Tour de France Scorito: budgetspel

1 2 ... 8 9 10 11
arviidd

Je je staat op nummer 2 Jim.

WCEendT

'@Nasi
Zelfde puntenaantal :P.

@Jim
Mooi teampje heb je man!

JimKro

'@wceendt

Thnx! Zal vast nog wel gaan zakken, maar wel leuk om erbij te hebben deze poule.

arviidd

Sta lekker 3 puntjes voor jullie 2:P

barry24

Ik heb al heel wat deelnemers die hun budget te boven zijn gegaan verwijderd, morgen zal de top 10 er naar alle waarschijnlijkheid compleet anders uitzien. Mocht je na de etappe van morgen nog steeds deelnemers in de poule zien staan die meer dan 30 miljoen gebruikt hebben, meldt dit dan even dan worden ze alsnog verwijderd.

Busted

'@arviidd Als we gaan lekker-puhhen...
Ik sta een punt boven jou :D

Maartz

De gekozen tactiek: 3 dure toppers aangvuld met goedkopere renners heeft tot nu toe niet goed uitgepakt. Zal lastig worden om goed te scoren na het uitvallen van Valverde en Izaguirre.

Team:

Klassement:
Valverde (multi inzetbaar)
Fuglsang
Izaguirre

Klimmers (heb ook de hoop dat er 1 of meer gaan verrassen in het klassement):
Barguil
Gesink
Uran
Bennett
Buchman
Caruso

Aanvaller:
Gilbert

Tijdrijder:
Küng
Cummings (ook aanvaller)

Sprinters:
Sagan
Kittel
Groenewegen
Swift

Mindere goden:
Petit
Impey
Roelandts
Zabel

dark-knight

Mijn team:
Froome
Bardet
Gesink
Bennett
Sepúlveda
Roglic
Küng
Brambilla
Felline
Trentin
Wellens
Kittel
Groenewegen
Mclay
Swift
Grmay
Lammertink
McCarthy
Zabel

Uitgevallen:
Izagirre

So far vind ik het allemaal nog wel lekker lopen, vandaag wel maar 7 renners mee en geen Swift, ergens iets misgegaan.

embargo

Mijn team:
Froome
D. Martin
Pinot
Fuglsang
Kreuziger
Uran
Barguil
Buchmann
Gilbert
Bennett
Ulissi
Felline
Kung
Bodnar
Kittel
Bouhanni
McLay
Vanspeybrouck
Selig
Zabel

Kpenty

Vandaag per ongeluk de opstelling vergeten en toen ik na deadline mijn team voor morgen invulde is die automatisch ook het team geworden voor vandaag.

Kopman dus Demare, maar hopen dat deze verrast hahah. Gelukkig wel Matthews, Martin en Gilbert plus 2 sky mensen voor de teampunten. Mclay, Groenewegen en Bouhanni moeten maar gaan verrassen.

Patrijs

'@Kpenty Het had slechter gekund! Wat is Demare in bloedvorm zeg, dat hij op zo'n aankomst gewoon zesde wordt.

Ik had vandaag een meer dan uitstekende dag met mijn team. Alleen Swift pakte geen punten en de gehele top 3 in m'n team met Sagan als kopman. Opgeschoven naar een derde plek in het klassement, wellicht dat er na de punten van het jongerenklassement nog iets wijzigt. Morgen wordt weer een lastige dag zonder Kittel.

arviidd

Haha alleen Martin in mijn team die top 20 eindigt en toch 141 punten halen.

hartstikkebedankt

Zo hee, ik sta zelfs 2e momenteel alleen ga het echt afleggen zodra de klassementsrenners goed gaan rijden ben ik bang. Ik had Valverde als hot shot

Kpenty

Zo vandaag met 200 de hoogste score van onze budgetspel behaald. Van plek 38 naar 7 gestegen. Mijn sprintteam met Demare, Bouhanni, Matthews, Groenewegen en Mclay is een leuke geweest voor het budget wat we hebben. Twijfelde alleen lang om voor Hagen te kiezen in plaats van Mclay, maar dacht dat de meeste met dit budget wel voor hem zouden kiezen, dus ik gokte op een Cavendish die de tour zou uitrijden helaas. Voor morgen moeten Aru (C), Yates en Martin het gaan doen. Aangevuld met de 2 sky knechten, Demare en Matthews en Sutterlin en Kung voor eventuele teampunten van Quintana en Porte.

@patrijs het kon gister inderdaad slechter. Had wel Matthews kopman willen maken, maar Demare heeft me niet in de steek gelaten.

Laatst gewijzigd
Jori

Deze pool zonder Sagan en Izagirre wordt nu ook wel een stukje lastiger :p

Mathieu Moller

Al bijna één derde van mijn budget ligt eruit (Sagan en Valverde). Gelukkig ook Demare in mijn poule opgenomen.

pirazzi

Tja, had naast P. Sagan nog 3 andere Bora renners voor de zekere truipunten van hem.

JimKro

Tsja het was even leuk op de 1e plaats. Maar wordt zonder Sagan een lastig verhaal 😅

ditisdavid

Wat een drama is dit jaar zeg. In beide poules Sagan en Izagirre mee en in de andere Valverde ook. De Vuelta kan iig niet slechter gaan...

jsprunk

Sagan eruit is hier wel gunstig voor mij.
Ondanks mijn magere sprintteam een 5e plek vandaag. Greipel als joker deed zijn werk.

Kijken hoe het morgen in de bergen gaat!

Bazing

Erg jammer voor de koers maar voor dit spel wel erg gunstig voor mij dat Sagan eruit is met Froome Kittel en Demare als mijn toppers.

jsprunk

Grappig dat Styby de hoogste score haalt, maar geen punten scoort voor de 10e plek van Styby :)

Kpenty

'@jsprunk

Hahah, ja je moet keuzes maken he. Je kunt niet al je favoriete renners in je team krijgen. Plus zag voor deze tour gewoon meer kansen voor een Gilbert en Martin en zou Stybar gewoon het meeste moeten knechten en wou ik niet alles op teampunten van Quickstep gooien.

Icon

Man man man, Ik heb gegokt en verloren. Vol voor Sagan en Valverde gegaan... TJA

Patrijs

'@Barry24 De nummer 1 heeft zich niet aan het budget gehouden. Kan hij eruit worden gehaald?

1 2 ... 8 9 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.