Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 114 ... 226 227
SlamSam111

Van Garderen, man toch..

Jasperdewaal11

TJ blijft TJ toch jammer dat ik Mas en Polanc uiteindelijk niet in mijn selectie heb opgenomen

De bavariaan

Tejay hahaha wat doet die man op een fiets joh

Klootje Kriekeljon

TJ, TJ... ik wilde je nog wel Uraneren deze Vuelta..

Platje

Nasi is al bezig met een verhaal over TJ gok ik ☺

Dunkelman

Tejay is zo incompetent. In staat om het leven te laten bij het bakken van een ei.

SlamSam111

LLS 4e als beste renner, heel moeilijk te voorspellen etappe.

Klootje Kriekeljon

Valt alleszins nog mee. TJ op 21. sec ofzo.

vasnd

Toch nog een mongolengroep. Trentin kwam nog dicht!

hupske

TJ houdt wel kneuzingen over natuurlijk. 2 keer goed over het asfalt schuiven is niet bevorderlijk.

Wielrennertje

Die move van LLS en Polanc pakt wel erg goed voor me uit. Alsof ze het speciaal voor mij deden ;)

fringale

dan meng je vluchters met sprinters en pakken alleen mijn klassementsmannen punten

Gladiool

Betancur heeft wél een flike klap gekregen..

snellerfietsen

Hadden er nog mensen sprinters opgesteld vandaag

hupske

Ik durf morgen geen sprinters meer op te stellen. Alleen Trentin, die was nog wel dichtbij.

Wielerfan999

Ik had rojas ook nog. Tot nu toe 108 punten terwijl het gemiddelde 91 is, en toch nog plaatsen gestegen. Vraag me niet hoe

kaboutertje

Hoe is het met Betancur?

SlamSam111

Gestegen naar 99,8 % opnieuw, komop!

hartstikkebedankt

Jammer dat Woods niet even sprint om de 6e plek, daar had ik eigenlijk op gehandeld omdat hij dat meestal wel doet. Majka lijkt trouwens weer aardig in orde, die zat in het tweede groepje. Pozzo en Bardet geven de brui aan hun klassement, zij eindigen op 6:52

Laatst gewijzigd
vasnd

Denk dat het gemiddelde vandaag ook echt gemiddeld is. Veel met maar een paar punten en aan de andere kant de 100% op vluchters gerichte teampjes.
LLS redt vandaag voor mij enigszins het vege lijf.

hupske

Kom nog niet voorbij de 42 punten haha. Gelukkig ontvang ik nog wel wat teampunten voor Trentin(c) en De La Cruz. Dus komen nog 18 punten bij ongeveer?

Wielerfan999

Baalde wel dat Sanchez wegbleef, aangezien ik heb niet heb. Aan de andere kant staat hij nog steeds dicht op froome waardoor ik me afvraag hoevaak hij nog weg mag..

steefje9

Wat een dag. Drama

timoo

Toch nog 142 ptn vandaag Rojas als captain en Roche poels froome Chaves

Klootje Kriekeljon

Elke dag nog stuk boven het gemiddelde gezeten, zelfs op een relatief slechte dag als deze.. Blij dat ik vanmorgen nog ff de laatste sprinters er uit gegooid heb om LL een plekje te geven in ieder geval.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 114 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.