Ik ben in dit spel gewoon gegaan voor Sagan, Froome en Kittel. Opgevuld met goedkope gokjes. Ben benieuwd hoe het gaat. Dag 1 in ieder geval al meer punten behaald dan met mijn normale team.
Edit: ik zie nu ook dat ik nog best wat keuzes moet gaan maken voor de opstelling morgen. Toch maar EBH erin ipv Froome. Zal toch kort willen eindigen met oog op het geel.
Team: Sagan, Kittel, Groenewegen, EBH, Vanspeybrouk, Petit, Swift, Zabel, Küng, D. Martin, Froome, Sütterlin, Cummings, Bevin, Uran, Buchmann, Caruso, Bennett, Atapuma, Naesen.
Prima teams beiden,
mijn team:
Richie Porte
Daniel Martin
Jakob Fuglsang
Pierre Roger Latour
Rigoberto Uran
Darwin Atapuma
George Bennett
Emanuel Buchmann
Serge Pauwels
Stephan Kung (cap vandaag, meer punten dan normale team)
Arnaud Demare
Michael Matthews
Nacer Bouhanni
Dylan Groenewegen
Edvald Boasson Hagen
Ben Swift
Adrien Petit
Mark Renshaw
Rick Zabel
Ion Izagirre (spijtig..)
Valverde was hier mijn man voor het klassement, ik dacht die kan ik in alle etappes zowat bijschakelen..
Zit wel met een aardig sprintteam met Sagan Matthews Demare en Groenewegen; daarnaast vandaag met Thomas en Kung dus er is nog hoop
Voor mij rijden nog in de rondte:
Thomas, Fuglsang, Uran, Bennett, Buchmann, Benoot, Cummings, Naesen, Sutterlin, Kung, Gilbert, Sagan, Demare, Matthews, Selig, Bevin, Boudat en Zabel. Ik ga vooral op het klassement hier behoorlijk verliezen zeker na het uitvallen van Valverde; alleen Thomas en Kung zorgen nu voor een welkome aanvulling door truipunten.
Nou, aangezien mijn normale team door het wegvallen van Valverde en Izagirre aardig naar de vaantjes is, probeer ik hier maar het beste van te maken. Vandaag met 190 punten een uitstekend begin. Heb de twee dure zekerheidjes (in mijn ogen Sagan en Froome) gekozen en daarna vooral ook naar multi-inzetbaarheid gekeken. Uiteraard is dat met dit budget niet voor alle renners uit het team mogelijk. Voor elk type etappe heb ik daarnaast geprobeerd een waardig kopman te hebben. Dit is het eindresultaat:
Froome
D. Martin
Meintjes
Henao
Buchmann
Bennett
Bakelants
Pauwels
Küng
Cummings
Sütterlin
Bodnar
Naesen
Gilbert
Sagan
Matthews
Groenewegen
Boasson Hagen
Swift
Boudat
Antwoord op mijn vraag van 1 juli 2017 om 19:46: ik denk dat het veel mensen inderdaad gaat lukken met hun budgetteam linkerrijtje te eindigen. Mogelijk doen veel mensen niet actief mee (wel een team maken, maar niet bijhouden) en/of er doen gewoon veel mensen mee met weinig verstand van wielrennen/wielrenspellen.
@Jelle: hij stelt het vast op prijs als hij een lijstje krijgt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.