Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 10 ... 226 227
arviidd

Ik hoop toch echt dat poels voor zich zelf mag rijden. Hij heeft echt een goeie lange sprint in de benen.

Ik heb trouwens helemaal geen goed gevoel over Alaphilippe en Jungels. Maar je kan toch moeilijk hen niet mee nemen. Maar ik denk dat ik de gok neem om ze niet mee te nemen.

Ab Normaal

Jungels wel. Er is geen JK en daar haalde hij veel punten. Jungels overweeg ik geen seconde

Wielrennertje

Ik heb Flip en Bubbels allebei niet. Ik heb wel 2 anderen van QS. Al hoop ik dat die 2 zich niet helemaal weg hoeven te cijferen.

Laatst gewijzigd
Flowtosti

Mas zal zich weg moeten cijferen

Elpiedro

Het valt mij wel op dat redelijk wat info van renners niet klopt op Scorito (bijvoorbeeld dat ze zijn uitgevallen in de tour van 2017, maar ze deden helemaal niet mee)

vasnd

'@elpiedro
Viel me ook al op. Het lijkt er op dat ze uit teams verwijderde personen nog meegerekend hebben als starters.

Quintana10

Ben erg benieuwd naar de rol verdeling binnen een Orica, Quick-step en BMC. Wie oh wie gaan ze uitspelen voor het klassement.

Lattiv

Wat een boel onzin over QS.

Er zijn helemaal geen punchetappes deze Vuelta. Alle aankomsten heuvelop zijn bergetappes met minimaal 3km a 9%. Dat is veel te zwaar voor Alaphilippe. Daarnaast werkte hij juist voor Trentin in Burgos op de vlakke etappes. Dat doen ze om te oefenen voor de Vuelta.

Dat Mas volledig moet werken voor een ander slaat ook nergens op. Zo werkt QS helemaal niet, het is geen Sky...

Bij QS laten ze hun rennerd altijd redelijk vrij om zo flexibel de beste van dat moment uit te kunnen spelen..

WCEendT

'@Lattiv
Niemand die je tegen houdt om Mas te nemen hoor.

Flowtosti

Waarom oefenen ze dan als ze beste van dat moment uit zouden willen spelen....

ONCE

Over onzin gesproken. Er zijn 2 echte punchaankomsten. Er is een aankomst met een klein klimmetje voor de finish en dan hebben we de dumoulin aankomst waar hij van Froome wint en die een goeie Ala ook aan kan. Daarnaast kan hij ook etappes uit de vlucht winnen en zodoende ook voor de groene trui mee kunnen doen. Het is, als je goed zou lezen, ook enkel een scenario wat ik beschrijf en ik beweer niks tov Trentin.

Dat mas zich compleet weg moet cijferen geloof ik ook niks van, daarom neemt qs geen talenten mee. Zie De Plus in de Giro

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

We zullen zien. Ik hou mijn 2 QS mannen denk ik gewoon. Zou niet weten wie ik anders moet nemen.

Zadelpen

Tijd dat scorito La koers volgend jaar opneemt in de spellen..... Wat een prestatie van die oranje leeuwinnen. En was het ook niet zo dat een dame de tour heeft gewonnen hier?

We moeten aan de bak heren.... die vrouwen pakken alles af. Dat laten we toch niet gebeuren? Scorito, meer voor mannen, toch? Ik zal me niet laten kennen en ben inmiddels van 3 naar een duizelingwekkend aantal van 4 sprinters gegaan. Vooralsnog 2 toppers en 2 nieuwkomers.

Rawolf

Jullie hebben me overtuigd alaphillipe en jungels niet te nemen, heb nu geen qs en geen bmc. Geen qs staat me toch wel een beetje tegen want die pakken veel etappes in grote rondes dit jaar maarja

Poeksel

Helemaal gelijk, Zadelpen! Daarom heb ik me voorgenomen alleen maar mannen te selecteren. Geen enkele vrouw komt in mijn selectie. Dat zal de vrouwen hun plaats leren!

Rawolf

Waarom rijd Adam Hansen niet?!!

michael rasmussen

Denk even na, Alaphillipe & De L Cruz: min. 300 punten

Poeksel

Overigens lees ik hier dat "bergetappes met minimaal 3km a 9%" te zwaar zou zijn voor Alaphilippe. Hoezo dat opeens? Is hij zo slecht hersteld van zijn blessure?

Laatst gewijzigd
Quintana10

Alaphilippe gaat 2 etappes winnen en Jungels gaat 4e in het eindklassement worden. Zo, nu kan iedereen die zijn QS renners eruit heeft gehaald er weer inzetten.

ONCE

'@ poeksel

Diegene zal z'n oordeel wel enkel geven na Burgos. Waar ala met een achterstand in koersdagen aan begonnen is. Die wordt echt nog wel beter in de Vuelta.

Lage rugpijn

Volgens scorito nam bertje 4 x deel aan de vuelta waarvan hij er 3 wist te winnen...In het overzichtje eronder zie je 1 x een 4e plek staan en een opgave....Dat klopt dus niet, toch?

Zadelpen

Het onderschatten van Quickstep is linke boel. Voor verdere informatie wil ik u doorverwijzen.

Rawolf

Ik heb 3 sprinters, 3 miljoen, 1,5 miljoen en 750000. 0 tijdrijders 0 hardrijders 1 aanvaller(1 miljoen) 1 knecht (Poels) 1 puncher (1 miljoen) en voorderest klassementsmannen.

Wat een topverdeling!

jsprunk

QuickStep onderschatten is inderdaad dodelijk, maar 6M stoppen in Jungels en Alaphilippe terwijl ze tegenvallen ook..
Bij mij flipperen deze mannen er ook steeds uit. Voor de zware bergetappes heb ik een hoop mannen waar ik meer vertouwen in heb. In de vlakke etappes gaan ze echt niet zo scoren als in de andere rondes (geen Kittel/Gaviria), dus ze moeten het voornamelijk van de TTT/heuveletappes hebben (en Jungels van de tijdrit). Dan vind ik De La Cruz en Trentin aantrekkelijker geprijsd..

Rawolf

Ik twijfel nu trouwens tussen degenkolb en modolo

1 2 ... 10 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.