Voor mij valt de schade eigenlijk nog mee, sterker nog, had niet eens heel veel beter kunnen scoren ondanks dat ik 5 sprinters had opgesteld. Enkel een andere kopman had nog flink wat punten gescheeld.
LLS 4e, Froome 8e, Poels 14e (incl teampunten), Trentin (8 punten), Debuscherre (10 teampunten) & De La Cruz (6 teampunten) scoren gezamenlijk 120 punten. Val al met al dus dik mee.
Wel jammer van Betancur, hard gevallen blijkbaar, daar had ik hoge verwachtingen van en vandaag liet hij toch wel zien dat die verwachtingen niet misplaatst waren. Tejay is ook een pechvogel zeg, hopelijk heeft hij niet te veel schade opgelopen.
Wat een knotsgekke etappe weer. Drama voor mijn Scorito, maar dat kan me niet bommen ;) Vuelta blijft toch de leukste ronde met de onvoorspelbaarheid. En ondanks de drama opstelling voor vandaag ("nah laat Roche met zijn 7 zekere punten maar zitten, ik pak Lobato voor de sprint" :p) zak ik niet eens veel en blijft het bekertje binnen bereik.
De diverse klassements en team puntjes redden mij. Een heel klein beetje. Behalve Trentin en Theuns geen sprinters, en dat alleen voor die paar zekere puntjes opgesteld vanwege de onzekerheid. Vreselijk spijt dat ik Aru niet opgesteld, want ik had meer aanvallers verwacht die het zouden redden.
Volgens mij wilde WF zelf de poule winnen met hun voorbeschouwing voor vandaag :-)
Morgen zit er vlak voor het eind weer zo'n etterpuistje, maar dat is volgens mij zeer waarschijnlijk wel een sprinters etappe. Eens even echt bestuderen...
Genoten van Contadors poging, desalniettemin gooide hij m'n halve dagopstelling overhoop op die manier. Tel daarbij op het, na twijfelen, toch kiezen voor Trentin als kopman i.p.v. LLS, en je hebt ongeveer het gevoel dat ik nu heb. Hoe dan ook mooi boven het gemiddelde gescoord en nog altijd top 700 algemeen. Op naar morgen - dat wordt weer lekker puzzelen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.