dat soort punten.

MarcelGr91

Leuk! Ik ga ook even een extra account aanmaken om mee te doen! :)

ivo001

Ik had nog een 2e scorito account van een paar jaar geleden, dus ik doe mee onder de naam "Teampunten".

Echter deze keer niet met een vol Astana blok oid.

Luuuuuuukk

Ik heb me ook aangemeld! Merk wel dat ik geneigd ben teveel te besparen op de klassementsmannen

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.