Het topic der verdachte renners

1 2 ... 114 ... 118 119
pirazzi

Ineos Grenadiers staat eerste in het ploegenklassement dus hoezo is Jumbo-Visma de beste ploeg?

Stat

Dat is uw antwoord uit mijn post? Dat is wat jij er uit haalt? Lees het anders nog eens. lol

Sjonge Jonge

Dus jij bent verbaasd dat een ploeg zou stoppen met iets te gebruiken (wat nu toegestaan is) wanneer dat verboden wordt?

En vind daarna dat je niet serieus genomen wordt?

Murcia

Accountje aanmaken, check. Standaard riedeltje over doping in het verleden, check en het dan koppelen aan TJV nu. Soms is het leven echt overzichtelijk.

pirazzi

P. Gilbert is ook nooit betrapt op doping. Hetzelfde geldt voor Wout van Aert. Maar het kan best zijn dat ze cortisonen hebben gebruikt op doktersadvies vanwege knieklachten.

Lalsacien

'@pirazzi Gilbert was een uitstekende renner bij La Française des jeux. Nadat hij daar vertrok werd hij vrijwel onverslaanbaar.

Poeksel

'@stat de waal " Tja zegt genoeg denk ik."
Namelijk dat ze wel legale en niet verboden middelen willen gebruiken? Of wat is je punt?

Kristofke

Deze ochtend hebben de mechaniekers, verzorgers en ploegleiding de tijdrit ook gereden. Allen een toptijd! Goed eten bij Jumbo!

Murcia

De druiven zijn zuur. Begrijpelijk maar ook wel een tikje zielig.

Corné 't Glansarm

Als iets te mooi is om waar te zijn, is het niet waar.

“Het is een opbouw van jaren geweest”, ketonen plus? Ooit zullen we het weten. De grote kracht is niet dat je er beter door presteert, maar sneller herstelt en dus opnieuw of doorlopend kunt presteren op hoger niveau. TJV is de Nadal van het wielrennen voor me…

Kristofke

'@Murcia De druiven zijn niet zuur, het zijn gewoon geen druiven die ze ons verkopen. Ooit komt de waarheid wel aan het licht, tot dan kan er veel verteld worden door jan en alleman. De meeste dromen zijn bedrog, dit was een droom die ik in 40 jaar nooit gezien heb.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Tsja, hier kan je toch alleen maar extreem cynisch en verdrietig van worden..
Je weet dat je per definitie bedrogen wordt waar je bij staat en dat het wielrennen nooit schoon is geweest en ook nooit zal worden, maar het cyclisme a deux vitesse is nog nooit zó extreem en schaamteloos geweest. Wat mutanten als Vingegaard, van Aert en in mindere mate Pogacar en de rest van Jumbo en UAE deze Tour laten zien is zelden vertoont.

Vindt het ook schrijnend(maar niet verrassend) hoe weinig vraagtekens er worden gesteld in de reacties onder de nieuwsberichten. Als het niet Jumbo maar UAE of Ineos of Bahrain was geweest dat dit had gepresteerd gingen 99% van de reacties over doping..

En @Murcia, je begint jezelf wel een beetje heel erg belachelijk te maken met dat tot in den treure blijven verdedigen van Jumbo. Waarom toch? Je kan toch niet werkelijk ook maar 1 seconde denken dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd op een schone manier is gebeurd. Toch..?

Kristofke

'@Murcia Nog dit, ik moet er zelf mee lachen omdat het te belachelijk voor woorden is, zie mijn post over de mechaniekers ed. Grootste bullshit in jaren, wanneer gaat die beerput open gaan? Maar heb er ongelofelijk plezier mee!
Het is alsof een 2PK een Ferrari zou verslaan op een circuit, daar moet je toch ook mee lachen!

Sjonge Jonge

'@JvN:

"En @Murcia, je begint jezelf wel een beetje heel erg belachelijk te maken met dat tot in den treure blijven verdedigen van Jumbo".

Jij doet toch hetzelfde? Alleen dan de andere kant in? Alleen maar negatief benaderen van Jumbo tot in den treure?

Begrijp me goed, ik steek voor geen enkele renner of ploeg mijn hand in het vuur, daarvoor heb ik ook al te veel gezien.
En het zou me ook niet verbazen als over 10 jaar hier iets boven tafel komt.

Maar je kan niet elke overwinning van Jumbo alleen maar toeschrijven aan doping en elke niet-overwinning toeschrijven aan een falende ploegleiding (want dan werkt de doping ineens niet?).

Dus verwijt Murcia niet iets wat je zelf minimaal op dezelfde manier doet, waarbij ik Murcia nog wel eens kritiek zie uiten op TJV, waarbij ik jou bij goede prestaties nooit een compliment zie uitdelen, want dan is of je internet kapot of je insinueert dopinggebruik.

Murcia

Xevar die mij verwijten maakt, het moet niet gekker worden. Je wisselt de usernames af als het je weer te heet onder de voeten wordt Maxtin en tot overmaat van ramp ga je ook nog eens elke keer mensen rapporteren die kritiek op je hebben. Dus Jachtluipaard, ik ben niet zo een kleuter als jij bent want de dag dat ik hier weg wil is het definitief en niet een excuus om het volgende personage te introduceren. Nog even dit, voor alle verontwaardiging over het vermeende dopinggebruik bij TJV is het opvallend te noemen dat 1 van je bekendere alter ego's die van een Saunier Duval manager was. Wat zegt dat over jouw houding tegenover dopingzondaars?

pirazzi

Het is simpel zoals Plugge het uitlegt: trainen, eten, slapen.
Dan slapen ze ook nog op M Line bedden, net als Olympisch kampioen Epke Zonderland.

TheBigShow

Vergeet de foodapp niet pirazzi!

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Ah, weer een post waarin je wild om je heen slaat omdat iemand het waagt iets slechts te zeggen over je favoriete ploeg, maar waar inhoudelijk niks in staat. Dat zijn we de afgelopen maanden wel van je gewend. Net als de niet ophoudende valse beschuldigingen dat ik hiervoor een ander account had. En dan nog het gore lef hebben om mij een kleuter te noemen, zucht.

Murcia

Ga je mij weer rapporteren dan? En kan je ooit 1 post opnoemen waar je iets van positiviteit richting TJV of haar renners hebt gegeven waar jouw eigen neutrale blik uit blijkt? Reacties waarin ik als zogenaamde ultieme fan kritisch was naar de ploeg zijn een stuk makkelijker te vinden dan ook maar 1 niet afbrekende, zuigende, beledigende en lasterlijke post van jouw kant en ja je hebt diverse personages versleten. Die bevestiging heb ik van diverse kanten en door gewoon de grammatica en argumenten te herkennen. Dat je anderen de maat neemt over gedrag dat jezelf vertoont is misschien wel de grootste irritatie bij mij en vele anderen. En daarbij laat ik dit topic weer waar het voor bedoeld was, namelijk als een plek waar je vrijuit je ongefundeerde beschuldigingen mag uiten.

ghostwriter

"Wat mutanten als Vingegaard, van Aert en in mindere mate Pogacar en de rest van Jumbo en UAE deze Tour laten zien is zelden vertoont."

Haha, kijk jij pas sinds een paar jaar wielrennen ofzo? Zoals ik eerder al schreef staat Pogacar (samen met Roglic) bovenaan mijn lijstje van verdachte renners maar in de hoogtijdagen van EPO werden dit soort prestaties en nog veel betere veelvuldig vertoont.

Chasse_patate

Ik denk oprecht dat TJV schoon de tour heeft gewonnen. Van Aert is gewoon de beste renner ooit en Vingegaard is gewoon een groeibriljant gebleken. Dit zag je vorig jaar al, de enige die Pogacar bergop kon lossen.

xistnc

Zijn er vanuit de Franse media of het Franse deel van het peloton al geluiden gehoord over Jumbo? Die staan immers altijd vooraan als het daarover gaat.

TheBigShow

Een aantal Franse wielrenners heeft het al over '2 snelheden' in het peloton gehad. Waarop geloof ik Zeeman nogal gepikeerd op heeft gereageerd.

En dit was al voor de Tour...

Rico.

Het is vooral jammer dat de personen die nu het hardst schreeuwen, dezelfde zijn die tot 3 weken terug bleven schreeuwen dat TJV met zulke fantastische renners zo beroerd presteerde.

Dat je voor geen enkele ploeg je hand in het vuur kan steken lijkt me duidelijk, maar bij niet presteren zeiken over falende renners / ploegleiders / tactieken en bij wel presteren dopingbeschuldigingen uiten is gewoon te makkelijk.

unionwagtmans

Nee hoor, op sports.fr ('k weet niet hoe groot die site is, via news-sites kom ik het regelmatig tegen) had gister een artikel over "Gaudu, morele winnaar van de Tour" (gebaseerd op een pamflet van Vayer op cyclisme-dopage).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 114 ... 118 119

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.