Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 113 ... 226 227
Klootje Kriekeljon

Lekker dan. :(

hartstikkebedankt

Vond het ook al aan de lange kant, de tijd dat TJ achter elkaar op de fiets kon blijven zitten

Wielerfan999

Chaves zit wel weer in het achtervolgende groepje

Wollage

Volgens mij was chaves er al af hoor. Volgens mij alleen van Garderen en betancur gevallen.

Wielrennertje

Hmm, zit ik daar dan met 3 sprinters in mijn dagselectie :P

jp.vanoosterhout

en wij zo dom om toch maar een paar sprinters op te stellen ...stom,stom,stom !!

Gladiool

Daar zit je dan op de bank te kijken. Majka gaar, Pozzovivo valt, Soler zakt er direct een keer doorheen. Reguigui al naar huis. En besluit TJ weer op z'n bek te gaan en neemt ie je Betancur mee. Ja.

bartje

Man man man wat een etappe. Als ik het zo bekijk gebeurt er niet zo veel voor het AK, ik zie Van Garderen ook nog wel terugkomen, maar als je het verloop bekijkt had het een slagveld kunnen worden!

ben_pronk

Mooie koers, maar een Trieste Scorito dag... (voor velen denk ik)

Dom Tumoulin

Achja, ik denk niet dat er veel mensen zijn die een volledig klassmentsteam hebben opgesteld. Het is meer dat de mensen die voor klassementspunten en teampunten zijn gegaan met o.a. Poels, Chaves en Roche er nu heel goed vanaf komen.

Kraanwater

Wat een etappes heeft de Vuelta toch ook, zo baalde ik dat ik caruso niet had opgesteld maar rekende ik me al rijk met jungels, trentin (c), LLS. Paar uur later ga ik richting zero puntos haha.. al is de wederopstanding van contador misschien wel veel leuker dan een poule xd

ajvs

Wou nog zo graag Nibali en Roche opstellen maar wou er buiten Cort Nielsen en Scharzmann niet meer sprinters uitgooien :P

Wel LLS, Froome en Poels opgesteld. De La Cruz ook opgesteld maar die rijdt 30 sec achter de groep Froome aan.

Platje

Mooi om te zien maar wat hadden we hier veel punten kunnen halen, balen!

hupske

Mas dan maar winnen voor teampunten van De La Cruz, Jungels en Trentin :)

Pietje Precies

Dat Mas hier niet wacht is echt te absurd voor woorden. Mag hopen dat het aan de ploegleiding ligt i.p.v. aan Mas. Anders zou ik hem uit koers halen als ploeg zijnde :p

Platje

Sanchez wat doe je..

De bavariaan

Mas!!!! Heb zelf getwijfeld om em kopman te maken, is trentin geworden om safe te spelen maar heb em wel opgesteld! Eindelijk mijn dag, hoop ik:P

hupske

Trentin komt weer terug!!!!!

Gladiool

Tejay leeft nog :D

SlamSam111

Wat een etappe is me dit zeg.

Dom Tumoulin

Ideale en niet onrealistisch scenario: Mas wint de etappe uit de kopgroep. De groep Froome en DLC smelten samen, trentin wint vervolgens de sprint van die tweede groep

hupske

Wel mooi om te zien dat Oomen nagenoeg al klaarstaat om de volgende klassementsrenner te worden van Nederland :D Jemig wat is hij tot nu toe goed!

hartstikkebedankt

TJ valt gewoon nog een keer

Gladiool

Man man man... Tj :')

Lassayd

Tj weer gevallen...

1 2 ... 113 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.