Tour de France Scorito: budgetspel

1 2 3 4 ... 10 11
Jelle van der Linden

Klopt inderdaad wat Silent Hill al zei, dit stuurde Scorito naar mij, dus veel plezier iedereen, ik doe mee!

Beste Jelle,

Goed dat je het eerlijk aangeeft. In dit geval is het geen probleem om met een extra account mee te spelen, je tweede account telt uiteraard niet mee voor het VIP-programma.

Sportieve groet,
Team Scorito

Pacobreda

Beste Forumleden,

We hebben vandaag inderdaad meerdere keer de vraag ontvangen of het mogelijk is om met een extra account mee te spelen zodat er deel genomen kan worden aan het 'WielerFlits budgetspel'.

In principe mag iedereen maar met één account meespelen, maar in dit geval maken we een uitzondering. Zoals we al hebben aangegeven tellen de dubbele accounts niet mee als 'eerste aanmelding' voor het VIP-programma, dus puur voor dit budgetspel.

Veel plezier, ben benieuwd of iedereen een fatsoenlijk team om de been kan brengen met een budget van € 30 miljoen ;-)

Groet Bas
Scorito.com

hartstikkebedankt

Pfff je sprintteam even voor een miljoen of 12 wegzetten is niet zo easy in dit veld, wat een klus

WCEendT

'@Paco
Leuk deze bevestiging.

Neem aan dat niet iedereen zich individueel hoeft te melden bij Scorito :).

Heb er zin in jongens, leuk initiatief!!!

Patrijs

Is het de bedoeling dat ze een lijstje ontvangen van de deelnemende tweede accounts? Of zijn ze zelf zo pienter en zien ze op een of andere manier dat een "illegaal" tweede account meedoet aan het budgetspel? Dat laatste toch wel, niet?

Laatst gewijzigd
barry24

ene Basbreda heeft zich aangemeld voor onze budgetspel poule. Dit is de 7e poule waar hij zich voor aangemeld heeft. Basbreda is ook de nummer 4 in de algemene scorito poule en nu ik zie dat ook het bericht van scorito aan Pacobreda(toeval?) ondertekend is door Bas ga ik ervan uit dat Scorito dus op dit moment zelf een mannetje in onze poule gezet heeft. Hiermee kunnen zij dus gelijk zien wie er allemaal aan mee doet en zo hebben zij dus gelijk de gegevens van alle deelnemende twee accounts.

Ik hoop alleen wel dat Bas zich aan de 30 miljoen regel heeft gehouden! ;-)

Patrijs

'@Barry24 Ah, dat lijkt me inderdaad ook. Ik las het alsof het een doorgestuurd bericht was, maar eigenlijk wijst niets daarop. Mooi dat het zo geregeld is.

Mollemaestro

Ik had een mooi team in elkaar gezet, bleek ik nog geld over te hebben!

Mollemaestro

Veruit het meeste in mn sprintteam gestopt

WCEendT

'@Mollema
Met daarnaast aanvallers? Lijkt wel mijn team :P.

Platje

Misschien een stomme vraag maar ik heb mij aangemeld met dezelfde naam als altijd.. nu kan ik echter maar 1 teamselectie maken. Hoe kan ik de gewone poule invullen en daarnaast een team samenstellen van maximaal 30 miljoen?

WCEendT

'@Platje
Twee accounts.

Mollemaestro

'@WCEendT, natuurlijk. Mijn duurste niet-sprinter is 2 miljoen!

@Platje, gewoon in normale poule ook team van 30 miljoen opstellen ;)

Silent Hill

Het resterend budget is 21M, toch ?
Misschien nog meegeven in de inleidingstekst.

Laatst gewijzigd
Platje

'@WCEendt thnx, zal mijzelf weer verwijderen en een nieuw account aanmaken

@Mollemaestro wil graag alles winnen en ook mijn positie in de scorito index behouden dus jouw advies sla ik even over 😆

jort101

Ik doe ook mee! Dus je moet een nieuw account maken met een andere email? Of gewoon met dezelfde email.. is wat onduidelijk door alle reacties daarop.

WCEendT

'@SH
Tegenwoordig kun je ook aan de rechterkant je totaal uitgegeven bedrag zien :).

Silent Hill

Aaah ... dank je, WCE. Had ik niet onmiddellijk gezien.

En rap eens geprobeerd intussen.
Het voordeel in dit spel is: hier moet je niet twijfelen of je Bouhanni of Demare neemt ... je kan ze gewoon alle 2 NIET nemen - haha :D

Pacobreda

Ik ben inderdaad BasBreda op Scorito, en werkzaam bij Scorito. Ik doe niet mee in jullie poule om jullie in de gaten te houden hoor, ook omdat ik het een leuk idee vind. Dus als jullie me toelaten, ga ik een mooi team samenstellen van € 30 miljoen.

Jori

haha, lekker bezig hoor, welkom Bas!

OT: een selectie van 30 miljoen biedt ons ook ruimte om minder renners op te nemen, is iedereen daar vrij in om te kiezen of stellen we het verplicht om 20 namen te nemen?

Mollemaestro

Bas, zit jij alleen bij de afdeling Wielrennen van scorito of ben je overal bij betrokken?

Pacobreda

'@Jori, nee je moet wel een team van 20 renners selecteren. Anders kan je ook niet verder naar etappe 1.

@Mollemamaestro, ik ben heel all-round!! ;-)

Jori

'@pacobreda, ik kan een team van 20 renners bouwen, alle etappes bijvoorbeeld dezelfde 9 invoeren en dan de 11 renners die ik niet gebruik uit mijn selectie gooien.
Ook kan ik na de deadline wel verder mijn team aanpassen geloof ik, dus dit is nu wel een optie. Met 51 miljoen is dit niet interessant want scorito houdt altijd minstens 500.000 over voor een plek, dus dan kan je hem net zo goed vullen

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ben ik de enige die het gevoel krijgt alsof je wel voor een bepaalde ploeg in je sprintteam moet gaan? Dus Kittel + 3 Quickstep renners of Sagan + 3 Bora etc.

Anders geraak ik echt niet aan een degelijk sprintersteam voor 8-9! sprint etappe's.

Laatst gewijzigd
barry24

'@jort101 en Platje: Ja je zult een nieuw account moeten aanmaken met een ander emailadres dan dat dat je al in gebruik hebt voor je normale Scorito account.

@Jori: Het lijkt mij dat we verder dezelfde regels laten gelden als in het normale Scorito spel, probeer dus gewoon 20 renners te verzamelen!

Het selecteren van mijn renners ging eigenlijk vrij vlot. Nu ik zo veel minder budget heb zijn er ineens een heleboel renners waar ik niet meer over kan twijfelen, ze zijn toch te duur!

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.