Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 110 ... 226 227
Klootje Kriekeljon

LL, Lutsenko en Bonnafond gaan aansluiten vooraan.

Pietje Precies

Wat een heerlijke kopgroep. Van deze kopgroep zullen velen enkel Trentin hebben (die ik als kopman heb). Sommigen misschien een Rojas, Soler, Caruso, etc, maar waarschijnlijk minimaal.

Dus zekere punten kunnen lekker aan gaan tikken!

Ai, die aansluiters had ik gemist. Balen! Al vallen die gelukkig met Jungels, LL Sanchez, Atapuma en Lutsenko ook nog wel mee. Waren stuk voor stuk best prijzige / lastige renners.

Laatst gewijzigd
timoo

Rojas als captain mee voorin samen met trentin, helaas weer geen soler geselecteerd...

Dom Tumoulin

Hopelijk kunnen Jungels en LLS aansluiten. Als Trentin het kan afmaken dan doe ik hele goede zaken hier.

Starlynk

LLS is wel een vervelende klant aangezien die nog behoorlijk staat in het klassement.

Jungels en kopman Trentin zullen het moeten doen voor Team Starlynk.

Pietje Precies

Jep en vooral ook een betere klimmer dan LLS a Polanc op 4'18.

Maar goed, zou niet weten welke sprintersploeg vandaag gaat (en kan! op dit parcours) controleren nu Quick-Step zo goed van voren zit. Dus het kan vanaf nu wel eens een rustig dagje worden, waarbij Sky puur zorgt dat ze de trui behouden of slechts minimaal verliezen.

Wel weer een mooi parcours voor een spannende slotfase!

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Goed, gegokt op de Marchi als kopman ipv Trentin. Wat jammer is. Maar wel Trentin en Soler opgesteld vandaag, dus ik mag blijven hopen..... :)

Starlynk

'@Pietje: oh ja Polanc had ik nog even gemist.. die zal Sky geen 10 minuten willen geven, nee.

Aanklampen

Haller opgesteld naar gisteren... Geen LLS... Aant verhuizen dus niet echt actief..
Daarnaast Jungels en Caruso. Beetje jammer dat ik pozzo en van genechten had gekozen ipv klasbak Trentin

joenique

Man wat een groep, zoveel man gaan ze denk ik niet meer terug zien. Dit gaan weinig punten worden voor mensen met een selectie van AK-mannen. Ik hoop op Caruso en Trentin. Uiteraard mag Jungels, Mas ook (die heb ik niet, maar heb wel ook flipje en Dlc genomen)

jp.vanoosterhout

de etappe is nog lang,ik heb wel trentin en jungels mee,maar die zijn er meer denk ik !

Crashtester

Trentin, Rojas, LL Sanchez én Jungels nu in de kopgroep. Go go go!

Pietje Precies

Hopelijk gaat Sky de trui trouwens wel verdedigen. Anders zit ik daar met mijn Poels en Moscon die enkel 3 puntjes pakken. + mannen als Cháves, de la Cruz, etc, dalen dan ook in het klassement.

En hopelijk gaat Jungels heerlijk alle late aanvallen dichtrijden zodat Trentin wint en Jungels zelf lekker 16e wordt ofzo :p

Laatst gewijzigd
SlamSam111

Trentin (c) en LLS mee vanvoor, mooi!

Heb me zonet pas aangesloten op de forumpoule, moet wel nog geaccepteerd worden zo blijkt :)

Starlynk

Trentin gelost.. lekker dan! :p

Laatst gewijzigd
Platje

.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Trentin, Haller gelost!

Klootje Kriekeljon

Nou helaas, Trentin en nog wat anderen hebben zich terug laten zakken.

Karsten

Waar ik net stond je juichen van blijdschap, is dat wat minder nu ik hier lees dat Trentin wordt gelost... Desalniettemin dan nog altijd Sanchez mee in de kopgroep, dus dat wordt billenknijpen!

Gladiool

Ik: Soler valt hier vast niet voor de tweede dag op rij aan.
Soler: doubt

nasibal

Of zou Trentin schijt hebben en vermoeden dat ze toch nog wel bijgehaald worden?

Pietje Precies

Das een beroerd teken... al is er ruimte voldoende om terug te keren. Er van uitgaande dat het tempo de komende 80km niet denderend hoog zal liggen.

SlamSam111

Matteo, wat doe je nou?

Ceramiche Ariostea

Dit wordt de dag van Rojas !

Dom Tumoulin

'@slamsam dat wil ik ook! Waar doe je dat?

1 2 ... 110 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.