Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 115 ... 226 227
vasnd

Wanneer gaat Fraile z'n Spaanse is brommer eens aanslingeren trouwens.

ajvs

Voor mij valt de schade eigenlijk nog mee, sterker nog, had niet eens heel veel beter kunnen scoren ondanks dat ik 5 sprinters had opgesteld. Enkel een andere kopman had nog flink wat punten gescheeld.

LLS 4e, Froome 8e, Poels 14e (incl teampunten), Trentin (8 punten), Debuscherre (10 teampunten) & De La Cruz (6 teampunten) scoren gezamenlijk 120 punten. Val al met al dus dik mee.

Wel jammer van Betancur, hard gevallen blijkbaar, daar had ik hoge verwachtingen van en vandaag liet hij toch wel zien dat die verwachtingen niet misplaatst waren. Tejay is ook een pechvogel zeg, hopelijk heeft hij niet te veel schade opgelopen.

Laatst gewijzigd
Pipi112

Mijn excuses voor het afschrijven van Alberto Contador een aantal dagen geleden.
Laten we hopen dat we nog 2 weken van deze man kunnen genieten. Prachtig

Wielerfan999

Die Haig gaat trouwens nog een leuke renner worden in de toekomst, valt me al een tijdje op.

De bavariaan

170 punten, dank aan mas.
Heb spijt dat ik barguil last minute heb geruild met Costa... Anders had ik serieus zaken gedaan haha

Gladiool

Betancur 125e op 12 minuten.

Starlynk

Wat een knotsgekke etappe weer. Drama voor mijn Scorito, maar dat kan me niet bommen ;) Vuelta blijft toch de leukste ronde met de onvoorspelbaarheid. En ondanks de drama opstelling voor vandaag ("nah laat Roche met zijn 7 zekere punten maar zitten, ik pak Lobato voor de sprint" :p) zak ik niet eens veel en blijft het bekertje binnen bereik.

hupske

Ik ga zitten huilen in een hoekje. Flink gedaald vandaag.

4e van de 5 in de vriendenpoule en sta inmiddels 3112 algemeen in scorito. Het gaat niet zoals ik had verwacht helaas, voornamelijk omdat ik de verkeerde renners blijf opstellen.

kaboutertje

Hopelijk heeft Betancur geen blijvend letsel aan zijn valpartij overgehouden en kan hij nog veel punten binnenhalen.
Wat een mooie koers, en wat een klim ;)

Dom Tumoulin

Met al die teampunten van de Quicksteppers, LLS die nog even vooruit rijdt en debusschere die nog 10 teampunten pakt is het toch nog goed gekomen: 110 punten in totaal en daarmee op 98,8% gebleven.

SlamSam111

Morgen Trentin (c) opnieuw dan maar!

bartje

De diverse klassements en team puntjes redden mij. Een heel klein beetje. Behalve Trentin en Theuns geen sprinters, en dat alleen voor die paar zekere puntjes opgesteld vanwege de onzekerheid. Vreselijk spijt dat ik Aru niet opgesteld, want ik had meer aanvallers verwacht die het zouden redden.

Volgens mij wilde WF zelf de poule winnen met hun voorbeschouwing voor vandaag :-)

Morgen zit er vlak voor het eind weer zo'n etterpuistje, maar dat is volgens mij zeer waarschijnlijk wel een sprinters etappe. Eens even echt bestuderen...

Filipo

Wat een etappe! 99,9% nu. Trentin als kopman. Toch weer Froome die voor mij de beste kopman had kunnen zijn. Bij twijfel of grote onvoorspelbaarheid lijkt hij mij toch de veiligste keuze. In andere rondes ook al gemerkt.

snellerfietsen

Jaa vooral de sprinters weer opstellen morgen... ik zie alleen trentin dat aankunnen

Wielerfan999

Ik heb voor morgen opgesteld: Froome, Nibali, poels, Roche, Alaphilippe, Trentin, Costa, Kragh Andersen en J.J. Rojas. Captain moet ik nog over na denken evenals Schwartzmann en/of Blythe opstellen

Pietje Precies

Ik verwachtte vandaag een slechte dag, maar stijg uiteindelijk 1 plekje :p

Is me volgens mij zelden overkomen dat ik qua positie praktisch gelijk blijf.

hartstikkebedankt

Trentin, Lobato en Rojas moeten het volgens mij wel kunnen redden tot het einde morgen

Flipper01

Wat een koers weer... Wel balen dat ik LL Sanchez toch niet had opgesteld vandaag! Had hem klaar staan voor morgen, maar verwacht niet dat hij dan weer mee zal zitten.
Op het eerste gezicht lijkt me die laatste pukkel een flinke drempel voor de echte sprinters.

bartje

Wie heeft er een link naar een gedetailleerd kaartje van die laatste pukkel?

Starlynk

'@bartje: https://www.youtube.com/watch?v=S4M01D1uhDk Na ongeveer een minuut beginnen ze er aan.

Hunneman180

Ik heb Manzin en Schwarzmann als sprinter, maar die gaan het niet overleven ben ik overtuigd. Jonas van Genechten is een twijfelgeval, ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.

Laatst gewijzigd
bartje

Thanks Starlynk. Uhm daar worden de keuzes niet gemakkelijker op. Je ziet dat de punchers wel weg komen maar niet genoeg voor de etappe winst. Positioneren is alles morgen. Wel prachtige beelden zeg.
Mijn keuzes zijn helder!

snellerfietsen

Blythe kopman dit lijkt me duidelijk. Dan moet ik mn 7e plek algemeen wel kunnen verdedigen

vasnd

SamSan :(

Karsten

Genoten van Contadors poging, desalniettemin gooide hij m'n halve dagopstelling overhoop op die manier. Tel daarbij op het, na twijfelen, toch kiezen voor Trentin als kopman i.p.v. LLS, en je hebt ongeveer het gevoel dat ik nu heb. Hoe dan ook mooi boven het gemiddelde gescoord en nog altijd top 700 algemeen. Op naar morgen - dat wordt weer lekker puzzelen!

1 2 ... 115 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.