Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 111 ... 226 227
SlamSam111

Via deze link:
https://www.scorito.com/pool/poolprediction/167566?organizer=false

bartje

Zoals ik al zei, dit is geen sprintersetappe, als Trentin er op de tweede pukkel al af moet. Eerlijk gezegd vond ik de WF voorbeschouwing, anders dan zo vaak, ook weinig inspirerend..

joenique

Ok waar ik net nog stond te springen. Nu wat gefrustreerd. Trentin en Caruso er al niet meer bij :s

Dom Tumoulin

'@slamsam hartelijk dank!

sprintgeit

Lijkt scoritowise niet een hele interessante rit te worden. Afgezien van de mannen die Jungels en LL hebben.

LL blijkt toch wel meer vrijheid te krijgen dan ik op voorhand had gedacht.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Heb Trentin, Polanc en LLS in mn dagselectie (al waren die laatste 2 meer bij gebrek aan beter). Lees nu wel dat Trentin wel is gelost..

Laatst gewijzigd
steefje9

Daar ging mijn hoop met trentin, Caruso en jungels in de kopgroep. Het is nog lang..

Starlynk

'@sprintgeit: vind het idd ook opvallend dat Sanchez hier mee mag. Normaal gesproken krijg hij bij Astana 0,0 vrijheid als ze voor een kopman rijden. Kan m.i. 2 dingen betekenen:

1. Aru is niet goed en gaat binnenkort wegvallen in het klassement.
2. Astana stuurt die 3 man vooruit zodat Aru er op de laatste klim naar toe kan springen

De 2e optie lijkt me wel typisch iets voor Astana, dus ben benieuwd ;)

Laatst gewijzigd
bartje

Jungels zit er nog wel bij. Die zie ik er ook niet zo maar afgereden worden.

ajvs

Pffffff, heb je Caruso en Trentin (c) opgesteld en zitten ze in de kopgroep, worden ze eraf gereden :| Nu alleen LLS nog vooraan

Platje

Het gat is nog maar 2,15.. dit gaat de kopgroep niet redden als het zo door gaat..

sprintgeit

'@Starlynk
Ik denk dat ze inzien dat een Vuelta overwinning met Aru en Lopez lastig wordt, en daarom een renner als LL niet compleet willen opofferen. Zoveel wint Astana nu ook weer niet, dus van die dagen als gisteren valt wellicht binnen de doelstelling icm een top 5 Aru.

Eigenlijk ook gewoon zoals het moet zijn, ze hebben genoeg gasten om Aru heen en zo'n etappe als vandaag is nou ook niet zooo gevaarlijk. Maar goed, afgelopen jaren kozen ze er vaak toch voor zoals je zegt.

BarryE1

Zo te lezen was het chaos in de openingsfase, kan het zowel bij scorito als bij de nos in de liveblog totaal niet volgen. Iemand die visueel in beeld heeft wat er allemaal is gebeurd? Hoeveel man in de kopgroep? Welke namen? En is Trentin daar nog onderdeel van of is die inmiddels gelost? M.a.w. rijden er nog renners tussen kopgroep en peloton?

JimKro

We zagen gisteren al met Lutsenko dat het bij Astana niet alle ballen op de kopman is. Geen verassing dat LL Sanchez dan ook zijn kansen krijgt.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Sky gaat ze niet laten rijden. Niet totdat LLS (en Polanc?) is teruggepakt.

Dus ik zeg: "Trentin en Soler: demarreren!!" :)

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

'@barry misschien is het beter om de officiele live ticker te volgen: http://racecenter.lavuelta.es/#/stageprofile

SlamSam111

It took Luis Leon Sanchez (Astana) a hard fight to make it to the break after assessing the race situation. He explained his intentions to lavuelta.com this morning: “In normal conditions, today's stage is very good for me. But La Vuelta has just begun. We're here to fight for the general classification with Fabio (Aru). So far, the team's intention is to stay with him. If there's a big group at the front, I'll try to be up there. More than being euphoric, we feel relaxed after yesterday's victory. We've already won, the team is feeling good, we're close on GC.”

Lassayd

Ik hoop dat ze deze groep teruggepakt gaat worden. Niet goed voor mijn punten als deze groep naar de finish rijdt

GaitBeel

Abandon José Gonçalves (Katusha-Alpecin) lees ik op de officiële live-ticker van de Vuelta.

Pietje Precies

Ik blijf me er (net als in de Tour) over verbazen hoe Sky in onnodige etappes (zoals vandaag en gisteren) met krachten smijt.

Ze zijn dermate sterk dat ze er vaak mee weg komen, maar potentieel zie ik het deze enorm zware ronde wel voor problemen gaan zorgen. Maar goed, het zou voor ons alleen maar mooi zijn als Froome dan (enigszins) geïsoleerd komt te zitten.

dazzler2120

Pfoe,
Van mijn 5 aanvallers 4 opgesteld. Zeg nog tegen een collega "let op, Atapuma zit dadelijk in de kopgroep"...

Filipo

Nou Jungels, tijdrit van ruim 80 km (Y)

Platje

Ik deel je mening Pietje Precies.. In de tour ook zo'n etappe, volgens mij met Cummings in de kopgroep, waarbij ze vol gas reden en uiteindelijk zakte hij er (half) doorheen en verloor hij die 10 bonificatieseconden ook nog..

maar hij won uiteindelijk wel de tour..

Lassayd

Hoop dat iig jungels niet wint. Verder mag iedereen winnen van mij :d

Dom Tumoulin

Met Jungels opgesteld en 3 andere qucksteppers hoop ik toch wel heel erg dat hij wint :D

1 2 ... 111 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.