Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 109 ... 226 227
Jeffrey81

Welke poule is nu eigenlijk voor de racefiets? De Wielerflits Vuelta 2017-poule? Of de Wielerflitsforum poule?

dazzler2120

'@Jeffrey81 de Wielerflits Vuelta 2017-poule.
De Wielerflits-Forum poule is aangemaakt door... Het forum ;)

Ceramiche Ariostea

Wat een verschrikkelijke etappe om een team voor op te stellen zeg.

Sprinten, aanvallers,zekerheidjes dan maar van alles wat.

Froome, Poels, Nieve, Roche, Jungels, Trentin, Rojas, van Genechten, Costa.

Enig twijfelgeval Geniez ja of nee

Jeffrey81

Logisch.... maar het allereerste bericht in dit topic gaat ook over die racefiets, vandaar de vraag eigenlijk.... ;)

Maar goed, dan moet ik dus nog 24 man voorbij. Even aanzetten maar.... :D

Pietje Precies

Ik heb voor een etappe als vandaag een karige selectie, dus ik kan enkel hopen dat mannen die qua scorito te overwegen vielen a la LL Sanchez, Rui Costa, Jungels, Fraile, etc, niet mee gaan zitten. Zelf een paar sprinters die aardig kunnen klimmen (die ook wel eens in de aanval zouden kunnen gaan), paar mogelijke aanvallers en vooral zekere punten.

Dus:
Trentin (C)
van Asbroeck (ploeg was voor de ronde positief over Woods en v Asbroeck hun klimkwaliteiten.. in ieder geval 3 punten via Villella)
Dennis
Alaphilippe
Froome
Poels
Moscon
de la Cruz
Cháves

Oftewel, Tejay en Roche thuisgelaten voor v Asbroeck en Dennis. Hopelijk pakt dat goed uit.

Laatst gewijzigd
BarryE1

De opstelling van vandaag: van alles net niks. O.a. voor ritten als deze had ik Degenkolb mee. De strijdwijze van Orica met Cort begrijp ik niet zo. Die belangen om Chaves/Yates voorin te houden en vervolgens mee te sprinten, dat bijt elkaar niet eens zo heel veel. Als je er in de laatste paar km's toch al zit dan kan je toch net zo goed meesprinten. Maar goed, al met al Cort niet opgesteld vandaag. Manzin vandaag ook maar niet opgesteld, die komt niet bepaald lekker de bergen over, denk dat het voor hem te zwaar is. Zul je net zien dat ie gaat aanvallen vandaag. Denk vandaag vooral dat QSF wel een paar ijzers in het vuur willen gooien, zullen ongetwijfeld een mannetje mee proberen te sturen in de vlucht. Mocht dat niet lukken dan zullen ze misschien willen controleren. Andere ploegen zie ik het niet doen eerlijk gezegd.

Dom Tumoulin

De QS slooptrein met:

Trentin (c)
Alaphillipe
Jungels
De La Cruz

De mannen met een sprint die een heuvel over kunnen:

Lobato
Debusschere

De aanvallers:

LL Sanchez
Dennis

De klassementspunten:

Froome

hartstikkebedankt

Vandaag maar gekozen voor de QS brigade en de kansen gespreid.

Trentin (C) en Lobato voor het snelle werk
Froome en Poels voor de truien en teampunten
Woods en LL Sanchez mocht er gekoerst worden voor het sprintje van de AK-mannen
Jungels, Alaphilippe en De La Cruz voor overige scenario's en nog wat teampunten

sprintgeit

Toch maar de gok gewaagd met Alaphilippe als kopman. Etappe lijkt toch wel op zijn lijf geschreven. Sluit ook niet uit dat Trentin zelf in de vlucht zit, dan zal ik wel balen. Ondanks mijn tot nu toe een aantal keer verkeerd uitgepakte gokken geniet ik wel van het nadenken over hoe de koers zal gaan lopen, veel leuker wat dat betreft dan de Tour.

Alaphilippe (c), Trentin, Lobato, Kragh, Moscon, Poels, Froome, Chavez, DLC

Ook net als Pietje overwogen om van Asbroek er nog in te zetten voor Chavez. Aangezien ik met Alaphilippe al een gokje waag, heb ik daar even voor safe gekozen.

Klootje Kriekeljon

Hier Lobato er uit voor LL op het laatste moment. Ik geloof niet zo in een sprint vandaag.

Dennis, De Marchi, Ala en LL aangevuld met ploegpunten (en Trentin).

BarryE1

Trentin (c), Jungels, De la Cruz, Roche, Dennis, Froome, Chaves, Schwarzmann en LLS.

sprintgeit

'@klootje: en de kopman is?

Klootje Kriekeljon

Vergeten om te wisselen. Trentin. Maar dat is geen ramp denk ik.

sprintgeit

Trentin is prima in een aantal scenario's en ga je tov het merendeel je competitie zo te zien in ieder geval niet veel mee verliezen.

jp.vanoosterhout

toch niet aangedurft zonder sprinter vandaag trentin,lobato en theuns erin.de rest klassementsmannen !hoop niet veel te verliezen met froome van garderen,alahillipe,junges,de la cruz en poels

Platje

Is er al een livestream toevallig?

kaboutertje

Trentin mee in vlucht van 21 :)

Laatst gewijzigd
jsprunk

Volgens mij zijn er pas beelden om 15.00, toch?

sprintgeit

Het zit ook niet mee met die kopmankeuze..

jsprunk

Haha, het halve peloton op voorsprong, maar ik heb alleen Trentin. Wel als kopman.

Starlynk

Ik neem aan dat heel veel mensen alleen Trentin hebben uit die kopgroep ;)

Crashtester

Trentin (kopman) en Rojas mee, van mee mag de vlucht wegblijven.

Platje

Ik wel in ieder geval maar met namen als soler, e. mas, caruso en rojas zijn er genoeg die meerdere poppetjes in de kopgroep hebben. De vraag is alleen of die wel opgesteld zijn

Starlynk

Ah kijk daar sluiten wat meer interessante renners aan. O.a. Jungels. En ook L.L. Sanchez is in aantocht.

jsprunk

Caruso mag TJ nog wat teampunten bezorgen ;)

1 2 ... 109 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.