Het topic der verdachte renners

1 2 ... 123 124 125 126 »
Maillot à Pois
StijnM
Feit is dat Grossschartner door deze tijdrit bij PCS in de ITT ranking gestegen is van 97 naar 17. M...

Die sprong is niet alleen op basis van de tijdrit in Zwitserland.
De vorige ranking was op 31.12.2025, dus al zijn tijdritresultaten van 2026 dragen bij in deze sprong, en dan vooral zijn 3de plek in de klimtijdrit in het Baskenland.

Op de ranking daar weer voor, van 31.12.2024, stond hij 26ste.
Dus je kunt eerder zeggen dat 2025 een dip was dan dat hij nu ineens een geweldige sprong maakt.

StijnM
Maillot à Pois
Die sprong is niet alleen op basis van de tijdrit in Zwitserland.De vorige ranking was op 31.12.2025...

Ik had niet goed gekeken met welk interval die ranking gemaakt wordt, maar zag de oude waarde (overigens 94 en niet 97) ook staat bij de beste tijdritrijders bij de Ronde van Zwitserland, en ging ervan uit dat die lijst vooraf geactualiseerd was.

Maillot à Pois
StijnM
Ik had niet goed gekeken met welk interval die ranking gemaakt wordt, maar zag de oude waarde (overi...

Het is ook wel heel verwarrend. De ranking wordt wekelijks bijgewerkt, maar bij 'previous' blijft telkens de positie van eind vorig jaar staan.
Had ik ook eerst niet door, maar ik vond zo'n grote sprong voorwaarts op basis van een 6de plek wel heel veel.

Romāns Vainšteins

Dus ik mag een vinkje 'onschuldig' achter Grossschartner zetten nu?

Limal

Je mag een vinkje zetten achter 'niet meer of minder verdacht dan andere profwielrenners'.

Maillot à Pois
Romāns Vainšteins
Dus ik mag een vinkje 'onschuldig' achter Grossschartner zetten nu?

Jij mag natuurlijk vinkjes zetten waar je zelf wil, Romans 😉

Mijn bijdrages waren iig absoluut geen pleidooi voor een 'onschuldig' vinkje. Wel dat zijn prestaties wat mij betreft niet dermate vreemd zijn om dat 'schuldig' vinkje te zetten of te insinueren.

Zelf zet ik niet snel vinkjes bij het ene of het andere vakje, ik vind dat ik er daarvoor als volger veel te ver van af sta.

1 2 ... 123 124 125 126 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.