Tour de France Scorito: budgetspel

1 2 ... 5 ... 10 11
WCEendT

Ik ook inmiddels wel wat aan het proberen met de naar mijn idee efficiente AK renners, Majka, Buchmann, Meintjes, Yates.

Blaudzun

Ik doe mee als: Reichenbach Tourwinnaar 2018.

Wel met een 2e account omdat ik ook voor de eindwinst in het scorito Ak wil gaan (zonder ambitie vaart niemand).

Blaudzun

Mijn tactiek: Alle topsprinters vallen op hun bakkes en alle knechten vervolgen de Tour.
30 mil is wel een heel karig budget haha

ivo001

Damn, Soren Kragh Andersen kan ik alweer schrappen.

denise

Ik neem toch nog Sagan hoor.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb me ondertussen ook al aangemeld, heb mijn ploegje al zo goed als klaar.

Tom Aten Sap

Ideaal, ik doe mee. Zoveel leuke ~1 miljoen renners die ik mee wil nemen, succes allemaal!

Silent Hill

Na Peter Selie is er nu dus ook Tom Atensap.
Its a small world.

Noud89

Is Andy Vie nog vrij?

shyguy

Ik heb me inmiddels ook aangemeld en heb voor mijn gevoel nog best een redelijk team kunnen samenstellen.

StonedCamel

Leuk dit, de BudgetCamel doet ook mee B)

WCEendT

De vraag is vooral, wie de fck maak je kopman?

Vervanger Valverde in punchetappes.
Vervanger Froome in bergetappes.
Vervanger Kittel in sprintetappes.

Wie o wie.

Mathieu Moller

'@WCEendT
Hoezo ''vervanger''? ;)

barry24

We hebben al 70 deelnemers, ik had niet gedacht dat deze variant op het spel zo populair zou zijn!

@Mathieu Moller: Zou er iemand zijn die ze alledrie heeft? Ik ben dan toch erg benieuwd hoe diegene gaat scoren!

embargo

Ik doe ook mee!
Bas die maakt waarschijnlijk 5 minuten voor de deadline alle toppers 3 miljoen goedkoper, zodat ie met 2 vingers in zijn neus deze poule wint

Mathieu Moller

'@barry
Ik heb nu twee van de drie plus Sagan.

arviidd

Ik kan wel verklappen dat ik ze alle 3 heb:D

WCEendT

Denk dat bij mij het slachtoffer Sagan gaat worden maar heb dan maar één echte topper, krijg er no-way 3 in :P.

StonedCamel

Met een kleiner budget zie je dat er eigenlijk veel meer verschillen gaan optreden in teams. Ik heb zelf maar 1 renner van >2.5 miljoen, maar er zijn blijkbaar ook mensen die er 3 uit die categorie hebben. Ben erg benieuwd naar het resultaat, in de normale poule heeft iedereen sowieso wel standaard Sagan, nu krijg je toch meer variatie denk ik.

Overigens geen idee of mijn ploeg goed is, maar wilde graag eens wat anders proberen :)

Mathieu Moller

Ja, klopt, StonedCamel.
Ik heb zelf nu een paar toppers en nog een aantal knechten waarvan ik hooguit wat teampunten verwacht. Ik heb nu heel weinig renners daar tussenin, maar het kan inderdaad precies andersom. Ook krijg je nu de afweging welke topper je thuis laat, want in het normale spel zijn er bijna 10 renners die je eigenlijk wel móet hebben.

WCEendT

'@Mathieu
Dat vooral inderaad, bij het echte spel zijn er 10 renners die iedereen wel neemt: Porte, Froome, Valverde, Kittel, Sagan, Roglic/Martin, Demare zelfs namen als Buchmann en Groenewegen gaat 90% van de WFers wel hebben.

nasibal

Na het lezen van de geruststelling door Scorito zelf doe ik ook mee! Top idee dit.

Busted

Ik heb me ook aangemeld, met een omgedraaide nickname dan maar: Detsub.
Als 87e trouwens, lijkt er op dat de 100 wel te halen valt!

jsprunk

Ik doe ook mee.
Heb voor mezelf op dit moment de extra regel dat ik geen renners uit mijn A-team neem: dan heb ik 40 renners om aan te moedigen :)

Cormet de Roselend

'+1. Zeker topidee! Het echte puzzelen is begonnen...

1 2 ... 5 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.