Tour de France Scorito: budgetspel

1 2 ... 7 ... 10 11
Poeksel

Wat wel interessant is: zou het lukken met een budgetteam linkerrijtje te eindigen? Zo ja, dan is dat eigenlijk wel erg...

JimKro

Ik ben in dit spel gewoon gegaan voor Sagan, Froome en Kittel. Opgevuld met goedkope gokjes. Ben benieuwd hoe het gaat. Dag 1 in ieder geval al meer punten behaald dan met mijn normale team.

Edit: ik zie nu ook dat ik nog best wat keuzes moet gaan maken voor de opstelling morgen. Toch maar EBH erin ipv Froome. Zal toch kort willen eindigen met oog op het geel.

Team: Sagan, Kittel, Groenewegen, EBH, Vanspeybrouk, Petit, Swift, Zabel, Küng, D. Martin, Froome, Sütterlin, Cummings, Bevin, Uran, Buchmann, Caruso, Bennett, Atapuma, Naesen.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Prima teams beiden,

mijn team:
Richie Porte
Daniel Martin
Jakob Fuglsang
Pierre Roger Latour
Rigoberto Uran
Darwin Atapuma
George Bennett
Emanuel Buchmann
Serge Pauwels

Stephan Kung (cap vandaag, meer punten dan normale team)

Arnaud Demare
Michael Matthews
Nacer Bouhanni
Dylan Groenewegen
Edvald Boasson Hagen
Ben Swift
Adrien Petit
Mark Renshaw
Rick Zabel

Ion Izagirre (spijtig..)

pirazzi

Goed begin sta nu op plek 7 in subpoule WF forum Max 30 Miljoen.

hartstikkebedankt

Valverde was hier mijn man voor het klassement, ik dacht die kan ik in alle etappes zowat bijschakelen..

Zit wel met een aardig sprintteam met Sagan Matthews Demare en Groenewegen; daarnaast vandaag met Thomas en Kung dus er is nog hoop

Voor mij rijden nog in de rondte:
Thomas, Fuglsang, Uran, Bennett, Buchmann, Benoot, Cummings, Naesen, Sutterlin, Kung, Gilbert, Sagan, Demare, Matthews, Selig, Bevin, Boudat en Zabel. Ik ga vooral op het klassement hier behoorlijk verliezen zeker na het uitvallen van Valverde; alleen Thomas en Kung zorgen nu voor een welkome aanvulling door truipunten.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Bardet
Aru
Yates
Thomas
Talansky
Latour
Bennet

Küng
Sütterlin

Benoot
Naesen
Van Avermaet
Ulissi
Albasini

Greipel
Boasson Hagen
McLay
Petit
Trentin
Bevin

Zoals gezegd geen overlap met het A-team, dus qua sprinters was het lastig. Wel een goed begin vandaag.

Jelle van der Linden

De nummer drie in de poule heeft een team van 50 miljoen
Gebruikersnaam: Sporttv

En de nummer 9 denk ook
Gebruikersnaam: superdik

Laatst gewijzigd
JimKro

Er zitten er idd een paar bij met een 50 miljoen team.

Patrijs

Nou, aangezien mijn normale team door het wegvallen van Valverde en Izagirre aardig naar de vaantjes is, probeer ik hier maar het beste van te maken. Vandaag met 190 punten een uitstekend begin. Heb de twee dure zekerheidjes (in mijn ogen Sagan en Froome) gekozen en daarna vooral ook naar multi-inzetbaarheid gekeken. Uiteraard is dat met dit budget niet voor alle renners uit het team mogelijk. Voor elk type etappe heb ik daarnaast geprobeerd een waardig kopman te hebben. Dit is het eindresultaat:

Froome
D. Martin
Meintjes
Henao
Buchmann
Bennett
Bakelants
Pauwels

Küng
Cummings
Sütterlin
Bodnar

Naesen
Gilbert

Sagan
Matthews
Groenewegen
Boasson Hagen
Swift
Boudat

Laatst gewijzigd
dark-knight

Bij dit team meer punten dan bij mijn echte team, danku Küng! :p
Izagirre wel al kwijt hier, dat is toch jammer.

WCEendT

Yes gegokt op Kittel en gewonnen !!! :)

Jori

Pasqualon stelt zeker niet teleur in zijn 1ste etappe als mijn sprintgokje. Helaas een dramatische 1ste tijdrit, maar geen slechte score. Wel moeilijk de actuele prestatie in te schatten gezien er echt heel veel 51 miljoen teams in de poule zitten helaas

WCEendT

Serieus? @ Jori

Die moeten gekickt worden.

Jori

denk echt al stuk of 20 mensen...

Patrijs

Ja, de bezem moet er flink doorheen inderdaad. Irritant dit.

WCEendT

Kan dat geregeld worden?

WCEendT

Aah 240 Punten zonder team en jongeren punten met 4 man Quickstep heb ik echt een super dag :).

Jelle van der Linden

Ja, de beheerder van de poule kan handmatig de deelnemers met het volledige gebruikte budget verwijderen uit de poule

dus weet niet of wij Barry 24 daar een beetje bij moeten helpen, anders is hij daar ook lang mee bezig om iedereen na te checken?

Laatst gewijzigd
arviidd

Heb ook wel lekker gescoord met dit team. Blij met Kittel. Jammer dat er zoveel meedoen met een 51m team. heb ff de eerste 5 bekeken en die hebben allemaal een 51m team.

Kunnen die verwijderd worden of is dat niet mogelijk.

Edit: Aah Thanks Jelle!

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

edit

Laatst gewijzigd
Poeksel

Antwoord op mijn vraag van 1 juli 2017 om 19:46: ik denk dat het veel mensen inderdaad gaat lukken met hun budgetteam linkerrijtje te eindigen. Mogelijk doen veel mensen niet actief mee (wel een team maken, maar niet bijhouden) en/of er doen gewoon veel mensen mee met weinig verstand van wielrennen/wielrenspellen.

@Jelle: hij stelt het vast op prijs als hij een lijstje krijgt.

Laatst gewijzigd
embargo

Dat zou wel fijn zijn, dat weet je pas echt hoe je scoort.
Bas kan dat anders wel toch? Scorito zelf zal daar vast nog wel een optie voor hebben

jappe666

1e (en kapitein), 2e, 5e, 8e, 9e en 10e vandaag... Zo maak ik mijn desastreuze openingstijdrit toch een beetje goed...

arviidd

Te duure teams:

Sporttv
superdik
knurftie
Formolo
HB-potlood
Jeroenslootmans
Richard88
luuk1988

Oscar11
Marathonman
Markk96

Dat zijn er al 8 uit de top 10.

Laatst gewijzigd
JimKro

Prima dag weer vandaag. Als de 51 miljoen teams worden opgeruimd kom ik geloof ik aardig in de buurt van de eerste plek.

1 2 ... 7 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.